הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: שרה פרידמן - מאחורי הקלעים של כלא נווה תרצה

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 12/01/2022 שעה: 21:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

שרה פרידמן - מאחורי הקלעים של כלא נווה תרצה

טוקהאוס, תל אביב-יפו 12/01/2022 בשעה 21:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

70 ₪

מחיר באתר החל מ-

50 ₪

 
 

שרה פרידמן - מאחורי הקלעים של כלא נווה תרצה

שרה פרידמן, מי ששימשה עד לפני כשנתיים וחצי שנה, מפקדת בית הסוהר נווה תרצה, בית הכלא היחידי בארץ לנשים, בהרצאה ראשונה לקהל הרחב. פרידמן בילתה את 15 השנים האחרונות מוקפת בנשים שרצחו את ילדיהן, התעללו בחסרי ישע וגנבו מיליונים, אבל התעקשה לראות את האדם שמאחורי המעשים המזעזעים. בהרצאתה היא מעניקה באופן ישיר, כן ומרתק מבט מעמיק חד ונוקב, לתוך חיי אסירות הכלואות מאחורי סורג ובריח. לצד שיח על אחריות אישית ונסיבות חיים, מוצגים סיפורי חיים שאחריתם ידועה הייתה מראש.

בהרצאתה תעסוק שרה בנושאים מרתקים כגון - עבריינות נשים אל מול עבריינות גברים , דילמות במאסר, אמהות ולידה בבית הסוהר, סיפורים אישיים של אסירות, סיפורי ייאוש והצלחה, לרבות התמודדות עם אסירות מפורסמות, מחוויותיה כמפקדת הכלא לרבות דילמות פיקודיות בכליאת נשים ועוד ככל שיותיר לנו הזמן.

שרה פרידמן - מתגוררת בכפר אחים, נשואה ואם לשתי בנות. בוגרת תואר ראשון במחשבת ישראל ותעודת הוראה, תואר שני בחינוך. עבדה כמורה בתיכון רמלה - לוד. שרה החלה את דרכה בשירות בתי הסוהר כקצינת חינוך בכלא איילון. 34 שנים של שליחות חברתית ועשייה מגוונת כקצינה בכירה בתחומי הפיקוד, הבטחון והחינוך בשירות בתי הסוהר, סייעו לגיבוש תפיסת עולמה החברתית וחיזוק ערכיה האישיים והמקצועיים. בשנים אלו נחשפה שרה לאוכלוסיות מוחלשות מגוונות, לסיפורי חיים, לדרמות ורגעים מכוננים. חמש עשרה שנים - שירתה שרה בכלא נווה - תרצה, מתוכן תשע שנים כמפקדת בית הסוהר ושש שנים כסגנית, מקום בו מצטלבים וכרוכים זה בזה - הפרות חוק קשות ופגיעה בנורמות חברתיות, תהומות אנושיים, עצב וחוסר אונים, אל מול יחס אישי, הכלה ויכולת לראות את התקווה, גם אם היא נתפסת כבלתי אפשרית.

הערות

 

• הכניסה למקום עם תו ירוק. בהתאם להנחיות משרד הבריאות או בדיקת קורונה שלילית

• שעות פתיחה וסידורי ישיבה - הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע . המקומות לא מסומנים. ההושבה היא בשולחנות לפי סדר הגעה. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה.

• שימו לב בחלק מהאירועים יש שתי אופציות – כרטיסים רגילים להגעה למקום וכרטיסי און ליין לצפייה בלייב מרחוק. במידה ולא מופיעה אופציה לצפייה בלייב מרחוק – ישנם רק כרטיסים למקום פיזית

• כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור של טוקהאוס


• מדיניות ביטולים - ניתן לבטל כרטיסים ולקבל החזר כספי ובלבד שהביטול התבצע עד 48 שעות לפני מועד האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול. במידה והביטול מאוחר יותר ניתן לשלוח מייל ל [email protected] ותוכלו לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים

• כרטיסי און ליין - בהרשמה יש להקפיד למלא פרטים גם של מייל וגם של טלפון. כשעתיים לפני האירוע יישלח אליכם לינק להרצאה . חדר הצפייה ייפתח רבע שעה לפני האירוע. במידה ורכשתם כרטיס ואינכם יכולים להשתתף באירוע בלייב יש לפנות למייל של טוקהאוס [email protected] ואנחנו נשלח לכם הקלטה של ההרצאה פתוחה לצפייה למשך 48 שעות

• במידה ויש אפשרות לרכישת כרטיסים של גמלאי/ת, סטודנט/ית, חייל/ת, בעל/ת מוגבלות יש להציג בקופה תעודה בהתאם לכרטיס שרכשתם. הטבות תקפות רק לרכישה מראש. אין הנחות בקופה בכניסה.

• המקום נגיש לבעלי מוגבלות לרבות כניסה. מומלץ לאנשים עם כסאות גלגלים להתקשר אלינו ביום האירוע לשמירת מקום מתאים.

• מיקום - טוקהאוס ביתן 34א (שימו לב יש מספור חדש בנמל – לשעבר ביתן 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול המחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.

• חניה - ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל".

• המסעדה אינה כשרה.

• להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 //

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00