הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: שקט בנפשו ד"ר אילן וולקוב, ד"ר אילן טל, רננה צ'יקו - בסדרת הרצאות על בריאות הנפש בשיתוף פעולה עם מרכז טל

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 08/02/2023 שעה: 20:30

סוג אירוע: אטרקציה

שקט בנפשו ד"ר אילן וולקוב, ד"ר אילן טל, רננה צ'יקו - בסדרת הרצאות על בריאות הנפש בשיתוף פעולה עם מרכז טל

טוקהאוס, תל אביב-יפו 08/02/2023 בשעה 20:30

סוג אירוע

אטרקציה

מחיר בקופות

75 ₪

כרטיס למפגש 4 - 8.2.23 רננה צ'יקו על CBT

65 ₪

 
 

שקט בנפשו ד"ר אילן וולקוב, ד"ר אילן טל, רננה צ'יקו - בסדרת הרצאות על בריאות הנפש בשיתוף פעולה עם מרכז טל

סדרת של 4 הרצאות בשיתוף מרצים ממרכז ד״ר טל לתמיכה רגשית ונפשית

 

יום רביעי 18.1  – ד"ר אילן וולקוב  - התמכרויות – שימוש, שימוש לרעה וטיפול

תחום ההתמכרויות עבר תהפוכות רבות בעשורים האחרונים, מהחצר האחורית של הפסיכיאטריה, מסטיגמות ופחדים של התחנה המרכזית הישנה, אל עבר ממצאים חדשים במדעי המוח וגישות טיפוליות חדשות. תפיסת עולם רפואית של טוב או רע, התחלפה להבנה שהחיים הם קשת של גוונים, ושחשוב לאמץ תפיסות עולם טיפוליות גמישות והוליסטיות, הרואות את האדם המכור כבן אנוש בתוך קושי, ולא כאשם וכמטרד לסביבה. יותר מכך, היום אנחנו מבינים יותר מתמיד שהתמכרות איננה תמיד מצב קיצון של רקע אישי בעייתי, אלא מחלה מתמשכת ושוחקת, שממש כמו סוכרת או כמו אסתמה, פוגעת ללא אבחנה בחיי אנשים רגילים, שחיים חיים לגיטימיים ונורמטיביים.

אז מה ההבדל בין שימוש, לשימוש לרעה?

האם כל אחד יכול להיות מכור? כן!

האם קנביס הוא סם או תרופה?

מה הם הסמים והתנהגויות אליהם אנחנו מפתחים הכי הרבה תלות בישראל 2022?

ממה להיזהר? והאם בכלל אפשר/צריך להימנע ממה שעושה לנו טוב?

אתם מוזמנים לשיח של כשעה על החיים עצמם.

 

ד“ר אילן וולקוב, פסיכיאטר מומחה, משמש כמנהל הרפואי של מרכז ד"ר טל (מרכז בריאות נפש פרטי גדול בתל אביב). בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת  ת"א והתמחות באיכילוב. מוסמך לטיפול בהתמכרויות ותחלואה כפולה מטעם משרד הבריאות ואוניברסיטת תל אביב.

ד״ר וולקוב עוסק ברפואה פסיכדלית הן מכיוון של היכרות עם מפגשי קיצון עם החומרים וההשפעות המזיקות שלהם והן נוטל חלק ומרצה בכנסים מקצועיים ומפגשים בהם החומרים הפסיכדלים נבחנים כאפשרויות טיפוליות עתידיות למגוון הפרעות פסיכיאטריות (בפרט פוסט טראומה והתמכרויות).

 

יום רביעי 25.1  ד"ר אילן טל - חרדה, סטרס ומה שביניהם

לחרדה ביטויים רבים, רובנו שמענו על המושג ״התקף חרדה״ כאירוע חריג וקיצוני, אבל למעשה חרדה היא ביטוי עצבי, של חוסר ויסות בין מערכות נוירולוגית שונות, ורובנו מאבדים את האיזון בשלב כזה או אחר של חיינו. לעתים בגלל בעיה גופנית, לעתים בגלל נסיבות חיים מורכבות, ולפעמים הכול בכלל מתחיל בילדות ומתפרץ כשאף אחד לא מצפה...  אז מה זה סטרס ולמה הוא כל הזמן מגיע אלינו?

