הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: גירל פאוור TALK

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 07/03/2019 שעה: 20:30

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

גירל פאוור TALK

טוקהאוס, תל אביב-יפו 07/03/2019 בשעה 20:30

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

75 ₪

מחיר באתר החל מ-

75 ₪

 
 

גירל פאוור TALK

ערב של 7 הרצאות קצרות בסגנון TED לכבוד יום האישה הבינלאומי בהשתתפות נשים יוצרות ופורצות דרך בתרבות ובחברה בישראל.

 

 

אלקס ריף, משוררת -  בַּיּוֹם בּוֹ יֶבְגֶנִי הִגִּיעַ לַגַּן

 

רק לאחר 25 שנים של הכחשה למוצאה הסובייטי, מתוך רצון להשתלב ב ״מסע הכומתה״ הישראלי, רק לאחר שהרגישה ישראלית הבינה שמשהו חסר- היא עצמה. בתהליך חיפוש עצמי החלה לכתוב שירה על חוויות ההגירה שלה ולהוביל פרויקטים חברתיים המבקשים להפוך את הסיפור והתרבות של הבית בו גדולה לחלק מהתרבות הישראלית.

אלקס ריף: משוררת, זמרת ואקטיביסטית חברתית. זוכת פרס שרת התרבות למשוררים בתחילת דרכם. ילידת אוקראינה, עלתה עם הוריה בשנות ה-90, בגיל חמש. הקימה את 'הבריגדה התרבותית', קבוצת צעירים דוברי רוסית מבית 'דור 1.5', הפועלת להפוך את הסיפור והתרבות של יוצאי ברית המועצות לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית.

 

לאה אנקרי, מדענית - מתחילה מתנועה

 

כבת אולפנה מתבגרת נתקלה לאה אנקרי בספרו של אוליבר סאקס – האיש שחשב שאשתו היא כובע -והחליטה להיות מדענית מח – כמדענית חילונית, דוקטורנטית לנוירוביולוגיה במכון ויצמן,  חוקרת אנקרי במכון ויצמן מנגנונים מוחיים לזיהוי תנועה באמצעות מערכת הראייה -  "האופן שבו אני מדמה תנועה הוא גירוי של פסים זזים בכיוונים שונים – ובחינת הפעילות ברשתית והפעילות המוחית המתקבלת כתוצאה מהצגה של תנועה כזו. השאלה היא מה אנחנו מגלים על ידי כך על הרשתית ומה אנחנו יכולים להסיק מזה על המוח באופן כללי". 

 

 

הילה נבו, חוקרת תרבות - עכשיו תורה

400 שנים מאז הוכרה לראשונה אישה כאמנית מצליחה, 2018 סימנה את תור הזהב של היצירה הנשית. ההרצאה תתמקד בעשייה נשית בשדות האמנות והעיצוב העכשוויים ותנוע על קווי התפר שבין זכרונות עבר, עליהם מתבסס התהליך היצירתי, לבין היכולת לברוא זכרונות עתיד- שהם תוצר היצירה.

הילה נבו היא חוקרת, אוצרת, יוצרת ומרצה על תרבות עכשווית דרך עדשת עולמות העיצוב, האמנות, האדריכלות, האופנה ושדות היצירה והטכנולוגיה.

 

 

מאיה דביר, אמנית קומיקס - One of those days

 

"One of those days" הוא קומיקס אינטרנטי ויצירה ישראלית מקורית של בני הזוג ואמני הקומיקס יהודה ומאיה דביר. הקומיקס נמנה כיום בין הקומיקסים האינטרנטים הפופולריים בעולם ובעל מיליוני עוקבים אשר זוכים מידי שבוע לצפות באיור חדש המתאר בחושפניות אלגנטית את המסע הזוגי בחיי הנישואין של יהודה ומאיה עם הרבה מאוד הומור עצמי. הקומיקס לא חוסך בפרטים ומתאר רגעי משבר, רגעים מביכים וגם שמחים, ואף את ניסיונם של הזוג להיכנס להריון עם כל הקשיים שבדרך.

 

ההרצאה תספר את מאחורי הקלעים של הקומיקס ואיך הכל התחיל, תהליך העבודה המשותף של בני הזוג וחלוקת העבודה, קצת סיפורים אישיים על חלק מהאיורים הבולטים ביותר ואיך מלצייר לכיף רגעים זוגיים יצר הזוג מפעל משגשג שבאמצעותו אנשים מכל העולם רוכשים את האמנות שלהם.

