הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: Slippery Days במחווה לבון ג'ובי | bon jovi tribute

מקום: וונדרבר, חיפה

מועד: 09/05/2020 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

Slippery Days במחווה לבון ג'ובי | bon jovi tribute

וונדרבר, חיפה 09/05/2020 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

60 ₪

מחיר באתר החל מ-

53 ₪

 
 

Slippery Days במחווה לבון ג'ובי | bon jovi tribute

להקת Slippery Days היא להקת המחווה הישראלית לבון ג'ובי.


הלהקה הוקמה על ידי אולג זוסמן (בתפקיד הסולן ג'ון בון ג'ובי) וסער ניב (בתפקיד הגיטריסט ריצ'י סמבורה), אשר שיתפו פעולה קודם לכן בהרכב "חתולי הרחוב", שהוקם מספר חודשים לפני הופעתה של להקת בון ג'ובי בישראל, במטרה לחמם את הקהל הישראלי לקראת הגעתה לפארק הירקון ביולי 2019. הרכב "חתולי הרחוב" הופיע בכל רחבי ישראל באותה שנה, כאשר מופע הפתיחה התקיים בוונדרבר חיפה בספטמבר 2018.


לאחר הופעתה של בון ג'ובי בפארק הירקון ועם סיומו של הפרויקט הזמני, החליטו אולג וסער להקים מחדש את ההרכב תחת השם Slippery Days (שילוב שמותיהם של שניים מאלבומי המופת של הלהקה) ובכך הוקמה לראשונה בישראל להקת מחווה ייעודית ((Tribute Band לבון ג'ובי. בניית הלהקה התבצעה מאפס, החל מבחירה מוקפדת של חברי הרכב אשר יהיו מחויבים ללמידת התפקידים והביצועים באופן הנאמן ככל האפשר למקור, דרך רכישת כלי נגינה וציוד זהה לזה של הלהקה האמיתית, עד לבניה מחדש של הרפרטואר, תוך הקפדה עד לפרטים הקטנים ביותר.


מופע ההשקה החשמלי תוכנן להתקיים במאי 2020 כאן בוונדרבר חיפה, אך בשל מגפת הקורונה נדחה למעשה בשנה. בזמן שחלף בנה ההרכב גם מופע אקוסטי מצוין שכבר החל לרוץ בכל הארץ ומתאים למקומות קטנים יותר, או במקרים בהם קיימות מגבלות התקהלות. כעת אנו יותר משמחים להביא לכם סוף סוף את החוויה במלואה עם המופע החשמלי - קונצרט רוק במלוא מובן המילה באורך של למעלה משעתיים (!)
מטרת העל של Slippery Days היא לשחזר את הסאונד החם והמחוספס של הלהקה האמיתית ולתת לקהל תחושה כאילו הוא חזר בזמן, היישר לסצנת הרוקנרול של ניו ג'רזי בשנות ה-80 או ה-90.


בואו להתרגש עם להיטים כמו: Wanted Dead Or Alive, Livin' On A Prayer, Always, Bed Of Roses ועוד רבים אחרים, בערב נוסטלגי שיחזיר אתכם לימים בהם עדיין שמענו מוזיקה בדיסקים וראינו קליפים ב- 1VH ו-MTV.

הערות

 

* 20:30 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע

* ניתן לבטל כרטיסים עד טווח זמן של 48 שעות לפני מועד קיום המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

* מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי זירו פור בע"מ, ח.פ. 514460609 מחטיבת גולני 18, חיפה 33233.
חברת GOSHOW אינה אחראית על שמירת זכויות בעלי התכנים ו/או איכות השירות במקום האירוע ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של וונדרבר

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00