למה אנחנו מוטרדים ממה שקורה עם הילדים, או בעבודה, או מה אומרים עלינו בבית ספר? איך יכול להיות שיש כזה דבר סטרס טוב? ומה עושים כדי להיות פחות דואגים ומוטרדים?

ניגע בכל הנושאים שמייצרים אצלכם אי שקט ומתחים, בשיחה הבנויה מהממצאים המדעיים האחרונים, ומשני עשורים של עבודה יום יומית בחדר הטיפולים עם אנשים בדיוק כמונו.

 

ד"ר אילן טל התמחה בפסיכיאטריה במרכז הקהילתי לבריאות הנפש ”רמת - חן” בתל אביב ובבית החולים גהה בפתח תקווה ועסק בקשר בין פסיכיאטריה קהילתית לאשפוזית. משנת 2001 ד"ר טל מטפל בלקוחות בקליניקה פרטית ברמת אביב וכן הקים ומנהל את מרכז ד"ר טל, על כל יחידותיו (הכוללות כ 80 מטפלים מתחומים שונים). ד"ר טל חבר באיגודים פסיכיאטרים שונים בישראל ובעולם, ומתראיין רבות בתקשורת במטרה להפחית את הסטיגמה הקשורה לטיפולים ולתמיכה נפשית.

 

יום רביעי 1.2.23 ד"ר אילן וולקוב - דיכאון, חליפה לפי מידה

15% מהאנשים סביבנו יחווה דיכאון לאורך חייהם. אף מספר גבוה יותר יחווה תסמינים דיכאוניים, וכמעט כולנו נפגוש אתגר רגשי כזה או אחר שישפיע על מצב רוחנו.

מה הם הכלים העומדים לרשותנו כיום לסייע לאותם אנשים? האם התרופות הן פתרון? כיצד הפסיכיאטר תופר חליפה לפי מידה לכל מטופל, וכיצד לעמוד לצדו של האדם המדוכא? אם לפני ארבעה עשורים (ואף לפני עשור) טיפול בדיכאון קוטלג כמצב קיצון, שעצם ההכרה בו גררה השלכות חברתיות ותעסוקתיות קשות, נראה כי זכינו לצפות בתקופה בה קושי אנושי מתקבל בהבנה רבה יותר, גם אם איננו נראה לעין, והיותנו אנושיים ושבריריים תקפה הן לגוף והן לנפש.

אז -מתי ללכת לפסיכולוג ומתי לפסיכיאטר? כמה זמן לוקח לתרופות להשפיע? איך קשור הסם קטמין לדיכאון, מה זו ״הקסדה״ הזו שכולם מדברים עליה? ומה קורה בטיפולי חשמל? אמיתות ומיתוסים על דיכאון בשיחה של שעה.

 

יום רביעי 8.2.23 רננה צ'יקו - CBT - כלי פסיכולוגי לשינוי אישי

אדם חושב בממוצע כ 70,000 מחשבות ביום. החשיבה שלנו אסוציאטיבית וגמישה והרבה פעמים מהירה ואוטומטית. במרבית המקרים אדם יוכל להציג באופן ברור את מחשבותיו אך פעמים רבות ברגע נתון אנו לא מודעים למהירות המחשבה ועל השפעתה הקריטית על מצב הרוח וההתנהגויות שלנו.

מה קורה לנו כאשר יש לנו מחשבה או מחשבות קבועות שאינן מקדמות אותנו ויוצרות רגשות שליליים (כגון תסכול, כעס, קנאה ועצב) ודפוסים מעכבים שמובילים אותנו שוב ושוב אל אותם הבורות? ההרצאה תעסוק בהבנת ההשפעה שיש למחשבות שלנו על תחומי חיינו הרבים ובכלים חלופיים יעילים.

