הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: אליאב אללוף- מוח מוכר, מוח קונה

מקום: קנטה (גג גן העיר), תל אביב-יפו

מועד: 17/09/2018 שעה: 19:30

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

אליאב אללוף- מוח מוכר, מוח קונה

קנטה (גג גן העיר), תל אביב-יפו 17/09/2018 בשעה 19:30

הסתיימה המכירה, נשמח לראותכם באירועים הבאים
 
 

אודות האירוע

 

אליאב אללוף- מוח מוכר, מוח קונה

חישבו על גבר שעומד מול חלון ראווה בחנות האלקטרוניקה. הוא מביט במסך ענק ומשוכלל. לפני פחות משנה, הוא קנה את המסך הכי משוכלל, אז, אבל עכשיו יצא הדגם הזה, ובא לו לקנות אותו. 
מה עושים? קונים, כמובן. רגע, אבל מה אומרים לאישה?

אישה ניצבת מול זוג מגפיים. יש לה זרמים בגוף. היא פשוט חייבת אותן. בן זוגה קורא לה להמשיך בסיבוב, אבל היא מתעקשת להישאר ולרכוש אותן. 
"למה?!" הוא לא מבין, "יש לך מלא מגפיים דומים". 
"עזוב, אתה לא תבין," היא אומרת לו, ונכנסת למדוד.

 

בחור צעיר פותח את הלפטופ רק כדי לחפש פרטים של מישהו. 45 דקות אח"כ, קולגה שואלת "היכן הפרטים?" והוא קולט שהוא בילה עכשיו 45 דקות בפייסבוק, קורא סיפורים, צופה בסרטונים ועושה לייקים, ועדיין אפילו לא התחיל לחפש את הפרטים.

 

מה קרה פה?

אלו רק כמה מהסיטואציות שמלוות אותנו בחיי היומיום, בהן "המוח הקונה" לוקח פיקוד.

קל לצחוק על זה, קל לנפנף את זה כמאפיין של קומץ אנשים חלשי אופי, ולהגיד "אצלי זה לא כך". אבל האמת היא קצת אחרת.

 

אם הייתם עוסקים שנים רבות בעבודת ייעוץ שיווקי דיגיטלי עם למעלה מ-100 מותגים מובילים בארץ ובעולם, גם אתם הייתם מזהים שיש לנו "שני מוחות": מוח קונה ומוח מוכר.


רוב בעלי עסקים מתכננים איך למכור את המוצרים והשירותים שלהם, באמצעות המוח "המוכר": הידען, החכם, זה שמבין הכל, משווה, בוחן ובודק. זה שמאמין שהמוצר הטוב ביותר מנצח, הלקוחות בסוף יבינו שאנחנו הכי טובים, ותמיד תשווה את ההצעה למתחרה ותן משהו אקסטרה, 
שיהיה ערך מוסף.  
וכאן מתחילות הבעיות.


כי בדרך כלל, לא כך אנחנו קונים – בוודאי לא את המותגים הטובים ביותר בעולם. 
ובגלל זה מותגים מובילים עסוקים בלייצר "אוהדים שרופים", בזמן שהמתחרים שלהם עסוקים בייצור מוצר טוב יותר.

 

ההרצאה מתנהלת כשיחה אינטראקטיבית, שמתאימה לאנשים שמחזיקים סלולרי ביד, ומאבדים ריכוז ועניין מהר. אנחנו נלמד דברים כמו: 
איך אנחנו בוחרים משרד יחסי ציבור? 
איך אנחנו קונים פיצה?
אולי אחרים נופלים בפח של הפרסומאים, אבל באמת, בתור אנשים אינטליגנטים, האם מיתוג עובד עלינו?  
למה נשים קונות נעלים עם עקב של 12 סנטימטר?
איזה טריקים אפשר לעשות לנו, כדי "שיבוא לנו" לקנות חופשה במקום שבכלל לא חשבנו עליו?
האם כל הלקוחות נבראו שווים? 
מה ההבדל בין עבודה למשחק?
האם באמת בעולם של אנשי רכש, ביג דאטה, אנליזות ועובדות, יש משהו אחר חוץ מתחרות על המוצר הכי טוב והמחיר הכי נמוך?


על שאלות אלו ועוד, נענה ביחד, דרך שאלות אינטראקטיביות, מתובלות במחקרים וקייס סטאדיז, כדי לגלות את האמת המביכה של איך לקוחות באמת חושבים, ואיך עובד (כנראה) המוח שקונה.

הערות

 

18:30 פתיחת דלתות // 19:30 תחילת הרצאה

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום ההופעה בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי תינק אנד דרינק דיפרנט (תובל רוזנווסר), ע.מ. 036256071 מרח' רמת ים 4, הרצליה
חברת GOSHOW אינה אחראית על שמירת זכויות בעלי התכנים ו/או איכות השירות במקום האירוע ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 

מפה:

https://goo.gl/maps/5VYtLb961t42
קנטה (גג גן העיר) , תל אביב-יפו
 
 
 
 

אירועים נוספים של Think&Drink Different

 

תגובות