הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: קומוניקט "גריילסאמר & גריילסאמר" – קונצרט מס. 13

מקום: המשכן העירוני למוסיקה ואומנויות, רעננה

מועד: 05/06/2019 שעה: 20:30

סוג אירוע: ישיבה

קומוניקט "גריילסאמר & גריילסאמר" – קונצרט מס. 13

המשכן העירוני למוסיקה ואומנויות, רעננה 05/06/2019 בשעה 20:30

הסתיימה המכירה, נשמח לראותכם באירועים הבאים
 
 

קומוניקט "גריילסאמר & גריילסאמר" – קונצרט מס. 13

דויד גריילסאמר, המנצח והפסנתרן הרב-גוני, הזוכה להכרה בינלאומית, נפגש ברעננה עם אחיו מיכאל גריילסאמר, הזמר והכנר המתמחה במוסיקת רגאיי, נשמה וג'אז. שניהם נמצאים על קו התפר בין המוסיקה הקלאסית לבין הסגנונות הפופולריים ולשניהם יצא שם עולמי כמוסיקאים מן המעלה הראשונה.

הם יחברו לתזמורת סימפונט רעננה לקונצרט המציג את אהבותיהם המוסיקליות הגדולות, מהיידן ומוצרט ועד לפופ ורגאיי.

 

תזמורת סימפונט רעננה

דויד גריילסאמר מנצח ופסנתרן

מיכאל גריילסאמר כנר וזמר

 

בתכנית:

היידן: סימפוניה מס' 100 בסול מז'ור, "הצבאית"

מוצרט: קונצ'רטו לפסנתר מס' 23 בלה מז'ור, ק.488

מוסיקת נשמה ורגאיי ע"י דויד ומיכאל גריילסאמר בעיבודים חדשים.

 

שני 3.6 בשעה 20:30

רביעי 5.6 בשעה 20:30

חמישי 6.6 בשעה 20:30

 

המשכן העירוני למוסיקה ואמנויות, רעננה

רח' הפלמ"ח 2א', רעננה

לכרטיסים: 09-7457773

www.symphonette.co.il

 

ביוגרפיות

המנצח ופסנתרן דויד גריילסאמר, הנודע בשל פרשנויותיו הנועזות, המרתקות ורבות הדמיון, מוכר כאחד האמנים הקלאסיים ההרפתקניים ביותר כיום. הניו יורק טיימס בחר לאחרונה את האלבומים שלו "שיחות בארוק" ו- "מוצרט בתווך" בין ההקלטות של השנה, בנוסף לבחירת רסיטל הסולו שלו "סקרלטי: קייג: סונטות" כאחת מעשרת אירועי המוזיקה החשובים ביותר של השנה.

העיתונות והקהל כאחד מהללים את דויד גריילסאמר  כיוצר של פרויקטים מוסיקליים רבים פורצי דרך, החל מבארוק מוקדם ועד למוסיקה עכשווית. הוא מוערך גם כפרשן מוצרט יוצא דופן, וביצע בפריס את כל הסונטות לפסנתר מאת מוצרט במסגרת מרתון בין יום אחד. לאחרונה הוא ניצח וניגן את כל עשרים ושבעת הקונצ'רטי לפסנתר של מוצרט, בעונה אחת.

דויד גריילסאמר הוא אמן בלעדי בחברת סוני קלאסיקל, ולאחרונה הוציא ארבעה אלבומים בחברה זו, שזכו לשבחי הביקורת, כולם משלבים את המוכר עם הנועז. באלבום האחרון שלו הוא מנצח ומנגן את הקונצ'רטו בסול מאת ראוול על תזמורת ז'נבה קאמרטה. הוא הקליט מספר אלבומים עבור חברת "נאיב", שזכו כולם לשבחי הביקורת ולפרסחפ

מאז שנת 2013 דויד מכהן כמנהלה המוסיקלי והאמנותי של תזמורת ז'נבה קאמרטה, שעמה ערך מספר סיורים בינלאומיים ושיתף פעולה עם כמה מהסולנים הטובים ביותר כיום וביניהם זמרי אופרה, נגני ג'אז, כוריאוגרפים ושחקנים.

לאחרונה הופיע דויד גריילסאמר כמנצח אורח וכסולן עם התזמורת הפילהרמונית של ה-BBC, הסימפונית של סן פרנסיסקו, תזמורת מוצרטיאום מזלצבורג, הסימפונית של המבורג, תזמורת ורדי ממילאנו, התזמורת הפילהרמונית של רדיו צרפת, הסינפונייטה של הונג קונק, התזמורת הסימפונית הלאומית של מקסיקו והתזמורת הסימפונית המטרופוליטנית של טוקיו.

