הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: full trunk

מקום: פאב הפרה, שבי ציון

מועד: 01/12/2016 שעה: 20:00

סוג אירוע: עמידה

full trunk

פאב הפרה, שבי ציון 01/12/2016 בשעה 20:00

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

65 ₪

מחיר באתר החל מ-

50 ₪

 
 

full trunk

Full Trunk בסיבוב השקת האלבום השני Time for us to move

גל ניסמן: שירה גיטרות, עופר ויינר: בס, יותם אלעזרי: תופים, אריאל קשת: קלידים והפקה מוזיקלית.

 

הרכב הבלוז-רוק האנרגטי והמלהיב, אשר פועל בשנים האחרונות במרץ בסצנת השוליים וצובר קהל בכל רחבי הארץ. ב-2014 הוציאו את אלבום הבכורה המוערך  Full Trunk. אלבומם הראשון אופיין בהשפעות ברורות של בלוז ורוקנ'רול של שנות ה- 60'-70'.

במאי 2015 הושק האלבום החדש אשר הופק באמצעות קמפיין מימון המונים ויראלי, בקול תרועה בבארבי ת"א, עם קהל של כ- 700 איש שבאו לחגוג את המאורע. הלהקה שחררה מהאלבום החדש 4 סינגלים וקליפים: Time for us to move אשר גרף מעל 10,000 צפיות בשבוע הראשון ליציאתו, Baby put the gun down קליפ איכותי ומעורר מחשבה בהפקה עצמית. ו-  Think you're a man בו אירחו את הזמרת דיאנה גולבי. ו- Going Home הרצועה שחותמת את האלבום וזו שהוכתרה ע"י שדרנים ועורכים מוזיקליים כטובה ביותר באלבום. ארבעת הסינגלים התקבלו באהדה רבה בתחנות הרדיו ברחבי הארץ, עם פירגון נרחב בקרב שדרנים ואנשי מדיה שונים. 3 משירי הלהקה נכנסו לרשימת 500 המושמעים ביותר לשנת 2015 ב- fm88, ואף מושמעים בתחנות שונות באירופה בעיקר באנגליה והולנד.

האלבום שכולו באנגלית, הופק ע"י אריאל קשת (קלידים) שהביא ניסיון של מעל לעשור בהפקה ועשייה מוזיקלית להרכב. הלהקה ממשיכה לחרוש את הארץ בהופעות איכותיות ומלאות, מלווה בחברת הגברה ותאורה "צליל העמק". השנה פול טראנק יופיעובאינדינגב בבמה המרכזית ובפסטיבל החשיפה Tune In TLV.

 

מן המדיה:

"השקת האלבום השני מוצא את הלהקה במקום אחר, טוב יותר. הפגנת הכוח שהינה למלא את הבארבי היא משהו שלא בא ברגל, וגם לא בקלות, ואת זה ניתן לזקוף רק לחברי ההרכב הזה ולמוזיקה שהם יוצרים. בסופו של הערב הקהל היה מסופק, וההבטחה של הלהקה "לפרק לאנשים את האוזניים" התממשה. " (אסף מואב, נענע 10)

 

"פול טראנק יצרו את האלבום השני בידיעה שהוא אמור לפוצץ מועדונים, ואולי פסטיבלים ואצטדיונים בקרוב. אלבומם הראשון היה מעין יריית פתיחה למי שעתידה להיות אחת מלהקות הדגל של ישראל בעולם. "Time For Us To Move", מסמל את המשך הדרך של פול טראנק והכיוון הוא החוצה - ייצוא לעולם הגדול. לכן כל עוד זמן שהם פה בסיבוב הופעות, תנצלו זאת, את ההופעה הזאת לא תרצו להחמיץ." ( moozing מגזין מוזיקה).

 

"אם חיפשתם רוקנרול קלאסי בישראל, חכו רק עוד קצת לאלבום השני שלהם שייצא בחודש הבא. מהתו הראשון של השיר החדש מתוכו, "Think You're a Man - Think Twice", ואפילו רק מהשם, מרגישים את הבלוז מתפשט בכל הגוף". (מערכת מאקו מוזיקה).

 

"אחרי שהוציאו אלבום ראשון אשר זכה לשבחים רבים וייצג את ישראל בפסטיבל הבלוז הבינלאומי בממפיס, פול טראנק הוציאו את אלבומם השני - Time For Us To Move. האלבום הוא ערבוב של עגבניות ירוקות מטוגנות בדיינר שכוח אל עם זעלוק בבית של סבתא מרוקאית. כלומר, יש בו כל מה שצריך כדי לגרום לאנשים להתחיל לזוז." ילי ורדי (מגזין Andy was wrong).

הערות

 

** מופע עמידה! ישיבה בצדדים
** 20:00 כניסה לרוכשים במוקדמת / 20:30 פתיחת קופה היה ונשארו כרטיסים / 21:30 תחילת מופע
** הכניסה מתחת לגיל 18 אסורה בהחלט
** יש להגיע ב-20:30 עם פתיחת הדלתות בכדי לזכות בקדימות בסדר ההושבה על הרוכשים בקופה
** הישיבה בשולחנות ו/או בשורות בהתאם להחלטת הנהלת הפאב
** אין שמירת שולחנות מראש

לשאלות ובירורים: [email protected]

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני המופע בכפוף ל5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

שים לב, כתובת הדוא"ל תצורף לרשימת הדיוור של פאב הפרה - ככל שאין ברצונך לקבל דיוור יש ללחוץ על כפתור ה"הסרה" עם קבלת הדיוור

לא תותר כניסה עם נשק

הכניסה לפאב הפרה מותרת מגיל 18 ומעלה או בליווי הורה

מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי הפרה והשוקת בע"מ, ח.פ. 516576055 מדרך הים, שבי ציון.
חברת GOSHOW אינה אחראית על שמירת זכויות בעלי התכנים ו/או איכות השירות במקום האירוע ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של פאב הפרה

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00