הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: אבישי כהן מציג Big Vicious

מקום: ברקה, באר שבע

מועד: 06/12/2018 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

אבישי כהן מציג Big Vicious

ברקה, באר שבע 06/12/2018 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

63 ₪

מחיר באתר החל מ-

53 ₪

 
 

אבישי כהן מציג Big Vicious

החצוצרן אבישי כהן מככב בסצינת הג'אז העולמית כבר שנים ונחשב לאחד החצוצרנים הטובים בעולם. לאחרונה זכה להישגים חסרי תקדים למוסיקאי ג'אז ישראלי כשהוכרז בחודש אחד כאמן הג'אז הטוב ביותר בצרפת ואלבומו נבחר לאלבום השנה !

ה- Big Vicious הוא פרוייקט אחר שלו שבו נוצר סאונד מיוחד. שילוב של רוק&רול, פסיכדליה, גרוב, ג'אז ועוד והכל בסינרגיה נפלאה.

תחילתו של פרוייקט זה לפני מספר שנים בניו יורק, שם החלה כתיבת ואיסוף החומרים בו גם לקחה חלק הבסיסטית מישל נדגאוצ'לו. ההרכב הופיע באיזורי הדאון טאון בניו יורק שם התפתח הילוב המוסיקלי ה זה. ליצירת פרוייקט זה בארץ, אבישי בחר בהרכב לא סטנדרטי של שני מתופפים, שני גיטריסטים והותיר את ההרכב ללא בס, מה שאפשר לנגנים מרחב חדש ולא אופייני ולהגיע למחוזות חדשים. הפורמט המוסיקלי של המופע מפנה מקום לאינטראקציה עם אורחים מוסיקלים מעולמות שונים. עד היום התארחו : טונה, יוסי פיין, נינט ויוסי מזרחי, ברי סחרוף, מארינה, שי צברי, נטע ברזילי, קרולינה, אקו ושלומי שבן ועירבבו את השפה והאנרגיה המוסיקלית שלהם לתוך התמהיל של ביג וישס. מבנה ההרכב (שני מתופפים, בס, גיטרה וחצוצרה), החיבור בין הנגנים והאקלקטיות מייצרים חוויה מוסיקלית יוצאת דופן ובעלת מנעד מוסיקלי רחב, מהמופנם, המהורהר ועד למוחצן והרקיד.

אחת לחצי שנה ההרכב מגיח להופעות בישראל, הפעם הם מתכנסים אחרי סיבוב הופעות אירופאי רותח בקיץ ועם תאבון משוגע לנגן שוב לקהל הישראלי.

"מה שחשוב הוא שה"ביג וישס" עושה דבר שמעט מאוד להקות יודעות לעשות: היא מתחרעת בצורה מוזיקלית מאוד ויצירתית מאוד. יש לה צליל חשמל דינמי שהוא רק שלה" בן שלו, הארץ

"האיש פשוט מוסיקאי מטורף. על כך צריך להוסיף את שליטתו המדהימה בעולם האפקטים הקשור לחצוצרה שלו מ-וואווא מסורתי ועד לפלנג'. שלא לדבר על האישיות הבימתית הכובשת " אדר אבישר, הבלוג של יובל אראל 

https://www.youtube.com/watch?v=O1eFUEO178k

https://www.youtube.com/watch?v=au508HfvGHI

אבישי כהן – חצוצרה

עוזי פיינרמן – גיטרה  

     יונתן אלבלק – גיטרה      

אביב כהן – תופים  

זיו רביץ – תופים

הערות

 

20:30 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת הרצאה
ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני מועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של ברקה לייב

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00