הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: דוד לב ארי

מקום: לבונטין 7, תל אביב-יפו

מועד: 03/03/2022 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

דוד לב ארי

לבונטין 7, תל אביב-יפו 03/03/2022 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

100 ₪

מחיר באתר החל מ-

83 ₪

 
 

דוד לב ארי

חוזר אל הבית
אחרי עשור מוצלח במיוחד בתעשיית הפרסום ועבודה בהפקות השוות ביותר (׳יש לה את זה׳ ,סרטים דוקומנטריים, פרסומות בפריים טיים וכו׳ ), מעבר למגורים במרכז ואירוסין – הגיע הקורונה גם לחייו של דוד לב ארי. חודש לפני החתונה המיועדת היא בוטלה, הקריירה קרסה בבת אחת והוא נאלץ בגיל 29 לחזור לבית הוריו הדתיים באשדוד, כשחייו כבר במקום אחר לגמרי ,חילוני ועצמאי לחלוטין.
הוא החליט לעשות ׳חישוב מסלול מחדש׳ ולהגשים חלום ישן בתחום המוזיקה- למרות הפחד וכנגד כל הסיכויים. הוא החל ליצור שירי אפרו-ביט שמבטאים את תהליך החזרה שלו הביתה והתחושות שבדרך, השירים צברו תאוצה, הובילו אותו לשיתופי פעולה עם הרכב ההיפ הופ מבוא הדודאים, א ומן בשם ליברה והיוצר איילו וממש בעוד רגע, מגיע אלבום אפרו-ביט ראשון מסוגו, תוצר של שנת המגפה.
זהו סגנון אפריקאי שלא מפותח בצורה נרחבת בארץ, לו נישה וקהל מיוחד מאוד, שכבר סוחף רבים ברחבי העולם.


את סגנון האפרו-ביט הוא משלב עם שורשיו הדתיים. כילד, הוא גדל וחונך בישיבה ואף הרגיש שכופים עליו דרך חיים שלא מתאימה לו. למרות אמונתו, התרחק מאורח חיים זה ועד היום הוא עדיין מחבר את החלקים ומחפש את הדרך שלו והערכים שמובילים אותו.
האלבום "חוזר אל הבית" מתאר את התחושות השונות שליוו אותו בתקופה זו וההשפעה של סיום הזוגיות והחזרה הביתה. שיריו מתארים תסכול כלכלי, ביקורת כלפי הסביבה וכלפי עצמו ותחושת אי שייכות. זאת ועוד, הם מתארים גם תהליכי הבנה והכלה, קבלה והערכה עצמית מחודשת והודיה על הדברים הקטנים.


את האלבום הפיק יובל ניאזוב ממבוא הדודאים ואת גרפיקת האלבום עיצב מיכאל מרציאנו. דוד הוא בוגר קולנוע וטלוויזיה במכללת ספיר ולימודי תעודת הנחיה של תקשורת מקדמת בסמינר הקיבוצים .במקצועו הוא מפיק קליפים, פרסומות, סרטי תדמית, סרטים קצרים ומנחה נוער בסיכון באמצעות קולנוע.

הערות

 

* מופע עמידה
* 20:00 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני מועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של דוד לב ארי

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00