הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: המדריך לעסקים: מה שכל עצמאי ובעל עסק צריכים לדעת - אונליין

מקום: ***, אונליין (ONLINE)

מועד: 12/12/2021 שעה: 18:00

סוג אירוע: אטרקציה

המדריך לעסקים: מה שכל עצמאי ובעל עסק צריכים לדעת - אונליין

***, אונליין (ONLINE) 12/12/2021 בשעה 18:00

סוג אירוע

אטרקציה

מחיר בקופות

800 ₪

כרטיס לצפייה בסדנה ONLINE

800 ₪

 
 

המדריך לעסקים: מה שכל עצמאי ובעל עסק צריכים לדעת - אונליין

סדנה זו תתקיים אונליין באמצעות צפייה מרחוק בלבד

 

מה בעלי עסקים צריכים דעת על מיסים? מהי חווית לקוח, איך מודדים אותה וכיצד נוכל לשפר את חווית הלקוח בעסק שלנו? מה הופך מותג מסויים למוצלח? כיצד נוכל לחזות מגמות עתידיות בכלכלה? ומה התהליך הפסיכולוגי מאחורי הצרכנות וכיצד ניתן להשתמש באתרים וברשתות חברתיות כדי לקדם את העסק שלנו?
כדי לענות על כל השאלות הללו יצרנו סדנה מיוחדת עבורכם, הכוללת שבעה מפגשים של שלוש שעות כל אחד ותועבר על ידי מיטב המרצים בתחום. סדנה עשירה, מגוונת ומעמיקה שעשויה לסייע לכל עצמאי ובעל עסק.

הסדרה תתקיים בימי ראשון, החל מה12.12.21 בבר גיורא, אבן גבירול 30 תל אביב (בתוך מתחם צוותא) בין השעות 18:00-21:00

12.12.21 בשעה 18:00 | נתי אהרונוביץ' ואבי שטרן- מה בעלי עסקים צריכים לדעת על מיסים
מערכת המס בישראל לא פשוטה, ובעלי עסקים רבים מוצאים עצמם נאבקים עם כל החוקים והתקנות. פעמים רבות בעל העסק לא יודע אפילו כמה מס הוא משלם עד לסוף השנה.
בהרצאה הזו נכיר את המיסים שאנחנו משלמים ואת ההבדלים בין חברה בע״מ לעוסק. אנו נלמד באילו מצבים ניתן לשלם פחות מיסים בעסק (כחוק), ולתכנן את המיסוי שלנו חכם. אנחנו נבין איך רואה החשבון שלנו יכול לסייע לנו, וכיצד מתנהלים מולו כדי לייטב את ביצועי העסק.

 נתי אהרונוביץ הוא מנהל קהילת הפייסבוק נינג׳ה פיננסית, מתמחה במיסוי ו Personal finance.
יועץ פיננסי לפרטיים וחברות. בעבר היה אנליסט בקרנות גידור
אבי שטרן הוא מנהל קהילת הפייסבוק MoneyTalks, מתמחה בשוק ההון ומוצרים פיננסיים, מנהל את מסלול רישיון ניהול תיקים באקדמיה לפיננסים של BDO בישראל


19.12.21 בשעה 18:00 | אודה-יה כלפון - איך משפרים חווית לקוח?
מהי חווית לקוח, ומה החומרים מהם עשויה חווית לקוח? איך אמזון מגדירה את הציפיות שלנו כצרכנים בכל תחום? כיצד ניתן ליצור אמון צרכני בעידן של משבר אמון עולמי ומה המשמעות של כל אלה לארגונים? והכי חשוב- איך מודדים את כל זה ומשתמשים בכל האינפורמציה הזו כדי לשפר את השירות שלנו? על כל אלה ועוד במפגש מלמד וחוויתי במיוחד.
אודה-יה כלפון עוסקת בייעוץ עסקי, תחום ניהול יחסי לקוחות וחווית הלקוח, בעבר כיהנה כמנהלת אגף לקוחות פרטיים בפרטנר, מנהלת השירות של סלקום וסמנכ"ל הלקוחות בקבוצת הביטוח הבינלאומית Davidshield.


28.12.21 בשעה 18:00 | ד"ר יניב לויתן - כוחם של מותגים: מה הופך מותגים מסויימים למוצלחים מאחרים?
בידול בעסקים: איך להיות ייחודי שכולם מוכרים את אותו הדבר

בידול בעסקים:
במקרים רבים נראה כי ״כולם מוכרים את אותו מוצר באותו מחיר״. ולכן עולה השאלה, איך יוצרים בידול? כיצד נוכיח ללקוחות כי המוצר שלנו, השירות שלנו, טוב יותר משל המתחרים? האם יש דרך לבדל מוצר שגרתי? האם יש אפשרות לבדל גם מוצר וגם שירות?

