הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: לוס כפרוס מארחים את דורי בן זאב

מקום: בסקולה, תל אביב-יפו

מועד: 25/01/2019 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

לוס כפרוס מארחים את דורי בן זאב

בסקולה, תל אביב-יפו 25/01/2019 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

80 ₪

מחיר באתר החל מ-

65 ₪

 
 

לוס כפרוס מארחים את דורי בן זאב

 

 

אחרי כמעט עשור של שיתופי פעולה בימתיים עם חלוץ הרגאי ואיש הרדיו הישראלי דורי בן זאב ואחרי ההקלטה המחודשת והמקפיצה לשיר הבלבול הגיע העת להניח את הביצה (או התרנגולת) על במה ולתת לכולם לראות ולשמוע, יהיו שירים ישנים של דורי בן זאב שלא בוצעו ים זמן ("זה שנים" בעברית תקינה) יהיו שירים חדשים של הכפרוס ותהייה החגיגה הרגילה רק בתוספת - שגעונות (דורי) צחוקים (דורי) והתרגשות (דורי) אחרי הכל גדלנו על השירים שלו...

לוס כפרוס הם הרכב חוצה תרבויות וז'אנרים, חלקם יוצאי חבר העמים וחלקם צברים. כבר למעלה מעשור הכפרוסים מרעידים את הרחבות בארץ ובחו"ל בגרוב משובח המהול בסקא, רגאיי, דאב, ג'נגל, פאנק ו-'Fאנק. כשהם שרים ברוסית,אנגלית, עברית ואף בספרדית,הכפרוסים הם ההוכחה הניצחת לכך שעירוב תרבויות הוא דבר נהדר. על הבמה הם חבורת צעירים שוחרי מוסיקה בעלי שמחת חיים ואופטימיות אינסופית, מה שסייע להם לרכוש קהל נאמן, לזכות לסיקור תקשורתי ולהפוך לאחד האקטים המדוברים בסצנת המוסיקה הישראלית.

לוס כפרוס מופיעים המון בפסטיבלים ברחבי העולם, בין היתר בצרפת, צ'כיה, גרמניה, רוסיה ואוקראינה. ההרכב הופיע אף על במות ענק אל מול כ-250,000 איש. בנוסף הופיע ושיתף פעולה עם מיטב האמנים בארץ, ביניהם: ברי סחרוףשאנן סטרייט, מוקימארינה מקסימיליאןתומר יוסףדורי בן זאב ואושיק לוי וגם הספיקו "לחמם" אקטים בינלאומים כמו גוגל בורדלו, קוסטריצה, ה"סקאטלאייטס" ועוד.

 

לוס כפרוס במשך השנים שיחררו לא מעט שירים בינהם אפשר למצוא את הלהיטים "עלייה", שמככב בימים אלו בפלייליסט של גלגל"צ, "תראי לי אהבה", "הדק" "CCCP""לא קונה""חיים בסרט""עשיר" וכן הקאברים המוצלחים שכיכבו בפלייליסט ומושמעים רבות עד היום: "נכון להיום" (מתוך פרויקט 'עבודה עברית', במקור של זוהר ארגוב) ו"שיר המכולת" (שהוקלט במסגרת פרויקט המחווה לכוורת של גל"צ).

 

 

* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

צפו בוידאו

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של לוס כפרוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00