הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: שתף.י מיקום

מקום: אודיטוריום אסיף, תל אביב-יפו

מועד: 29/12/2022 שעה: 12:45

סוג אירוע: אטרקציה

שתף.י מיקום

אודיטוריום אסיף, תל אביב-יפו 29/12/2022 בשעה 12:45

סוג אירוע

אטרקציה

 
 

שתף.י מיקום

שתי שיחות על ייצוגים של תרבות אוכל מקומית, מדוקו-פוד בישראל ועד לטיקטוק

 

במהלך יום אסיף נבחן את המונח ״מקומיות״ ביחס לתרבות האוכל בישראל, תרבות שחלק ממנה מתווך לקהל באמצעות האוכל עצמו, אבל חלק משמעותי לא פחות מוגש בצורה ויזואלית בלבד – דרך הטלוויזיה, הקולנוע והרשתות החברתיות. במהלך מושב הצהריים נעסוק בייצוגה של תרבות האוכל המקומית במדיות השונות: כיצד מיוצגת המקומיות בדוקו-אוכל, איך נראית התרבות בטלוויזיה וברשתות החברתיות, וכיצד ניתן להעביר מסרים מעמיקים בפלטפורמות ״מהירות״ שאינן סבלניות למילים ארוכות?

 

מושב הצהריים ייפתח עם פאנל בהנחייתה של העיתונאית הילה אלפרט, במהלכו נדבר על האבולוציה של תוכניות דוקו-אוכל בישראל מנקודות מבט שונות: כיצד ניתן להשתמש באוכל לתיעוד תרבות מקומית, מהם ההבדלים בין ריאליטי-אוכל, דוקו-אוכל ודוקו-ריאליטי-אוכל, ואילו אתגרים ניצבים בקידום תרבות קולינרית מקומית בישראל – בה רבים מסוכני התרבות נולדו למשפחות שהיגרו ארצה ממקומות שונים בעולם.

לא מעט תוכן נכנס תחת המונח ״תרבות אוכל מקומית״: היסטוריה מפוארת ומסורות עתיקות; גידולים, יבולים, קטיפים ומסיקים, וכמובן – מנות מסורתיות בשלל צורות, ניחוחות וטעמים. חלקו השני של מושב הצהריים יעסוק בשאלה כיצד מתווכים את כל אלו בעידן הטיקטוק, הרילז, ו-280 התווים? אורן לוקסנבורג ואיתמר אביב בשיחה על האתגרים הכרוכים בהעברת מסרים מעמיקים במדיה החדשה: כיצד מדברים על תרבות אוכל מקומית בפלטפורמות שאינן סבלניות למילים ארוכות, איך מתווכים מורכבות קולינרית בסרטונים של 30 שניות, ומה נחשב להצלחה כשמדובר על תיעוד ברשתות החברתיות?

 

תכנית האירוע:
12:45-13:00 התכנסות
13:00-13:10 דברי פתיחה
13:10-14:00 טלוויזיה תיעודית, אוכל מקומי: פאנל בהנחייתה של העיתונאית הילה אלפרט, ובהשתתפותם של עופר עין גל, במאי ויוצר (״אנחנו על המפית״, ״ליד המפית״); שחר סגל, במאי ומסעדן (״אוכל למחשבה״, קבוצת ״החבר'ה הטובים״); אתי אנטה-שגב, מפיקה ועורכת (״גידי גוב הולך לאכול״), והילה מדליה, במאית ומפיקה (עובדת בימים אלו על הפקת דוקו-אוכל מקומי בהנחיית ד״ר מוזנא בשארה).
14:00-14:30 על קצה המזלג: על תרבות מקומית בסושיאל מדיה, בהשתתפות אורן לוקסנבורג  – יועץ התנהלות פיננסית למסעדות ומגיש הפודקאסט ״לדבר זה לא משמין״ ואיתמר אביב – מנכ״ל חברת toks, המתמחה ביצירת סרטוני טיקטוק עבור חברות ומותגים.

הערות

 

* האירוע מיועד לקהל מקצועי, הוא ללא עלות ובהרשמה מראש בלבד
* יום חמישי 29 בדצמבר בין השעות 12:45-14:45
* אודיטוריום אסיף: לילנבלום 28, תל-אביב יפו

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של יום אסיף

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00