כוחם של מותגים:
אנו חיים בעולם של מותגים, המותגים משפיעים על קבלת ההחלטות שלנו ועל דרך חיינו. מה זה  מותג? מה מרכיב מותג מנצח? מה נוכל ללמוד מהמותגים המצליחים בעולם? אילו כלים יסייעו לנו בתחרות מול מותגים אחרים? מה זה מיצוב ומדוע המיצוב הוא חלק כל כך חשוב בעולם המותגים?

ד"ר יניב לויתן הוא מרצה מצטיין בטכניון, במרכז הבינתחומי בהרצליה ובאוניברסיטת חיפה. הרצאותיו שמות דגש על נושאים יישומיים הניתנים לביצוע מיד עם סיום ההרצאה. במהלך השנים הרצה ד"ר לויתן באירועים ובכנסים של החברות הגדולות במשק כגון: מיקרוסופט, י.ב.מ, אינטל, צ'ק פוינט, קומברס ועוד
בנוסף, מאז שנת 2006 משמש ד"ר לויתן כיועץ לחברות בנושא שיווק דיגיטלי. התמחותו היא בליווי עסקים לצורך התיעלות וצמיחה על בסיס ניתוח הפעילות העסקית.


2.1.22 בשעה 18:00 | עדי יופה - איך ניתן לחשוב עתיד בעולם משובש.
הנחת העבודה שלנו היא שחדשנות מתחילה בחשיבה חדשנית ופורצת דרך וממשיכה ביישום מתודולוגיות עכשוויות של ״חשיבת עתיד״  והבנה של העולם המשובש והמשמעויות שלו על הארגון שלכם.
מטרתה של ההכשרה היא להקנות למנהלים את המתודולוגיה של ״חשיבת עתיד״ וחיזוי מגמות העתיד בשיטה העדכנית ביותר ולייצר תשתית להתנעת תהליכי אסטרטגיה וחדשנות.

מחקר קובע: לזהות את הטרנד הבא היא אחת מיומנויות החובה של אנשים בעתיד.
בעולם שמשתנה על בסיס יומי,  המיומנויות של ״לחשוב עתיד״, הן כבר לא פריבילגיה.
 הלמידה של חיזוי מגמות עתיד מותאמת ל״עולם המשובש״ של היום ומשלבת שורה של מספר תועלות במקביל:  
למידת השיטה להתבוננות ולזיהוי מגמות העתיד באופן עצמאי
יצירת בסיס והתנעת תהליך חדשנות להתאמת העתיד של כל תחום
עוסקים בדוגמאות ובמגמות העדכניות ביותר

הטרנדולוגית, עדי יופה, מחברת הספר ״הבא - השיטה לחזות טרנדים כשהעולם משובש״, מציגה את העקרונות החדשים לחזות את מגמות העתיד בעולם הבלתי צפוי שלנו, תוך הצגת המגמות שמשנות את כל מה שהכרנו.
עדי יופה משמשת כמרצה בבית הספר למנהל עסקים בבינתחומי בהרצליה. ,מלמדת קורס ייעודי העוסק בניתוח וחיזוי ומשמשת גם כמרצה בתכנית למנהלי חדשנות של הטכניון.


9.1.22 בשעה 18:00 | אייל בירן ודנה פרידמן - ביג דאטה: start small think big
בהרצאה זוגית מרתקת יקחו אותנו דנה פרידמן ואייל בירן מבעלי חברת הדאטה data tapas למסע בעולם הביג דאטה . מה זה בכלל אומר ? איך התחיל הנושא להתפתח ומה הוא כולל כיום ? מה עושים ארגונים עם דאטה? איזה סוגי דאטה יש ? מי הארגונים המובילים בתחום ? אילו כלים וטכנולוגיות נמצאים בשימוש? מה צופן העתיד בתחום? מה המקצועות הרלבנטיים בתחומי הדאטה והמגמות הרלבנטיות בשוק העבודה ועוד
אייל ודנה בכירי בנק לאומי לשעבר הקימו את data tapas לפני למעלה מ 6 שנים . החברה מלווה ארגונים בכל ענפי המשק בעולם הדאטה משלב האסטרטגיה עד יישום פרוייקטי  דאטה בפועל


