הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: התקווה 6

מקום: פאב הפינה, קיבוץ חמדיה

מועד: 23/03/2018 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

התקווה 6

פאב הפינה, קיבוץ חמדיה 23/03/2018 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

110 ₪

מחיר באתר החל מ-

95 ₪

 
 

התקווה 6

התקווה 6 מיצבה את עצמה בשנים האחרונות כלהקה מצליחה בזכות כמות להיטים מטורפת - עוד פעם פעם, הכי ישראלי, בעולם שלה, מה שיהיה יהיה, שימי לי עוד רום,"משהו נעים לנשמה" ,ו"קופנגן" עם אינפקטד משרום

ו"שים עין עלינו" הדואט עם מוש בן ארי וסיבוב הופעות שנמשך 4 שנים ללא הפסקה.

עם הישגים כמו: נבחרי החיילים והמתגייסים שנתיים ברציפות ולהיטי ענק משני האלבומים האחרונים שלהם שיצאו זה אחר זה בעקבות הביקוש של הקהל ההולך וגדל שלהם לעוד ועוד שירים – הפכה הלהקה לאחת האהובות בארץ.

 

התקווה 6 מאז ומתמיד שילבו במוסיקה שלהם מקצבי רגאי, יחד עם השראות ישראליות מובהקות. סוד הקסם שלהם, בהופעות ובכלל, הוא בחיבור בין השמחה הקאריבית והאמירה ישראלית. הפרויקט החדש שלהם, קינגסטון – תל אביב, הוא מיני-אלבום EP שהוקלט כולו בג'מייקה עם אמנים מקומיים מובילים. עמרי ופילוני, המפיק המוסיקלי שמלווה את הלהקה, נסעו יחד לג'מייקה, שכרו אולפן על שפת הים והזמינו את מיטב המוסיקאים בסצינה המקומית, ביניהם להקת הרגאיי האהובה Fire House, ריצ'י ספייס והזמרת הג'מייקנית Jah9, להצטרף אליהם לכמה ימים של מרתון מוסיקלי, במסגרתו הוקלטו כמה שירים עם הרכב על. שיר ראשון מהפרויקט – "גדול עליי" – יצא לאחרונה, מלווה בקליפ שצולם כולו בג'מייקה.  
 

ההופעות הן ה-אלמנט של התקווה 6 - שילוב מושלם של שירים מעולים, כישרון ענק, כריזמה סוחפת, שחרור והרבה שמחה כנה, אותה חלקו עימם מעל 200.000 איש, בהופעות בכל רחבי הארץ. כעת הם יוצאים לסיבוב חורף במועדונים עם רצף הלהיטים הכל כך אהובים שלהם – מ"אם אפגוש את אלוהים", "כל יום מחדש" ,"בפרדסים של גן עדן" ועד "משהו נעים לנשמה" ו"הכל עוד לפני" משני האלבומים האחרונים.

הערות

 

* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום המופע בכפוף לדמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים
* 20:30 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע

צפו בוידאו

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של התקווה 6

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00