איך למצוא את השפיץ המיתוגי שלך

סוג כרטיס מחיר באתר כמות סה"כ
הרשמה לחלק א' (3.2.21 | 19:00) 10
0
הרשמה לחלק ב' (10.2.21 | 19:00) 10
0
סה"כ תשלום עבור כרטיסים

0

דמי טיפול אינטרנט

0 ₪

סה"כ לתשלום

0

 
ארוז למתנה
 
 
 
 
 
 

בלחיצת כפתור לרכישה הנני מאשר את תנאי התקנון

 
 
 

אודות האירוע

 

איך למצוא את השפיץ המיתוגי שלך

מרצה: בר זבדה
הרצאה בשני חלקים
תאריכים: 3.2 חלק א' | 10.2 חלק ב'
 
להיות מוזיקאי/ת זה להיות בעל/ת עסק. כמו לכל עסק מצליח- הכרחי שגם למוזיקאי תהיה זהות ייחודית, כזו שלא ניתן לפספס או לבלבל עם אמן אחר, כזו שמתבטאת בסאונד המוזיקלי, בעיצוב הגרפי, בתמונות יח״צ, בעיצוב הבמה, בסטליסט ההופעה, באופן שבו הוא מתראיין לתקשורת או באיך שנראים עמודי הסושיאל מדיה שלו. אמנים מצליחים מוגדרים לא רק בזכות המוזיקה שהם משחררים אלא גם בזכות המיתוג שלהם. בסדנה נצלול לכל הדברים החשובים שאמן צריך לעשות מבחינה מיתוגית כדי לעלות על מסלול הקריירה הנכון לו/לה, נדון באיך להתבלט מבלי לפגוע באותנטיות ואיך להשאיר על הקהל רושם מדויק וייחודי גם באונליין וגם במציאות.

הערות

 

* משך הסדנא: כשלוש שעות
* ניתן לבטל כרטיסים עד 48 שעות ממועד הסדנא בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני מועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר: