הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: Redance 2.7 - Gagarin TLV

מקום: גגרין, תל אביב-יפו

מועד: 03/07/2020 שעה: 04:00

סוג אירוע: אטרקציה

Redance 2.7 - Gagarin TLV

גגרין, תל אביב-יפו 03/07/2020 בשעה 04:00

סוג אירוע

אטרקציה

מחיר בקופות

100 ₪

רגיל

84 ₪

 
 

Redance 2.7 - Gagarin TLV

בני אדם, מאז ומתמיד חיינו ביחד, שבטים, קהילות, להקות.
כשכל עניין הקורונה הזה התחיל היינו פתאום לבד, זה דווקא בא בטוב, רגע הפסקה מהחיים, לקחנו איזה נשימה עמוקה לראות כמו שצריך…
אבל, לאט לאט גילינו את הטבע שלנו מחדש, נזכרנו והתחלנו להתגעגע, למפגשים, לביחד, לשיחות, למוזיקה שמתנגנת מולנו, והכרויות חדשות….
אבל יותר מהכל, התגעגענו לרקוד.
לתת הכל, להרגיש את הבאסים בבטן, להתענג על צלילי מוזיקה טובה ומרימה ואנחנו ביחד עם כל השבט מסביבנו, עפים הכי גובהה שאפשר.
אז דיי, אין יותר פשרות, הגיע הרגע, החלטנו לעשות מעשה, לבחור חלל מושלם לחגיגת החיים המחודשת, עם סאונד חייתי ואווירה נכונה.
בנינו ליינאפ מדוייק לצרכים שלנו, מוזיקה אלקטרונית חיה ועמוקה, רצף סטים שכל אחד מהם הוא פרק מתוך סיפור שלם שהלילה הזה יספר לנו. סיפור חדש שנזכור לנצח על הלילה בו חזרנו לרקוד.
ReDance Line Up:
Nadav Dagon - Full Live 360 Show
Tutu Atrash - Live Show
Angata - Live Show
Funkamel & Shasha - Dj set + Live Keyboards
Yonder - Dj Set
Tal Wollner - Dj set + Live oud
T-Puse - Live Set

Nadav Dagon
בשנים האחרונות נדב דגון הפך לאחד הפרויקטים החמים והמבוקשים באלקטרוניקה הישראלית בארץ ובעולם ולקח חלק גדול בביסוס סצינת ה״לייב אלקטרוני״ בארץ.
ממפיק אנדרגראונד בתחילת דרכו השמועה עליו עברה מפה לאוזן והפרוייקט צמח עד להופעות מלאות עד אפס מקום מהצפון ועד לדרום, שחרורים בלייבלים בינלאומיים כמו Lump Records, King Street sounds, Kanto Records ועוד, הופעות בעולם בפסטיבלים ומועדונים כמו קאטר בלאו, מאנץ׳ מאייר, שוגר פאקטורי, והפיוז׳ן פסטיבל.
בהופעות של נדב כל חלל מקבל צורה חדשה והופך לאמפיתאטרון, הבמה ממוקמת במרכז החלל, אנשים מחייכים פרוסים על כל מפלסיי המועדון, וכל הקהל צולל ביחד אל טקס-המסיבה.
אתם מוזמנים להצטרף למסע,
אז תעצמו עיניים קחו אוויר ותתכוננו למופע מלא צלילים אלקטרוניים המשתלבים עם טקסטורות שבטיות עתיקות, טקסטים מתוקשרים, שירה, וקולות שמיימיים כשהכל קורה בלייב ע"י תופים, כלי הקשה, ציוד אלקטרוני, סמפלרים ועוד  צעצועים.
לראות את זה כאן:
https://youtu.be/-WA7_UqOQG8

Tutu Atrash
הלייב שואו של צמד האינדי - אלקטרוניקה החם טוטו אטרש (מארק איסט ומיכאל גיא) שפרץ לסצנה בשנה האחרונה עם סלקשן מפחיד של ביטים גרוביים, מלאים בפסנתרים, ריברביים עמוקים וקיקים פאנצ׳יים. שילוב קסום ויחודי של כלים חיים ואנלוגיים שמשדרים תדרים של מעבר לנודע והרבה אחריו.

