אודי ואביעד עולם ומלואו

 
 

למי שחי בארבע שנים האחרונות מתחת לאיזה סלע או למי שטרם בירך את עצמו בילדים שהגיעו לגיל המעצבן שבו הם שוברים את הבית במשחקי תופסת או מבלים כל היום כמו עציצים מול המחשב...

הרשו לנו להציג בפניכם את הצמד שאט אט כבש את פסגת עולם הילדים ומיתג עצמו כצמד שובב וחסר מעצורים המדבר בשפתם הבועטת של ילדינו החוצפנים.


השניים החלו את דרכם כצמד בידור למבוגרים, ההומור והתחכום לצד הסלפסטיק וההומור הפיסי הביאו את קברניטי פוקס קידס להתעניין בשניים. מתוך המופע נדגמו שתי דמויות קורעות בשם "גור ואוח" אשר מצאו את עצמן במהירות רבה על המרקע, והשאר הסטוריה...


גור ואוח הפכה לסדרת קאלט לילדים והייתה לסדרת הסיטקום הישראלית הראשונה שהביאה לילדים הומור חדשני ובועט לצד שמירה קנאית על שפה נקייה אשר אינה צורמת באזניהם של ההורים.


לערוץ הילדים הצטרף הצמד עם הקמתה של הסדרה "בית הספר לשטויות". סדרה אשר בקלות ניתן לומר שהיוותה השראה לג'קאס העולמית מ-MTV.. סדרת סלפסטיק קורעת רוויית שטויות וצחוקים.


לפני כשנתיים, כשבאמתחתם השתתפויות בהפקות ענק הכוללות שני פסטיגלים, פסטיפארקים, הפקות קיץ מקוריות עבור רשת מלונות ישרוטל וכו' התמקם הצמד בחזית בימת עולם הילדים עם תוכנית קבועה בערוץ הילדים הידועה בשמה "סבבה בנט".
התוכנית הייתה תוכנית אירוח קומית בה מגלמים אודי ואביעד שני חברים אשר כל עולמם סובב סביב הייטק וגאג'טים לצד אורחים הזויים (שגם אותם הם מגלמים) ואורחי ברנז'ה אמיתיים כגון ליבי רן, סאבלימינל, רוני דלומי, עידן יניב ועוד רבים וטובים. דף הפייסבוק של סבבה בנט שאב אליו בתוך שבועיים מיום העלתו לאוויר כ-25,000 חברים, עובדה שהשאירה אפילו את האופטימים ביותר המומים.


בשנה שחלפה לה חזר הצמד להכות הומור בילדינו עם סידרה בשם "קלמרים" אשר זוכה בימים אלה לעבודה על עונתה השנייה תחת ערוץ ניקולודיאון אשר פרש את כנפו על צמד הקומיקאים המוכשר. כיום, משיקים השניים תוכנית ילדים קורעת ועתירת דמויות וסלפסטיק פרי עטם, התוכנית תשודר בגם כן בערוץ ניקולודיאון תחת השם "גן חיות". בנוסף ניתן יהיה למצוא את הצמד מככב כל הקיץ בהופעות בספארי ובתוכנית "החוף של רינת" בהוט VOD.

כנראה שיש עוד הרבה למה לצפות מהצמד המוטרף שאינו חדל מלהמציא עצמו מחדש בכל פעם...

 

קוראים שקראו את הכתבה התעניינו גם בכתבות הבאות

 

חביב אמיתי

עידן חביב בהופעה / "לאבד עניין בזמן" מאת: גל ינובסקי...קרא עוד

כל החיות כבר יודעות

עשר שנים של חיפושים הגיעו סוף סוף לסיומן והנה הגיע הזמן להכיר את נינט אמיתית- האישה שהיא…...קרא עוד

לצאת להופעה – זה…

היום... כשמונית מוזמנת ומגיעה אלינו בעוד פרצופו של הנהג מתקדם על המפה לעברנו כמו משחק מחשב או כשאנו…...קרא עוד

הדפוק הזה

עברו 18 שנים מאז "הדפוק הזה"  והחדשות הטובות הן שהדפוק עדיין דפוק. האנרגיות ופיצוצי האדרנלין הם חלק…...קרא עוד

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00