 

 

 

שרונה שינא - בחרתי בי

"מגיל 10, במשך 30 שנה שתקתי, שתקתי כי גמגמתי, כי בדיקה רפואית פולשנית יצרה אצלי טראומה וגרמה לי לגמגום קשה ולאף אחד לא הייתה סבלנות שאסיים משפט. בגיל 40 קרה לי הנורא מכול ואיבדתי את אמי ובעלי, מי שהיו הפה שלי - הקישור שלי למציאות. ואז עמדה בפני  ברירה אחת והיא לתבוע את מקומי בעולם הזה, עם כל הסייגים, החסמים והבושה המושרשת, בחרתי באומץ ובנחישות, לדבר. להעז לעמוד מול קהל, לחשוף ולשתף אנשים במסע חיי הבלתי ייאמן.אין לכם מושג כמה אומץ נדרש ממני…"

שרונא שינא מרצה בכל רחבי הארץ במטרה לתת לאנשים כוח, אופטימיות והשראה - לעמוד על הרגליים ולהסתער על החיים בכל הכוח.

 

נעם שוסטר - מה סטנד אפ? לכי לפוליטיקה!

 

עד לא מזמן נועם שוסטר הייתה בטוחה שהיא האישה שתביא שלום למזרח התיכון. היא גדלה ביישוב מעורב ערבי יהודי בשם ״נווה שלום-וואחת אל סלאם״, למדה ערבית מגל צעיר, עבדה באו״ם ובאינסוף יוזמות של קירוב לבבות, נאמה על במות ברחבי העולם, למדה תואר בארה״ב ובנוסף להכל תמיד הייתה האישה הכי גבוהה בחדר. התכנית הייתה להיות ראשת ממשלה. פתאום היא הרגישה מחנק בגרון, הרגישה שהיא לא מצליחה להשפיע ובקיצור פיטרו אותה מהעבודה.

בתגובה היא לקחה את המיקרופון והתחילה לעשות סטנד אפ. במופע שחוצה זהויות, שפות ועולמות נועם מקווה דרך הקומדיה לעשות שלום, לבקר באיראן ולפתוח חנות נעלי נשים למידות גדולות. 

 

סמירה סרייה – שפה מעצבת מציאות, תודעה ומערכת נוירופיזיולוגית    

איך אומרים להט"ב בערבית?, איך מריחה צלחת נקייה באמת?
שפה מעצבת תודעה. מילים שקיימות בשפה שלי, ואלו שלא, יוצקות משמעות לחוויות או לגמרי שוללות אותן מאיתנו.
סמירה סרייה במסע של מילים אל מילים, אל תודעות ואל ההבנות שלנו את עצמנו ואת העולם.

סמירה סרייה, פלסטינית, חיפאית ויפואית, כותבת ומבצעת שירה חרוזה ומדוברת (ספוקן וורד), שחקנית יוצרת  ואחות מוסמכת.

הערות

 

מיקום
טוקהאוס ביתן 12 (לא האנגר 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול החוצה את נחל הירקון ומחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.

חניה
ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול עד אלינו או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל". טוקהאוס הוא המבנה האחרון בצד שמאל.

שעות פתיחה וסידורי ישיבה
הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע, ושעה לפני האירוע בימי שישי בערב. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה.

ניתן לצפות בעמוד התפריט באתר הבית www. talkhouse.co.il, המסעדה אינה כשרה.
הישיבה סביב שולחנות. המקומות לא מסומנים. הקהל שמגיע מאוחר מצטרף לשולחנות או מוזמן לשבת בכסאות הפזורים מסביב באולם, יש פינת עישון בדק בחוץ.
מי שמגיעים בהרכבים גדולים ומעוניינים לשבת ביחד מומלץ להגיע כשעה לפני תחילת האירוע.

הזמנת כרטיסים ותנאי ביטול
מומלץ להזמין כרטיסים מראש דרך האתר או דרך מוקד "GOSHOW" בטלפון 6119*
/ 03-6133556
המוקד עובד בימים א'-ה' בשעות 09:00-18:00 ובימי ו' 09:00-13:00.
כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור שלנו
בה נשלחים עדכונים על אירועים קרובים והטבות, להסרה מהרשימה ניתן לשלוח בקשה להסרה ממייל הדיוור או לשלוח בקשה להסרה למייל [email protected].
ניתן לרכוש כרטיסים בערב המופע באשראי/מזומן, מחירי הכרטיסים בקופה במקום הינם
גבוהים יותר מרכישה מראש. המחירים ללא הנחות והטבות ועל בסיס מקום פנוי בלבד.
ניתן לבטל כרטיסים עד 48 שעות לפני האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן, ניתן לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים, ההחלפה מותנית בהודעה מראש במייל בלבד עד שעתיים לפני האירוע לכתובת [email protected].

שונות
הכניסה לילדים מתחת לגיל 16 הינה עם כרטיס סטודנט (אם מופיע כרטיס סטודנט באירוע) או כרטיס רגיל, ע"פ שיקול דעת ההורים ובליווי מבוגר.
המקום נגיש לבעלי מוגבלויות. למלווה לבעל מוגבלות המחזיק/ה בכרטיס נכה שמחייב מלווה - הכניסה למלווה ללא תשלום. מומלץ לאורחים בכסאות גלגלים להודיע לנו על כך מראש או במייל או בטלפון להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 // [email protected] מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים
חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה.

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00