הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: דר' מיכל יערי וסמדר פרי - הפנים האמיתיות מאחורי הרעלה- סיפורן של הנשים בעולם הערבי

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 05/06/2019 שעה: 21:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

דר' מיכל יערי וסמדר פרי - הפנים האמיתיות מאחורי הרעלה- סיפורן של הנשים בעולם הערבי

טוקהאוס, תל אביב-יפו 05/06/2019 בשעה 21:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

65 ₪

מחיר באתר החל מ-

65 ₪

 
 

דר' מיכל יערי וסמדר פרי - הפנים האמיתיות מאחורי הרעלה- סיפורן של הנשים בעולם הערבי

ערב של 2 הרצאות על השינויים הדרמטיים במעמדן של הנשים בעולם הערבי  ומאבקן לשיוויון  מאת דר' מיכל יערי חוקרת מדינות המפרץ והעיתונאית סמדר פרי.

 

דר' מיכל יערי: הפנים האמיתיות מאחורי הרעלה

מדוע בסעודיה חצי מהזוגות מתגרשים? מה הוביל לעלייה המטאורית של ניתוחים פלסטיים בקרב נשים? כיצד השפיע קמפיין "metoo" על הנשים במדינות ערב? האם הרשתות החברתיות מסייעות או מזיקות למאבקן של הנשים למען זכויותיהן? עד כמה הנשים במדינות ערב באמת רוצות שינוי?

הרצאה על הנשים במדינות ערב, אשר מאתגרות את הנורמות המקובלות ונלחמות על מקום שיוויוני יותר בחברה. נשים אלו מסרבות להיות נתונות למרותו של הגבר או של המשפחה, ונאבקות בכדי שקולן יישמע. במסגרת זו, הן דורשות לבחור בעצמן את בני זוגן, להתלבש כראות עיניהן ולעסוק במקצועות שמעניינים אותן, גם אם הם לא מקובלים על ידי החברה. אמנם מצבן לא זהה בכל מדינות ערב, אבל אין ספק שהפער בין גברים לנשים מאפיין את הזירה המזרח תיכונית כולה.

מאבק הנשים למען זכויותיהן הוא לא רק סיפור נשי. זהו מאבק למען חברה פלורליסטית וליברלית יותר, שאיננה נתונה למרותו של ממסד דתי אולטרה אורתודוכסי ונוקשה. אומנם הן עדיין בתחילת הדרך, אבל כבר בשלב זה ההישגים הם דרמטיים וחשובים.

על כך ועוד בהרצאה מרתקת שמשלבת סרטונים, קריקטורות ואמצעי המחשה נוספים.

ד״ר מיכל יערי- חוקרת מדינות המפרץ. מרצה באוניברסיטה הפתוחה ובמוסדות אקדמיים נוספים. משמשת פרשנית בתקשורת הישראלית והזרה בנושאים אלו.

 

סמדר פרי: נשים שפגשתי בעולם הערבי – פערים בין חלומות למציאות

 

במהלך שנותיה כעיתונאית בעולם הערבי פגשה והכירה סמדר מגוון רחב של נשים מרתקות, אמיצות, דעתניות ומובילות חברתיות. נשים כמו ג"יהאן סאדאת, סוזאן מובארק, ראניה מלכת ירדן, נדא דייף בבחריין (רופאה שהצטרפה למפגינים, טיפלה בפצועים ונשלחה לבית סוהר ועברה עינויים), תווכול  כרמאן מתימן (כלת פרס נובל שבחרה לעבור לתורכיה), לובנא עוליאן (אשת העסקים הבכירה ביותר בסעודיה שמחליטה, בנוסף לאימפריית העסקים, לפעול למען נשים), לוג"יין אל-הזלול מסעודיה (שיושבת בכלא על פעילות חברתית וזכתה עכשיו במקום השלישי ברשימת 100 הדמויות הבולטות בעולם – סמדר פגשה את אחותה שסיפרה עליה, פרופ' נוואל סעדאווי המצרייה (מלכת הפמיניסטיות של העולם הערבי) ועוד קבוצה גדולה של נשים צעירות פחות מוכרות.

בהרצאה תספר סמדר את סיפורן של נשים אלה ועוד ועל מה שלמדה מהן על מקומן של נשים במדינות ערב 

סמדר פֶּרי עיתונאית ישראלית המשמשת ככתבת ופרשנית בכירה לענייני ערבים בעיתון "ידיעות אחרונות" ואחת ממגישות "רצועת הבטחון" בגלי צה"ל

הערות

 

מיקום
טוקהאוס ביתן 12 (לא האנגר 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול החוצה את נחל הירקון ומחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.

חניה
ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול עד אלינו או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל". טוקהאוס הוא המבנה האחרון בצד שמאל.

שעות פתיחה וסידורי ישיבה
הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע, ושעה לפני האירוע בימי שישי בערב. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה.

ניתן לצפות בעמוד התפריט באתר הבית www. talkhouse.co.il, המסעדה אינה כשרה.
הישיבה סביב שולחנות. המקומות לא מסומנים. הקהל שמגיע מאוחר מצטרף לשולחנות או מוזמן לשבת בכסאות הפזורים מסביב באולם, יש פינת עישון בדק בחוץ.
מי שמגיעים בהרכבים גדולים ומעוניינים לשבת ביחד מומלץ להגיע כשעה לפני תחילת האירוע.

הזמנת כרטיסים ותנאי ביטול
מומלץ להזמין כרטיסים מראש דרך האתר או דרך מוקד "GOSHOW" בטלפון 6119*
/ 03-6133556
המוקד עובד בימים א'-ה' בשעות 09:00-18:00 ובימי ו' 09:00-13:00.
כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור שלנו
בה נשלחים עדכונים על אירועים קרובים והטבות, להסרה מהרשימה ניתן לשלוח בקשה להסרה ממייל הדיוור או לשלוח בקשה להסרה למייל [email protected].
ניתן לרכוש כרטיסים בערב המופע באשראי/מזומן, מחירי הכרטיסים בקופה במקום הינם
גבוהים יותר מרכישה מראש. המחירים ללא הנחות והטבות ועל בסיס מקום פנוי בלבד.
ניתן לבטל כרטיסים עד 48 שעות לפני האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן, ניתן לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים, ההחלפה מותנית בהודעה מראש במייל בלבד עד שעתיים לפני האירוע לכתובת [email protected].

שונות
הכניסה לילדים מתחת לגיל 16 הינה עם כרטיס סטודנט (אם מופיע כרטיס סטודנט באירוע) או כרטיס רגיל, ע"פ שיקול דעת ההורים ובליווי מבוגר.
המקום נגיש לבעלי מוגבלויות. למלווה לבעל מוגבלות המחזיק/ה בכרטיס נכה שמחייב מלווה - הכניסה למלווה ללא תשלום. מומלץ לאורחים בכסאות גלגלים להודיע לנו על כך מראש או במייל או בטלפון להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 // [email protected] מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים
חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה.

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00