אירוע: מעוניינות להרשם כקבוצה

מקום: אסיף - מרכז לתרבות אוכל בישראל, תל אביב-יפו

מועד: 30/06/2024 שעה: 12:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

סוג כרטיס:רגיל1 ש"חכמות1
סה"כ:11

מעוניינות להרשם כקבוצה

אסיף - מרכז לתרבות אוכל בישראל, תל אביב-יפו 30/06/2024 בשעה 12:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

ORDER
 
 

מעוניינות להרשם כקבוצה

שימו לב זו הרשמה לקבוצות של 10-15 בלבד! נא להתעלם מהתאריך, במידה ותמצא התאמה תוכלו לתאם מול המדריכ.ה באופן ישיר את התאריך המתאים לכן.

אסיף: המרכז לתרבות אוכל בישראל הוא ארגון ללא מטרות רווח ומרכז תרבות ששם לו למטרה לסייע לצמיחתה ותיעודה של התרבות הקולינרית המקומית והמגוונת בישראל, ולשמש עבורה בית לשיח, מחקר ועשייה טעימה. לפרטים נוספים הכנסו לקישור: https://asif.org/he/

מאז ה-7 באוקטובר, הפעילות שלנו באסיף: המרכז לתרבות אוכל בישראל, התמקדה בתמיכה בצרכי העורף וחיילי צה׳׳ל, כמו גם סיוע לקהילה המקצועית בתחום האוכל בישראל.

כחלק מההתמודדות הלאומית עם המצב שיקפו בפנינו קבוצות של בני ובנות זוג משרתי המילואים צורך בפעילות הפוגה ופנאי בתקופה זו. כמו כן, אסיף פועלת לסייע בחיזוק מחדש של תחום הסיורים הקולינריים, שנפגע במהלך חודשי המלחמה ובתמיכה של עסקי האוכל העצמאיים.

משום כך- גייסנו תרומות בכדי לקיים פעילות של סיורים קולינריים לבני ובנות הזוג של המילואימניקים, ואנחנו שמחים להזמינך לבחור סיור עם המדריכים הקולינריים העצמאיים הטובים בישראל בכל רחבי הארץ!

מעוניינות להרשם כקבוצה? נהדר! אנא הרשמו תחת שמה/שמו של מנהיג.ת הקבוצה והזמינו כרטיסים ככמות הא.נשים בקבוצה. אנחנו נדאג ליצור אתכם.ן קשר ולחבר אתכם למדריכ.ה המועדף עליכם מתוך מבחר המדריכים שעובדים איתנו.

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של אסיף - מרכז לתרבות אוכל בישראל

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00