הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: ראשונות בין שווים - יום האישה הבינלאומי

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 08/03/2022 שעה: 20:30

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

ראשונות בין שווים - יום האישה הבינלאומי

טוקהאוס, תל אביב-יפו 08/03/2022 בשעה 20:30

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

90 ₪

מחיר באתר החל מ-

58 ₪

 
 

ראשונות בין שווים - יום האישה הבינלאומי

יום שלישי 8.3.22 20:30

ראשונות בין שווים, ערב הרצאות קצרות של נשים פורצות דרך,

 

יום האישה הבינלאומי 2022

שיתוף פעולה של פורום דבורה – נשים במדיניות חוץ ובטחון לאומי והטוקהאוס. ערב של 6 הרצאות קצרות של נשים פורצות דרך.

 

תא"ל (במיל.) שרון ניר - מיומן ״מסע השירות ״ של שרון - תחנות ואירועים מעצבים לצד האבולוציה שחלה בשירות נשים בצה״ל

יו"ר ועד מנהל פורום דבורה ומרצה באוניברסיטת רייכמן.

פורצת וסוללת דרך לנשים בצה"ל בתוך כך הייתה האישה הראשונה שמונתה לתפקיד מג"דית קשר והראשונה  להתמנות לתפקיד מפקדת ביה"ס ארצי לתקשוב וסייבר.

עדי ברדשסקי "השמיים אינם הגבול: נספחת צה"ל ראשונה, עם עניבה"

לעולם לא להרים ידיים הכל ניתן לפרוץ גם אם לפעמים צריך ללכת הצידה או להמתין במקום לזמן מה. זה כמעט כמו לעשות טרק בעולם לגובה של 6000 מטר כשיש פחות חמצן אבל לא מוותרים עד שמגיעים לשיא.

אל"מ (מיל’) עדי ברשדסקי שירתה כנספחת צה"ל הראשונה וכראש משלחת משרד הביטחון בפולין, צ'כיה, סלובקיה והונגריה ,וכן כראש מחלקת תכנון משאבי אנוש במטה חיל האוויר. ברשדסקי הינה האל"מית הראשונה בהיסטוריה של חיל האוויר.עוסקת כיום בפיתוח עסקי ושיווק בינלאומי בחברות הייטק ביטחוניות.

 רב גונדר (בדימוס) אורית אדאטו: ״נציבת שב״ס כפול שלוש…״

איך מצליחים ליצור שינוי בלתי הפיך בארגון בטחוני, מתוך קדנציה אחת לפני כמעט שנות דור, שהפך את הבלתי סביר למובן מאליו: אישה בראש הארגון!

רב גונדר אדאטו היתה נציבת שירות בתי הסוהר בשנים 2000-2003 בהן התרחשה האינתיפאדה השניה, תפקיד שבמסגרתו נדרשה לקשר רציף עם השר לענייני אסירים ברשות הפלסטינית, השב"כ וצה”ל. כל זאת במקביל לקידום ופיתוח מערך הכליאה הפלילי בשב"ס. אדאטו שירתה בצה"ל במשך 25 שנים, בתפקידה האחרון כקצינת ח"ן ראשית.כיום יו"ר עמותת גשר ועמיתת מחקר ומרצה במכון לחקר הטרור ICT באוניברסיטת רייכמן.

טל לוי דיאמנשטיין - "כשאת מוותרת על החובה - את מוותרת על הזכות"

על הקשר שבין שירות נשים במילואים לפערים המגדריים בישראל.

טל לוי דיאמנשטיין, יועצת ארגונית ומלווה עסקית ומייסדת פורום "המילואימיות". טל מתנדבת ביחידת החילוץ והצלה הארצית (יחצ״א) של פיקוד העורף למעלה מ13 שנים.קיבלה פטור משירות מילואים בעת השחרור אך התעקשה לשרת ולתרום. התחילה כמחלצת ביחידה ובמשך השנים יצאה לקצונה במילואים כקצינת התנהגות אוכלוסייה. בתקופת הקורונה היוותה חלק ניכר ממערך האוכלוסייה למשך כל תקופת הקורונה.

אורה פלד נקש - ''הים לכולנו פתוח''

מחניכה במחזור המשותף הראשון בקורס חובלים ועד למילואים כמפקדת בקורס- אורה משתפת תחנות במסעה הימי לעבר קו המשווה.

אורה עובדת כחוקרת UX בקבוצת הענן של IBM. היא האישה הראשונה שסיימה את קורס החובלים האחוד של חיל הים בשנת 2000. חברה בוועד המנהל של עמותת מגדלור, ארגון בוגרי קורס חובלים ופעילה חברתית בתחומי שוויון מגדרי וקידום נשים.

 ד"ר עידית שפרן-גיטלמן - "על הדרך מהקוקו לסרבל"

ד״ר עידית שפרן גיטלמן הינה ראש התכנית לצבא וחברה במכון הישראלי לדמוקרטיה. שימשה כעמיתת מחקר בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב במרכז GlobalTrust ומרכז מינרבה  בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה. מלמדת בחוג לממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה. מתמחה בנושאי פילוסופיה של המוסר, פילוסופיה פוליטית, מוסר וחוק במלחמה, שירות נשים בצה״ל, יחסי צבא-חברה.

 

 

 

 

 

 

 

הערות

 

• שעות פתיחה וסידורי ישיבה - הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע . המקומות לא מסומנים. ההושבה היא בשולחנות לפי סדר הגעה. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה.

• שימו לב בחלק מהאירועים יש שתי אופציות – כרטיסים רגילים להגעה למקום וכרטיסי און ליין לצפייה בלייב מרחוק. במידה ולא מופיעה אופציה לצפייה בלייב מרחוק – ישנם רק כרטיסים למקום פיזית

• כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור של טוקהאוס


• מדיניות ביטולים - ניתן לבטל כרטיסים ולקבל החזר כספי ובלבד שהביטול התבצע עד 48 שעות לפני מועד האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול. במידה והביטול מאוחר יותר ניתן לשלוח מייל ל [email protected] ותוכלו לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים

• כרטיסי און ליין - בהרשמה יש להקפיד למלא פרטים גם של מייל וגם של טלפון. כשעתיים לפני האירוע יישלח אליכם לינק להרצאה . חדר הצפייה ייפתח רבע שעה לפני האירוע. במידה ורכשתם כרטיס ואינכם יכולים להשתתף באירוע בלייב יש לפנות למייל של טוקהאוס [email protected] ואנחנו נשלח לכם הקלטה של ההרצאה פתוחה לצפייה למשך 48 שעות

• במידה ויש אפשרות לרכישת כרטיסים של גמלאי/ת, סטודנט/ית, חייל/ת, בעל/ת מוגבלות יש להציג בקופה תעודה בהתאם לכרטיס שרכשתם. הטבות תקפות רק לרכישה מראש. אין הנחות בקופה בכניסה.

• המקום נגיש לבעלי מוגבלות לרבות כניסה. מומלץ לאנשים עם כסאות גלגלים להתקשר אלינו ביום האירוע לשמירת מקום מתאים.

• מיקום - טוקהאוס ביתן 34א (שימו לב יש מספור חדש בנמל – לשעבר ביתן 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול המחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.

• חניה - ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל".

• המסעדה אינה כשרה.

• להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 //

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00