בהעלאת המודעות לכלים פשוטים, שנמצאים היום בחזית הטיפול הפסיכולוגי, נלמד לשלוט יותר טוב ביכולת שלנו לווסת ולדייק את התגובות לתחושות שעולות בנו ברגעים הכי בלת יצפויים. ולקינוח - "עשה ואל תעשה" ביומיום.

רננה צ'יקו, קרימינולוגית קלינית ופסיכותרפיסטית בשיטת CBT. נשואה ואמא לשלושה בנים.מזה 16 שנים מקשיבה לסיפורי חיים של אנשים ומסייעת להם למצוא בסיפורם את ה "אמ"ת" (*).

שימו לב - כרטיסים לסדרה כולה ניתן לבטל רק עד 48 שעות לפני המפגש הראשון 

הערות

 

• הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע . המקומות לא מסומנים ולא ניתן לשמור מקומות. ההושבה היא בשולחנות לפי סדר הגעה. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה. אנשים מצטרפים לשולחנות עם אחרים. מי שמגיעים בחבורה ומעוניינים לשבת ביחד נא להגיע שעה לפני תחילת האירוע.

• שימו לב בחלק מהאירועים יש שתי אופציות – כרטיסים רגילים להגעה למקום וכרטיסי און ליין לצפייה בלייב מרחוק. במידה ולא מופיעה אופציה לצפייה בלייב מרחוק – ישנם רק כרטיסים למקום פיזית

• כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור של טוקהאוס

• מדיניות ביטולים - ניתן לבטל כרטיסים ולקבל החזר כספי ובלבד שהביטול התבצע עד 48 שעות לפני שעת מועד תחילת האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול. בהודעה על ביטול של פחות מ 48 שעות מכל סיבה שהיא, אין אפשרות לקבל החזר כספי.
במקרה ונאלצתם לבטל לאחר 48 שעות לפני האירוע ניתן להודיע במייל על ביטול, עד שעתיים לפני מועד פתיחת דלתות . יש לשלוח מייל ל [email protected] ותוכלו לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים, על בסיס מקום פנוי. ניתן לקבל כרטיסים חלופיים לרוב האירועים אך לא לכולם! במידה והכרטיסים החלופיים יהיו יקרים יותר יש להשלים את ההפרש בקופה בכניסה. במידה והעלות נמוכה יותר – אין החזר כספי.

*כרטיסי לצפייה מרחוק באמצעות הזום - בהרשמה יש להקפיד למלא פרטים גם של מייל וגם של טלפון. כשעתיים לפני האירוע יישלח אליכם לינק לשידור הישיר של הרצאה . חדר הצפייה ייפתח רבע שעה לפני האירוע. למחרת תישלח אליכם הקלטה של ההרצאה שתהיה זמינה עבורכם למשך 3 ימים.

• במידה ויש אפשרות לרכישת כרטיסים של גמלאי/ת, סטודנט/ית, חייל/ת, בעל/ת מוגבלות יש להציג בקופה תעודה בהתאם לכרטיס שרכשתם. הטבות תקפות רק לרכישה מראש. אין הנחות בקופה בכניסה מכל סוג שהוא.

• מיקום - טוקהאוס ביתן 34א (שימו לב יש מספור חדש בנמל – לשעבר ביתן 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול המחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.

• חניה - ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל".

• המסעדה אינה כשרה. תפריט המסעדה מופיע באתר

• להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 // [email protected]

v מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
  • המתחם מציע שירותים נגישים

  • במתחם ישנם 60 מקומות נגישים

  • ניתן להכניס למתחם חיית שירות

  • המתחם אינו מצוייד במערכת עזר ייעודית לכבדי שמיעה

  • ליצירת קשר לצורך קבלת אמצעי עזר:

    יש לתאם מול אחראי נגישות ביום האירוע

  • עזרי נגישות נוספים:

    ישנה רמפה לכניסה לדק רמפה ומעקה חיצוני לבמת הדוברים ולבר

  • פרטי אחראי נגישות:

    איילת הראל: 03-5545500 ימים א'-ה' בין השעות 8:30-23:00

 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00