בעונות האחרונות דויד גריילסאמר הופיע באולמות ובפסטיבלים רבים ברחבי העולם, כגון וויגמור הול בלונדון, הקונצרטחבאו באמסטרדם, השטלה בפריז, פסטיבל ורבייה, פסטיבל בעיקר מוצרט בניו יורק, מרכז קנדי ​​בוושינגטון, סאנטורי הול בטוקיו, העיר האסורה בבייג'ין ומרכז האמנות המזרחי בשנחאי. תכנית הרסיטל האחרונה שלו, בשם "מבוך", ​​תוארה על ידי הניו יורק טיימס כ"מרתקת ואמיצה".

 

המוסיקה של מיכאל גריילסאמר משלבת רגש עם גרוב, רגאיי עם כינור אירי, פולק עם רוק, ומוסיקה קלאסית עם מוזיקת עולם. מיכאל מנגן בכינור מחובר למגבר חשמלי ושר בעברית, צרפתית ואנגלית, כשההופעות החיות האנרגטיות שלו מצליחות לסחוף את הקהל ולהעמיד אותו על רגליו.

״סוף סוף אלבום מוסיקת עולם מקומי שמשתמש במגוון עצום של חומרים כדי לייצר קלידוסקופ מוסיקלי מרהיב. גם אם פה ושם מתיר גריילסאמר לעצמו להעיף מילים ומשפטים בדחפים בלתי נשלטים, בסלטות מילוליות, בגחמות בלתי מרוסנות, מקבלים את זה כחלק מהחופש וההעזה אותם לקח לעצמו לעשות מוסיקה אקלקטית פורצת גבולות הדמיון" (יוסי חרסונסקי).

מיכאל גריילסאמר נולד בירושלים ב1981. הוריו עלו מצרפת ומבלגיה. מיכאל גדל בבית מסורתי, דו לשוני עם זיקה חזקה לתרבות ולמוזיקה. הוריו מרצים באוניברסיטה. במשפחתו חמישה אחים העוסקים כולם במוזיקה. בגיל חמש החל מיכאל ללמוד כינור ובילדותו למד מוזיקה קלאסית בישראל ובאירופה. בגיל ההתבגרות התחיל מיכאל להתרחק מהשורשים של המוסיקה הקלאסית ולגלות עניין בסגנונות רבים וביניהם מוסיקה אירית, רגאיי, ורוק.

מיכאל החל להופיע על במות גדולות עם הלהקה האירית הוותיקה ״קטיפה שחורה״. לאחר מכן זכה להופיע ולנגן יחד עם אמנים רבים ומוכרים וביניהם ברי סחרוף, עלמה זהר, התקווה 6, אלון אולארצ'יק ומוש בן ארי, שאיתו הופיע בכל סיבוב ההופעות ״מסע ומתן״.

בשנת 2009, הוציא מיכאל בישראל ובצרפת את אלבומו הראשון "מתעורר". האלבום יצא בחברת התקליטים הצרפתית היוקרתית "נאיב", וכתוצאה מהפופולריות שלו, נבחר מיכאל לפתוח הופעות לגדולי הזמרים בעולם וביניהם מייסי גריי, אמדו ומריאם, זיגי מרלי ועוד. הוא גם הופיע על אותה הבמה יחד עם גדולי המוסיקאים מאירלנד, מהאיים הקריביים ועוד.

אלבום נוסף יצא בשנת 2011 ובו שיתף פעולה עם אשתו המוסיקאית, שמרית. בעקבות הצלחת האלבום, יצא מיכאל לסיבובי הופעות בינלאומי בפסטיבלים גדולים כגון פסטיבל הג'אז באוטווה, פסטיבל Der Kulturen בברלין, פסטיבל Tablu בהודו ועוד.

בימים אלה יוצא תקליט הבכורה של שמרית "שירים מהבית" בהשתתפותו של מיכאל ובהפקתו המוסיקלית של דניאל סלומון.

ב-2015 מיכאל הפיק מופע מחווה לשיריו של ר׳ שלמה קרליבך שאתו הופיע בסתיו 2017 בארה"ב.

הערות

 

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני מועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של סימפונט רעננה

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00