הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: דה פז בנד | The Paz Band

מקום: וונדרבר, חיפה

מועד: 12/12/2019 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

דה פז בנד | The Paz Band

וונדרבר, חיפה 12/12/2019 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

80 ₪

מחיר באתר החל מ-

68 ₪

 
 

דה פז בנד | The Paz Band

להקת The Paz Band הינה הרכב רוקנרול אנרגטי, ייחודי ובולט במעמדו כאחד ההרכבים העסוקים ביותר בסצינת הרוק והאינדי בישראל. הלהקה משלבת בהופעתה אלמנטים של רוקנרול, יחד עם נוכחות בימתית מתפרצת, היוצרים הופעה בלתי נשכחת.


את הלהקה מובילה הזמרת והיוצרת גל דה-פז, שקולה הנדיר והייחודי שומט לסתות וקוצר שבחים בכל פרויקט בו משתתפת, ואיתה הרכב נגנים מוכשרים; מוטי לייבל (גיטרה), רז בליצבלאו (בס), אור כחלון (תופים), יובל ברוסילובסקי (קלידים).  הלהקה מופיעה מזה 6 שנים בכל רחבי הארץ, ומאז 2017 מסתובבת בטורים ברחבי העולם על במות פסטיבלים ואירועים גדולים, ביניהם ענקית הפסטיבלים Sziget הנמצאת בהונגריה. כמו כן רשמה הלהקה והסולנית גל דה פז בפרט שיתופי פעולה מרשימים עם אומנים לדוגמת שלום חנוך, פיטר רוט, רוקפור, גיא מזיג ועוד, ובשיתוף פעולה עם ענקית האודיו הבינלאומית Waves לפרסומת לאחד ממוצריהם הדיגיטליים, בו דה-פז עצמה כיכבה כפרזנטורית.


בנחישות והתמדה, יחד עם מוזיקה מדויקת וחזקה, והופעה מרשימה אנרגטית ומרגשת, פורצים The Paz Band את דרכם לתודעה בארץ ובעולם ובשלושת השנים האחרונות זכו לחמם את הופעותיהם של אמנים בינלאומיים רבים כגון גרג דולי, בת׳ הארט ג׳וס סטון וסדריק ברנסייד. במאי 2017 נבחרו The Paz Band ע״י סטיבן טיילר לחמם את הופעתם של Aerosmith בפארק הירקון, מול קהל אוהד של 60,000 חובבי רוקנרול.


במהלך 2018 החלה הלהקה בסבב הופעות באירופה, ורשמה לעצמה הופעות בפסטיבלים גדולים בגרמניה, רוסיה, הונגריה צרפת ועוד, כשהגדול ביניהם הוא פסטיבל Sziget ההונגרי ומן הגדולים באירופה. מאז החלה מופיעה הלהקה בחו"ל ממשיכה במסעותיה באירופה וכובשת טריטוריות וקהלים נוספים.


בסוף שנת 2018 הוציאה הלהקה את אלבומה השלישי Supply & Demand, שהיווה אבן דרך באופן הכתיבה והסגנון המוזיקלי שיצרו חבריה בעבודתם המשותפת עם מפיקי האלבום. אלבום זה קיבל הכרה רבה מן התקשורת הישראלית, וקיבל הכרה כאחד מאחד מאלבומי העשור הטובים ביותר.


בתחילת 2020 יצא לאור חלקו הראשון של הפרויקט Affairs of a Heart, פרויקט קונספט מיוחד בעל חמישה חלקים. הפרויקט וחלקיו מציגים הפקה מוזיקלית לצד תוכן ויזואלי, שעתיד לצאת כאלבום קונספט שלם הקושר קשרים בין חמשת חלקיו.

הערות

 

* 20:30 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע

* ניתן לבטל כרטיסים עד טווח זמן של 48 שעות לפני מועד קיום המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

* מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי זירו פור בע"מ, ח.פ. 514460609 מחטיבת גולני 18, חיפה 33233.
חברת GOSHOW אינה אחראית על שמירת זכויות בעלי התכנים ו/או איכות השירות במקום האירוע ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של וונדרבר

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00