הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: TATRAN & Buttering trio

מקום: ברקה, באר שבע

מועד: 14/06/2018 שעה: 21:00

סוג אירוע: עמידה

TATRAN & Buttering trio

ברקה, באר שבע 14/06/2018 בשעה 21:00

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

73 ₪

מחיר באתר החל מ-

63 ₪

 
 

TATRAN & Buttering trio

שני מופעים בערב אחד!

 

Buttering trio

 

סיפורם של שלישיית מורחי החמאה הוא סיפור של ניסוי ותהיה שהתגלה כפרוייקט מבטיח. מה שהתחיל בתור ג׳אם סשנים אקספרימנטליים במרתף מעושן בברלין התפתח ליצירה מוזיקלית חובקת עולם היוצאת מפיה של מפלצת בעלת שלושה ראשים. ריג׳ויסר, בנו וקרןדאן, כולם מוזיקאים ומפיקים, עובדה אשר מהדהדת בצלילים בלתי מתפשרים, ובסאונד ייחודי המשלב בין כלים אנלוגיים לאלקטרוניים.

 

כך בהופעה החיה של הטריו נוצרת חוויה בלתי פוסקת של לופים, ביטים, סינתיסייזרים המלווים בסקסופון, בס ושירה נוגעת. ההופעה כולה היא זרימה טבעית מרעננת בין צלילים חלליים, ג׳אזיים, מקצבים שבורים, שהופכים את כל החוויה למסע גרובי-פסיכדלי בלתי נגמר שעובר עמוק דרך התת מודע וחוזר חלילה.

אלבומם הראשון של הטריו -"טוסט" מיד זכה לתשבוחות והשמעות ברחבי הגלובוס/הגלקסיה, עם השמעות קבועות בתכניות רדיו של מובילי דעה דוגמת ג'יילס פיטרסון ובנג'י בי. אלבומם השני "ג׳אם" קיבל כמה ביקורות מפוצצות בלא מעט מגזינים ובלוגים מובילים לצד השמעות בלתי פוסקות של הסינגל I CRIED FOR YOU  בתכניות רדיו בארץ ובעולם. ב-2016 שחררה הלהקה אלבום שלישי -Threesome שהוקלט בשלוש ערים שונות (לונדון, ברלין ותל אביב) וזכה לסיקור רחב בבריטניה, צרפת וגרמניה ולווה בטור חובק עולם בסין, בהודו, באירופה ובאינסטבול.

 

TATRAN

השלישייה החדשנית TATRAN נחשבת בעיני רבים כתופעה - זכתה להצלחה עולמית יוצאת דופן וקהל מעריצים אדוק בכל רחבי העולם. אלבום הבכורה שלהם, Shvat, היכה גלים באופן חסר תקדים, הם מילאו את הבארבי פעם אחר פעם ואף נכנסו לפלייליסט יום של גלגלצ, הסתובבו ברחבי העולם - אירופה, ארה"ב, ועד דרום אפריקה.

 

במהלך חמש השנים האחרונות מאז היווסדה של הלהקה בתל אביב, טאטרן בוחנת מגוון עצום של צלילים על תפר הפופ האוונגרדי, ספקטרום המשתרע אל מעבר לגבולות כלי הנגינה שלהם. הם משוטטים בחופשיות בעולם העשיר שלהם, בתוך נופים מוזיקליים לא נודעים. הופעותיהן החיות משלבות צלילים עוצרי נשימה עם אווירה מהפנטת, בשילוב עם תחושה של אינטימיות עמוקה ועוצמה. גיטרה פסיכדלית רב-תכליתית של תמוז דקל, בס דינאמי וחסר גבולות של אופיר בנימינוב, ודן מאיו - על תיפוף עתידני וחד פעמי. ביחד הם טאטרן, מהווים תזמורת מרתקת בת שלושה חלקים.

 

הערות

 

* 20:00 פתיחת דלתות // 21:00 תחילת מופע
* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים ממועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של ברקה לייב

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00