16.1.22 בשעה 18:00 | ד"ר לירז מרגלית - הפסיכולוגיה של הצרכנות
אנחנו אוהבים לחשוב על עצמנו כעל יצורים רציונאליים, אנחנו קולטים מידע מהסביבה, שוקלים אותו ביסודיות ומקבלים החלטות מחושבות. למרות שנוח לנו לתפוס עצמנו כך, רוב ההחלטות היומיומיות שלנו מבוססות על תחושות בטן ותגובות אוטומטיות המצויות מחוץ למודעות. אינספור ראיונות שנעשו עם צרכנים חשפו חוסר ההבנה בסיסי הנוגע לכוחות המעצבים את התנהגות הרכישה שלהם.
הצרכנים אמנם מודעים לכך שהם מהווים מטרה לפעילות שיווקית אגרסיבית. עם זאת הם מאמינים בלב שלם שהם חזקים, עצמאים במחשבתם ואינם נתונים למניפולציות שיווקיות. כאשר נשאלים כיצד הם מקבלים החלטות על רכישת מוצר מסוים הם מדברים על תהליך חשיבה מאומץ ורציונאלי.

ד"ר לירז מרגלית, הפסיכולוגית של האינטרנט וראש תחום מחקר התנהגות צרכנית בחברת קליקטייל, תציג תובנות המבוססות על מחקרי צרכנים הנוגעים לאופן שבו אנו מקבלים החלטות רכישה, אילו גורמים מודעים ולא מודעים משפיעים על תהליכי קבלת ההחלטה ותדגים כי לרגש ולדחפים פרימיטיביים יש תפקיד מאד משמעותי בהחלטות הרכישה שלנו. יותר משנרצה להודות בכך.


23.1.21 בשעה 18:00 | ד"ר יניב לויתן - שיווק דיגיטלי אפקטיבי
השיווק הדיגיטלי מאוד מזמין, מחיר הכניסה נמוך. יחד עם זאת, קל מאוד לעשות טעויות ולבזבז משאבים יקרים. כיצד נתכנן אתרים שישפיעו על הלקוחות בצורה נכונה, איך מקדמים אתרים? מהי הדרך הנכונה לפעול ברשתות החברתיות וכיצד מודדים את הפעילות?

במפגש נדבר על כל אלה וגם על עקרונות היסוד של השיווק הדיגיטלי, על משפכים שיווקיים, דפי נחיתה קידום אתרים וקמפיינים ברשת.
ד"ר יניב לויתן הוא מרצה מצטיין בטכניון, במרכז הבינתחומי בהרצליה ובאוניברסיטת חיפה. הרצאותיו שמות דגש על נושאים יישומיים הניתנים לביצוע מיד עם סיום ההרצאה. במהלך השנים הרצה ד"ר לויתן באירועים ובכנסים של החברות הגדולות במשק כגון: מיקרוסופט, י.ב.מ, אינטל, צ'ק פוינט, קומברס ועוד
בנוסף, מאז שנת 2006 משמש ד"ר לויתן כיועץ לחברות בנושא שיווק דיגיטלי. התמחותו היא בליווי עסקים לצורך התיעלות וצמיחה על בסיס ניתוח הפעילות העסקית.

מדיניות ביטולים:

ריטריטים:
הזמנה שתבוטל (בכתב) מרגע ההזמנה ועד 14 ימי עסקים לפני מועד היציאה לריטריט - יחוייבו 5% מעלות הריטריט בלבד.
הזמנה שתבוטל (בכתב) בטווח של בין 7 ל-14 ימי עסקים לפני מועד היציאה לריטריט - יחוייבו 70% מעלות הריטריט בלבד.
לא ניתן לבטל כרטיסים בטווח זמן של 7 ימים או פחות, לפני מועד היציאה לריטריט.
לא יינתנו החזרים בגין עזיבה מוקדמת של האירוע מכל סיבה שהיא.
ידוע לי כי אין החזר בגין שירותים או חלקי שירותים שלא נוצלו, בין היתר, כאלו שסופקו ו/או היו אמורים להיות מסופקים על ידי צדדים שלישיים.

הרצאות:
הזמנה שתבוטל (בכתב) מרגע ההזמנה ועד 48 שעות מיום ההרצאה- יחוייבו 5% מעלות כרטיס בלבד.
לא ניתן לבטל כרטיסיים שישולמו אחריי זמן זה .



סדרת הרצאות / סדנה :
הזמנה שתבוטל (בכתב) מרגע ההזמנה ועד 48 שעות מיום ההרצאה הראשונה בסדרה - יחוייבו 5% מעלות הכרטיס בלבד.
לא ניתן לבטל כרטיסיים שישולמו אחריי זמן זה .

מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי תינק אנד דרינק דיפרנט (תובל רוזנווסר), ע.מ. 036256071 מרח' רמת ים 4, הרצליה
חברת GOSHOW אינה אחראית על שמירת זכויות בעלי התכנים ו/או איכות השירות במקום האירוע ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של Think&Drink Different

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00