הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: רבע לאפריקה | QUARTER TO AFRICA

מקום: אוסוולדו 1947, קיבוץ ברור חיל

מועד: 13/06/2018 שעה: 21:00

סוג אירוע: עמידה

רבע לאפריקה | QUARTER TO AFRICA

אוסוולדו 1947, קיבוץ ברור חיל 13/06/2018 בשעה 21:00

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

75 ₪

מחיר באתר החל מ-

55 ₪

 
 

רבע לאפריקה | QUARTER TO AFRICA

אחרי שכבשו במות בכל הארץ וכיכבו בכל פסטיבל אפשרי, רבע לאפריקה מביאים לכם הופעה מלאת שמחת חיים, גרוב וקצב. אף אחד לא נשאר אדיש . רבע לאפריקה הוא הרכב ישראלי בינלאומי מרובה נגנים (בין 5-7), אשר כל אחד מהם נחשב לטוב בתחומו ומבוקשים בהפקות השונות.

ברמת הופעה זאת חוויה סוחפת שמתאימה לכל קשת הסקאלה- צעיריםומבוגריםכאחד. מקצבים מנענעים של עוּד חשמל, צלילים גרובים של סקסופון, גיטרה, חצוצרה, כלי הקשה אוריינטלים, בס, תופים ושירה. כל זה מותך לתוך סולמות המקאם הערבי, מקצבים אפריקאיים, וג'אז-פאנק. ביחד זה אפרו-עראב. או בקיצור- "אפראב". זה התמהיל המוזיקלי שמאחורי רבע לאפריקה, אנסמבל רב תרבותי ושורשי, היוצר קולאז' מוזיקלי שמרים את הנפש ומזיז את הגוף

במהלך השנתיים האחרונות ההרכב קיבל ספוטים ענקיים בפסטיבלים גדולים והופעות סולד אאוט בארץ ובחו"ל ומופיעים עם ולצד שמות גדולים. 

ההרכב הופיע בפסטיבלים כמו "אינדינגב", "מדיטרנה" , "אחדות ירושלים", "מקודשת", "גאז הים האדום", "פסטיבל הפסנתר" "גאז תל אביב", "גרובסטוק", "אינדיסיטי", ועוד פסטיבלים רבים נוספים,וסוחף אחריו קהל מעריצים גדול- בארץ ובחו"ל. || (טיזר-וידאו הופעות בחו"ל לחצו כאן)  ||  לטיזר וידאו רבע לאפריקה לחצו כאן ||

אלבום הלהקה הרשמי שוחרר בתחילת 2017 ושיריו הפכו ללהיטים בתחנות הרדיו השונות, בפלייליסטים רבים ומאות אלפי צפיות במדיות השונות. 
לקליפ השיר "תהביל תרבח" לחצו כאן.

במהלך 2017 רבע לאפריקה שיחררו את השיר הרשמי של אירועי תל אביב והמכביה, 
ובנוסף הפיקו את השיר הרשמי של תאגיד "כאן", כשיר הנושא של התאגיד עם הזמר האורח אליעד נחום אשר הפך לשיר הרשמי של רשת ג', רשת ב' , 88, וערוצי טלביזיה "כאן".

שירי ההרכב משודרים בתחנות הרדיו וההרכב הופיע בכל תוכנית טלביזיה אפשרית, ולאחרונה ערוץ "קשת" השתמש באחד משירי ההרכב כשיר הנושא של סדרת המופת "כיפת ברזל".

רבע לאפריקה משלבים כוחות עם אמנים רבים ומוכרים כמו אליעד, אריאל זילבר, נצי' נצ', אסתר ראדה, מאור כהן ואחרים. לקליפ "תן ת'לייבק" עם נצי' נצי בהופעה חיה לחצו כאן

צפו להופעה שלא משאירה אף אחד אדיש וגורמת לתנועות בלתי רצוניות של האגן!

הערות

 

* 21:00 פתיחת דלתות (שעת תחילת המופע תיקבע עפ"י שיקול דעתו של המועדון)
* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים
* לגילאי 18+

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של אוסוולדו 1947

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00