הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: The Telescopes

מקום: פסאז' בר, תל אביב-יפו

מועד: 18/04/2015 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

The Telescopes

פסאז' בר, תל אביב-יפו 18/04/2015 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

93 ₪

מחיר באתר החל מ-

93 ₪

 
 

The Telescopes

המון ווליום בשיתוף הפסאז' גאים להציג:

 

THE TELECSOPES

לראשונה בישראל

 

20:30 – פתיחת דלתות

21:30 בדיוק! – ועדת חריגים

22:30 – The Telescopes

 

תקלוט : DJ YONDER

 

 

הטלסקופס – להקת השוגייז, דרון, דרים-נויז של סטיפן לורי, הוקמה בשנת 1987. האלבום הראשון של הלהקה היה תקליט חינמי משותף להם וללהקת LOOP. שני סינגלים נוספים, ביססו את מעמדם בראש מצעדי האינדי באנגליה, מה שמשך את תשומת הלב של אלן מקגי שהחתים אותם ב"קריאיישן". את הקליפים שלהם ביים דאגלס הארט - בסיסט הג'יזס ומארי צ'יין (שמאז הפך לאחד מבמאי הקליפים החשובים באנגליה).

 

מי שעזר בחשיפה של ההרכב היה ג'ון פיל שההרכב היה אחד מהמועדפים עליו. הלהקה הקליטה עבורו 2 סשנים ב BBC1. מהודורות מחודשות של אלבומיהם המוקדמים שיצאו שנים לאחר הפירוק שלהם, הביאו את מגזין NME הנחשב לכנות את הלהקה "גאונית וחשובה". אחד משירי הלהקה, THE PERFECT NEEDLE, אף זכה להיכלל בפסקול הסרט "טריינספוטינג" - https://www.youtube.com/watch?v=_--I5Th4CoI

 

לאחר האיחוד מחדש של הלהקה בשנות ה-2000 כתב עליהם מגזין WIRE כי יש להם "חוש מאד אמיתי ומטורף למקוריות", וה-NME שב ותאר אותם כ"מדהימים". הפופולריות של הלהקה רק צמחה כאשר PORTISHEAD הזמינו אותם אישית לנגן ב ATP, והBLACK ANGELS הזמינו אותם לAUSTIN PSYCH FEST. אלבומם האחרון, HARM, יצא ב-2013 – https://www.youtube.com/watch?v=CGBOs0Z8Ojc

 

כיום עובדת הלהקה על חומרים חדשים שיוקלטו באולפני הבריאן ג'ונסטאון מסקר בברלין ויצאו באלבום חדש שיראה אור באוגוסט 2015.

 

את המופע יפתחו סנסציית הדרים-שוגייז המקומית – ועדת חריגים, חודש לפני צאתם לסיבוב הופעות אמריקאי שבמהלכו יופיעו בפסטיבל AUSTIN PSYCH FEST, ולאורך החוף המערבי מאל איי עד סיאטל, לכבוד צאת אלבומם השני על הלייבל BURGER RECORDS\אנובה מיוזיק.

 

 

 

הערב הינו ערב ראשון בסדרת ערבי הקונספט TEL AVIV SHOEGAZERS. ערבי שוגייז-דרון-דרים-ועוד שיתרחשו בפסאז', בהפקת המון ווליום, במסגרתם ייובאו הרכבים חלומיים בינלואמיים להופעות בישראל.

 

 

על ההפקה אחראית המון ווליום, בשיתוף פעולה ראשון עם מועדון הפסאז'. המון וליום הינה חברת הבוקינג המייצגת ביומיום את האמנים המובילים ברוק הישראלי. מזה כמה שנים מייבאת המון ווליום מופעים של אמנים בינלאומיים – קלאסיקות כמו The Fall ו-The Jesus and Mary Chain, לצד אמני האלטרנטיב Mojave3, Mark Kozelek ועד לקאטינג אדג' של האינדי-רוק העכשווי.

הערות

 

20:30 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע

צפו בוידאו

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של המון ווליום

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00