הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: שיח גלריה: הקלישאה ושברה

מקום: אסיף - מרכז לתרבות אוכל בישראל, תל אביב-יפו

מועד: 24/03/2023 שעה: 12:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

שיח גלריה: הקלישאה ושברה

אסיף - מרכז לתרבות אוכל בישראל, תל אביב-יפו 24/03/2023 בשעה 12:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

20 ₪

מחיר לכרטיס

20 ₪

 
 

שיח גלריה: הקלישאה ושברה

שיח הגלריה יעסוק בדימויים ויזואליים של מסעדות הפועלים - גרפיים וחומריים כאחד - כפי שזיהינו בתהליך המחקר והיצירה של התערוכה המוצגת כעת באסיף, "בית הרחק מהבית הרחק מהבית: מחווה למסעדות פועלים". את השיח ינחה יובל סער, עורך ומייסד מגזין העיצוב והאמנות המקוון פורטפוליו, וישתתפו בו ליאורה רוזין, אחת מאוצרות התערוכה; המעצב זוהר קורן, שהיה אמון על העיצוב הגרפי של התערוכה; ודן פרץ, צלם אוכל ואחד היוצרים המציגים בתערוכה.

מהי מסעדת פועלים בישראל? התערוכה והתוכן הנלווה אליה הם דיון מתמשך בשאלה הזאת. היא שואפת לפרק ולהרכיב את מאפייניה החזותיים, האנושיים והקולינריים דרך פריזמות שונות ובעזרתם להציף שאלות עמוקות ומורכבות על החברה שלנו.

במפגש הנוכחי נעמיק בשפה הוויזואלית של מסעדות הפועלים. ננסה להבין מהם אוסף המאפיינים, שהפכו כבר לקלישאות, אשר מייצרים את ההבנה שנכנסנו למסעדת פועלים - החל מהתפריט שעל הקיר, המפית המחוספסת בעלת הדפס 'בתיאבון' ועד קיר תמונות הסלבס והפוליטיקאים.

מחיר הכרטיס כולל בקבוק בירה.

שימו לב: בין השעות 10:00-11:30 יתקיים סיור מודרך בחללים השונים של מרכז אסיף – הספרייה, התערוכה והחווה הלימודית על הגג. לחצו כאן לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים לסיור (שימו לב, רכישת הכרטיסים לסיור הינה בנפרד לרכישת הכרטיסים לשיח הגלריה


משתתפים:
הנחייה:
יובל סער
מייסד והעורך הראשי של מגזין פורטפוליו. היזם והאוצר הראשי של שבוע האיור של תל אביב; אוצר ראשי שותף של הביאנלה לאומנויות ועיצוב של תל אביב 2020; בעבר ראש מכון שנקר לתיעוד וחקר העיצוב בישראל (2015-2018), כתב העיצוב של עיתון הארץ (2008-2014).

ליאורה רוזין
אוצרת התערוכה, מעצבת וחוקרת עיצוב המתמחה בתחום המזון. מרצה בתואר הראשון בעיצוב תעשייתי ובתכנית התואר השני בעיצוב תעשייתי בבצלאל ובעלת סטודיו עצמאי.

דן פרץ
דן פרץ נמנה על צלמי האוכל המובילים בישראל .סגנון הצילום הייחודי שלו, העושה שימוש באור  יום טבעי, הפך לסימן ההיכר של עבודותיו. צילומי האוכל שלו מופיעים באורח קבע בעיתונות המקומית והבינלאומית. צילומיו מובילים קמפיינים של פרסום ומופיעים על אריזות מוצרי חברות מזון מובילות ,והוא שותף לצילום של מעל 20 ספרי בישול שנוצרו בשיתוף פעולה עם שפים מפורסמים בישראל ובעולם, דן מתעד ב-10 השנים האחרונות את תרבות האוכל המקומית והמזרח תיכונית ומרצה על ההיסטוריה של תיעוד אוכל והתפתחות המדיום .

זוהר קורן
מייסד ובעלים־שותף בסטודיו ״יום שדה״ (Field-Day) יחד עם המעצב עידן עם־שלם.
הסטודיו מתמחה בעיצוב לאמנות, מוסדות תרבות, ומיתוג לעולמות העיצוב והלייף סטייל.
זוכה פרס משרד התרבות לעיצוב לשנת 2018.


האירוע יתקיים באסיף - המרכז לתרבות אוכל בישראל , לילינבלום 28, תל-אביב-יפו.
24.3.23 , 12:00-13:30.

עלות כרטיס: 20 ש"ח
*ניתן לבטל כרטיסים עד 48 שעות לפני מועד המופע.

הערות

 

* סיור של השעה 12:00 בצהריים
* מיקום: לילנבלום 28, תל אביב-יפו

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של אסיף - מרכז לתרבות אוכל בישראל

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00