מה לייק בפייסבוק עושה לנו בגוף?
למה אנחנו מעלים את התמונות שאנחנו מעלים לאינסטגרם?
מה מוכנים אנשים (אחרים, לא אתם, כמובן) לעשות כדי לקבל עוד לייקים☠?
מתי יצאתם לטיול בחו״ל לאחרונה ולא עדכנתם את הפייסבוק שלכם על כך?
אנחנו מבלים בממוצע 4 שעות ביום מול המסכים: מיילים, רשתות חברתיות, קניות ברשת ועוד. אנחנו לא סתם מבלים, אנחנו מכורים. איך קרה שאנו חשים תחושות עונג וסבל כתוצאה מריחוק או קרבה למסכי הניידים שלנו? ההרצאה תציג את האופן שבו מנצלים את החולשות הפסיכולוגיות שלנו כדי שנהיה עוד יותר מכורים לחוויות הדיגיטליות. מה קרה למערכת ההפעלה של בני האדם והאם תהליך זה הוא בר תיקון?
ד"ר יניב לויתן הוא מרצה מצטיין בטכניון, במרכז הבינתחומי בהרצליה ובאוניברסיטת חיפה. הרצאותיו שמות דגש על נושאים יישומיים הניתנים לביצוע מיד עם סיום ההרצאה. במהלך השנים הרצה ד"ר לויתן באירועים ובכנסים של החברות הגדולות במשק כגון: מיקרוסופט, י.ב.מ, אינטל, צ'ק פוינט, קומברס ועוד
בנוסף, מאז שנת 2006 משמש ד"ר לויתן כיועץ לחברות בנושא שיווק דיגיטלי. התמחותו היא בליווי עסקים לצורך התיעלות וצמיחה על בסיס ניתוח הפעילות העסקית.