הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: הדר שכטר

מקום: לבונטין 7, תל אביב-יפו

מועד: 23/11/2017 שעה: 20:30

סוג אירוע: אירוע משולב עמידה/ישיבה

הדר שכטר

לבונטין 7, תל אביב-יפו 23/11/2017 בשעה 20:30

סוג אירוע

אירוע משולב עמידה/ישיבה

מחיר בקופות

50 ₪

מחיר באתר החל מ-

43 ₪

 
 

הדר שכטר

אמנית ה Soul-R&B פוגשת את הבלוז                       בעיבודים מיוחדים לכבוד הפסטיבל

הדר שכטר היא זמרת פופ-סול-אר נ' בי, יוצרת ומפיקה.                                                  שכטר, בוגרת רימון, סיימה את לימודיה ומאז עובדת בתעשיית המוזיקה בישראל. עם סיום לימודיה, החלה לעבוד על חומרים מקוריים ולהופיע ברחבי הארץ.                                            בשנת 2008, נסעה לניו יורק וחקרה במשך מספר חודשים את סצנת ההופעות בעיר הגדולה.                                                                                                                   בשנים האחרונות הקליטה את אלבומה הראשון (Half Way There-2011), שיתפה פעולה בין השאר עם דן תורן, איתי פרל, להקת רוקפור,ניצן חורש ועוד ונתנה את קולה לאלבומים שונים.                                                                                     

במאי השנה, שחררה את אלבומה השני "REWIND" אשר קיבל ביקורות נפלאות, שלאחריו יצאה לסיבוב הופעות ארצי.                                                                                                    לפסטיבל הבלוז תגיע עם הרכב מלא בעיבודים מיוחדים לכבוד הפסטיבל ותארח את גיא דגן (ההיביג'יביז).

"יש עליה, על שכטר. היא נראית כמו משם. שירתה מצוינת ומדויקת. בשילוב מעניין של אר.אנ.בי. פולקי. שרק מתעצם עם גיטרות הבלוז וההיפ-הופ המלוטש של שכטר, היא נראית כמו נסיכת אר.אנ.בי., שיצאה מאחד מערוצי המוזיקה בטלוויזיה". (ביקורת הופעה- עמוס אורן-הבמה)

"מהרגע הראשון, האלבום הזה נשמע שונה, במובן הטוב של המילה. הבהרה: הוא נשמע שונה ממה שהתרגלנו לשמוע כאן, מזמרות ישראליות. הדר שכטר מביאה אלינו סול ו-R&B שנשמע כאילו הוא מגיע עמוק מהברונקס או מדרום שיקגו, ולא מהנוף המוזיקלי הישראלי השגרתי. שכטר שרה בקול וגרוב שלא היה מבייש את אלישיה קיז". מתוך ביקורת אלבום (אלקנה כהן, מגזין קולומבוס).

[email protected]                                     www.hadarshechter.com                                             facebook/hadarshechter                                            hadarshechter/bandcamp 

הערות

 

* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים ממועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים
* 20:30 פתיחת דלתות
* המופע משולב עמידה ישיבה. יש להקדים להגיע על מנת לתפוס מקום ישיבה.

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני מועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

צפו בוידאו

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של ימית הגר

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00