הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: SAHARA NIGHTs #2

מקום: בארבי, תל אביב-יפו

מועד: 02/04/2016 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

SAHARA NIGHTs #2

בארבי, תל אביב-יפו 02/04/2016 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

139 ₪

מכירה מוקדמת

103 ₪

 
 

SAHARA NIGHTs #2

לאחר ההצלחה האדירה של ערב הסהרה הראשון אליו אזלו כל הכרטיסים, מגיע ערב נוסף בסדרה עם אחת הלהקות החלוציות והבולטות ממדבר הסהרה.

TERAKAFT – Mali
Feat. A-Wa

Opening Act:
Quarter To Africa

מוצ״ש 2.4, בארבי ת״א פתיחת
דלתות: 20:30 תחילת מופע: 21:30

מועדון הבארבי, קיבוץ גלויות 52, ת"א.

לרגל הופעתם הראשונה והחגיגית בארץ, Terakaft יארחו את אחת הסנסציות של השנה האחרונה - בנות A-Wa שיביאו את המסורת התימנית-מדברית שלהן למפגש המיוחד והנדיר הזה על הבמה.


היישר ממדבר הסהרה - TERAKAFT הלהקה הטוארגית* החלוצית ואחת ממובילות ז׳אנר הבלוז המדברי / דזרט-רוק מגיעה להופעה ראשונה ויחידה בארץ במועדון הבארבי לרגל יציאת אלבומם החמישי Tenere" - Alone" שיצא בשנה החולפת בלייבל הצרפתי Out here Records בהפקתו של Justin Adams (שהפיק את אלבומיו האחרונים של Robert Plant).

הלהקה מפגישה את הגרוב המפנט של המדבר עם גיטרות רוק חשמליות חורכות. אלבומם החמישי Alone נתפס כאלבום הרוקיסטי ביותר של הלהקה עד כה ועם זאת גם כאלבומם הפואטי ביותר. אלבום מתריס על מצב גיאו-פוליטי בלתי נסבל בו חיים הטוארגים טקסטים המתפרסים מאתגרי היום יום של חיי נוודות בים החול של הסהרה
לבין טקסטים נוקבים על חופש, מלחמה, תקוה ואף שירי אהבה משמעות השם Terakaft היא שיירה בשפת הטאמאשק הטוארגית. חברי ההרכב הגרעיני הינם Diara ו Souna Diara מנהיג הלהקה ו״הבוגר״ שבחבורה אשף גיטרת הקצב המדברית ואחד ממקימי להקת הדזרט בלוז המוכרת בעולם Tinariwen.
סגנון הבלוז המדברי מגיע משבט הנוודים - TOUAREG (המכונים גם האנשים הכחולים בגלל צבע לבושם), החיים במדבר הסהרה שבצפון אפריקה.

שבט הטוארג, הם הילידים של אזור זה, והם שייכים לקבוצה האתנית- Berbers, קבוצה שנרדפה במשך שנים רבות ע"י הממשל המקומי שניסה לכפות עליה את דתו והגלה אותה מביתה. הסבל של חיים בגלות וניתוק מהסביבה הטבעית של השבטים הטוארגים, הביא לשיטפון יצירתי והישגים מוזיקליים יוצאי דופן בעשורים האחרונים בקרב הצעירים, הנוודים המשוררים, המכונים ISHUMAR. המוסיקה של שבטי הטוארגים המוכנה – ASSOUF היווה ערוץ למחאה, התנגדות ולביטוי הרגשות הקשים של החיים בגלות והכמיהה לאדמה שלהם ולחופש.בהיותם בגלות, נחשפו הטוארגים לגיטרה החשמלית. מוזיקאים צעירים ונלהבים מהגילוי אימצו אותה והטמיעו אותה בתרבות המוזיקלית המקומית. כך נולד הסאונד המקורי והייחודי של ה- ASSOUF, שילוב של נגינה וירטואוזית של גיטרות חשמליות, שירה ומקצב(TINDE) שורשי שמעביר את עומק הרגשות של החיים בגלות.

חברי ההרכב:


Liya ag Ablil (aka Diara), guitars, vocals Sanou ag Ahmed, guitars, vocals Andrew Sudhibhasilp, bass 
Nicolas Grupp, drums

הערות

 

* 20:30 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע
* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום המופע בכפוף לדמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

צפו בוידאו

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של גיל קרניאל

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00