הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: BONOBO

מקום: גני התערוכה, ביתן 2, תל אביב-יפו

מועד: 21/02/2018 שעה: 22:00

סוג אירוע: עמידה

BONOBO

גני התערוכה, ביתן 2, תל אביב-יפו 21/02/2018 בשעה 22:00

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

289 ₪

מחיר באתר החל מ-

289 ₪

 
 

BONOBO

במלוא המילניום הגיח לחיינו בונובו [הדיג'יי והמוזיקאי סיימון גרין] עם אלבום הבכורה Animal Magic, שהופק במלואו על-ידו ויצא תחת הלייבל True Thoughts. כבר אז נחשב גרין, שמנגן על שלל כלים ויוצק למוזיקת הדאוןטמפו שלו סאמפלים והשפעות מרעננות מאזורי הג'אז והוורלד מיוזיק, לחלוץ בתחומו ולהבטחה גדולה. במהרה הוחתם בונובו בלייבל של קולדקאט, "נינג'ה טיון", ובמסגרתו הוציא ב-2003 את האלבום Dial 'M' for Monkey שהציג אווירה מינימליסטית אך מהפנטת. האלבום זכה לביקורות אוהדות ומיצב את מעמדו של בונובו כאחד האקטים החזקים והרלוונטיים בעולם המוזיקה האלקטרונית. אלבומו השלישי, Days to Come, יצא בנינג'ה טיון ב-2006 ונבחר לאלבום הטוב ביותר של אותה השנה ע"י מאזיני תכניתו החשובה והנחשבת של ג'יילס פיטרסון ברדיו הביביסי. הסינגל המצוין The Keeper, לו העניקה את קולה הזמרת-יוצרת אנדריאה טריאנה [ולה הפיק בהמשך בונובו את אלבום הבכורה], שוחרר בספטמבר 2009 כסינגל המוביל באלבומו הרביעי, Black Sands. באלבום, שיצא ב-2010, הרחיב בונובו את הטווח ועירבב השפעות של אפרוביט עם מוזיקה ים-תיכונית ואף גמלאן. Cirrus, הסינגל הראשון והמשובח מאלבומו החמישי, הושמע לראשונה בתכניתו של פיטרסון באפריל 2013, אך שוחרר מוקדם יותר בפורמט דיגיטלי אחרי הדלפה פתאומית [לצערו של בונובו - ולשמחתם של המעריצים שלא יכלו לחכות]. אלבומו האחרון, Migration, יצא בנינג׳ה טיון בינואר 2017. האלבום, שכולל שיתופי פעולה עם אמנים כמו צ'ט פייקר, Rhye ו-Hundred Waters, זיכה אותו במועמדות לפרס הגראמי היוקרתי. הטראק Bambro Koyo Ganda מתוך האלבום היה מועמד גם הוא לגראמי [!]

אמנם שורשיו של גרין בתחומי הטריפ-הופ, אך עם השנים השתכלל סגנונו ותובל בהשפעות רבות, מגוונות ומפתיעות, ולא בכדי כינו אותו בפיצ'פורק "דמות מפתח בסצנת הדאוןטמפו והאלקטרוניקה". לגרין קהל מעריצים מושבע ויותר ממיליון עוקבים בסאונדקלאוד שכבר התמכרו לצ'יל המגוון והמתוחכם של בונובו, וטראקים שלו לקחו חלק בפסקוליהן של שלל תכניות טלוויזיה [סקינס ובית הקלפים, למשל], תשדירי פרסומות ומשחקי מחשב.


לרוב מופיע בונובו בגפו עם סט תקלוט [כך היה בביקורו הקודם בארץ - איוונט שכרטיסיו אזלו תוך שעות ספורות], אך ב-2010, לקראת הטור של Black Sands, הרכיב בצעד ייחודי ונפלא להקה מלאה הכוללת ווקאליסטית ונבחרת נגני קלידים, גיטרות, מחלקת בראס, תופים ואלקטרוניקס. עם האורקסטרה הזו יופיע בונובו לראשונה בישראל, במופע מרהיב שהוגדר על ידי מגזין onlythebeat כ-"almost too good to review".

הערות

 

* 20:30 פתיחת דלתות // 22:00 תחילת הופעה
* אין ביטולים
* יש חניה בתשלום
* הכניסה מגיל 18 ומעלה!

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של איתי פומיקי

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00