Angata
צמד היוצרים עומר קינן ואיתי רזניק ייסדו בחמשת השנים האחרונות עולם אפרו-פסיכדלי מלא במוסיקה אלקטרונית מקורית, המשלבת נגינה בלייב על כלי הקשה אפריקאיים וסינטיסייזרים. המופע שלהם הינו מסע בין מועדוני הטכנו לבין טקסים שבטיים מאפריקה. בואו לעוף על מקצבים עתיקים, קולות, הרמוניות וסינטזות.


Funkamel & Shasha Live
בשנים האחרונות יצאו מוטי לנדסמן ונריה אורבך עם הגמל הפאנקי שלהם למסע להפצת המוזיקה האוריינטלית האלקטרונית על שלל גווניה, מאז הם כבר הספיקו לנגן בכל פינה בעיר ומחוצה לה, להקים את הלייבל "קאמל ריידרס" עם חיים לרוז האגדי, לנגן במספר מקומות בחו"ל ובפסטיבלים מובילים בארץ תוך כדי שהם משמיעים מוזיקה אתנית על ביטים נמוכים, גבוהים ועמוקים בשילוב מלודיות מהמגרב ועד הלבנט.
הפעם הם מגיעים למופע לייב מיוחד עם הקלידנית המוכשרת שאשא (שרון מנצור) שמופיעה עם הרכבים כמו אורפנד לנד, אנערף, יוסי פיין ובן איילון עוד.
צפו לחאפלה אלקטרונית עם המון נענועיי אגן וידיים מאושרות באוויר.
https://soundcloud.com/funkamel1

Yonder
יונדר אלכימאית צלילים ותדרים מביאה לרחבת הריקודים אנרגיה נשית מחבקת ומחוברת. מחזיקה מרחבים מקודשים של תנועה בפסטיבלים, אקסטטיק דאנס ומסיבות בכל הארץ. מגיעה אלינו  לסט מלא בביטים מניעים, מקצבים שבטיים וצלילים אורגניים מתפתחים שירקידו לנו את כל הגופים.


Tal Wollner -
מוזיקאי, יוצר, סלקטור עם טעם משובח, מכניס את הרחבה לתוך ספרה אחרת שבתוכה עירבוב גרובים שבטיים ספוגים עמוק בבס ובסאונדים אלקטרו-אורגאניים, כל טראק יותר ממכר מקודמו.
הפעם טל, שמנגן על שלל כלי נגינה מהעולם, מגיע לסט מיוחד עם העוד החשמלי שלו וינגן עליו בלייב, מה שאומר שכל החוויה הולכת להיות בהרבה יותר אטנו-מלודית ועשירה.
https://soundcloud.com/wabsabii/talwollner

T-Puse Live
כבר תקופה ארוכה שעומר גני שידוע בכיוניו טי-פוס חורך את הבמות של תל אביב, בשנה האחרונה התווספו לכל זה גם שיחרורים מרשימים ביותר בלייבלים בינלאומיים כמו Lump, Pipe & Pochet  ועוד. אם עוד לא צפיתם ושמעתם את מופע הלייב שלו שמשלב בלייב סאז חשמלי על גבי המוזיקה האלקטרונית והסטים אהובים שלו אנחנו ממליצים לכם מאוד לפנות את ליל יום חמישי.
https://soundcloud.com/tpusemusic


100 כרטיסים ראשונים ב64 שח
אחרי זה עולה ל84 שח
אם ישארו לדלת: 100 שח
דלתות 23:00
מועדון הגגרין קיבוץ גלויות 13 ת״א
נא להגיע עם מסכות ולמלא הצהרת בריאות און ליין
האירוע מתקיים עפי הנחיות משרד הבריאות ליימי הקורונה

art: Eyes & Scissors
design: Eval Menachem

הערות

 

* 2/7/20 בשעה 23:00 פתיחת דלתות

ניתן לבטל כרטיסים בכפוף ל-5% דמי ביטול בתוך 14 יום מיום ביצוע העסקה ובלבד שביטול העסקה חל בטווח זמן של עד 7 ימי עסקים לפני מועד האירוע. בטווח זמן של 7 ימי עסקים ומטה - אין ביטולים.
 

מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי פומיק סטייט אוף בליס, ע.מ. 066238072 מרח' המרפא 22 ת"א

חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של איתי פומיקי

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00