הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: אלון לוטרינגר - "Ground" אורח מיוחד: יוני רכטר

מקום: מרכז ענב לתרבות 6, תל אביב-יפו

מועד: 22/02/2020 שעה: 20:30

סוג אירוע: ישיבה

אלון לוטרינגר - "Ground" אורח מיוחד: יוני רכטר

מרכז ענב לתרבות 6, תל אביב-יפו 22/02/2020 בשעה 20:30

סוג אירוע

ישיבה

מחיר בקופות

0 ₪

מחיר באתר החל מ-

70 ₪

 
 

אלון לוטרינגר - "Ground" אורח מיוחד: יוני רכטר

אורח מיוחד: יוני רכטר

 אלון לוטרינגר, זמר, יוצר, מפיק ומולטי- אינסטרומנטליסט מהבולטים במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות מביא לבמה  את אלבומו השני Ground עם הרכב אול-סטארס חדש שכולל את עוזי "רמירז" פיינרמן ויונתן אלבלק על גיטרות, דני עבר הדני על קלידים ויובל גרעין על תופים וכלי הקשה. לוטרינגר מנצח על כל אלה בנגינת הבאס, הפסנתר והגיטרה ובקולו יוצא הדופן בנוף הישראלי.

במופע יתארח יוני רכטר, אחד המוסיקאים והפסנתרנים הישראליים החשובים, המוערכים והאהובים, איתו גם עבד כשהפיק את אלבומו האחרון "סביבנו".

לוטרינגר פרץ לתודעה לראשונה כסולן להקת "מוּרה" לצד עומר קליין ושחר ברבש.

זמן קצר לאחר מכן הוציא את אלבומו הראשון ״ביער של טורקיז אפור״ שזכה לשבחי המבקרים והקהל.  מעבודותיו הבולטות כמפיק מוזיקלי - אלבומו האחרון של יוני רכטר ופרויקטים מקומיים ובין לאומיים של אבי בללי ויהודית רביץ, רוני אלטר, דניאלה ספקטור, דאנה איבגי ועוד.

לצד עבודתו כמפיק, עמל בשנתיים האחרונות על "Ground", אלבום הסולו השני שלו, והפעם באנגלית. בעוד ההשפעות של לוטרינגר מגוונות ונעות מארט רוק לאר אנד בי קלאסי, מחקירות אמביינט בהשראת בריאן אינו, לגרוב בהשפעת פרינס, הוא יצר אלבום מרתק ועשיר שמהדהד את מסעותיו הפנימיים בשנים האחרונות.

הפקת האלבום החדש החלה בנגינת דואו חיה עם המתופף אמיר ברסלר באולפן בברלין והמשיכה בעבודה מוקפדת של לוטרינגר באולפן שלו, כשהוא מנגן את רוב הכלים, ולעתים מארח מוזיקאים כמו יוגי, יונתן אלבלק, עוזי רמירז, שוזין ומאיה בלזיצמן.

 

"אלון לוטרינגר יצר במסע המוזיקלי של Ground את אחד האלבומים הישראלים הטובים בשפה האנגלית – אם לא הטוב ביותר."
יוסי חרסונסקי

"שיריו מתחילים לעיתים עם פסנתר מאופק אבל לא נשארים במים הבטוחים האלה, אלא מפליגים בנתיבים מפותלים ומעניינים אל אזורים יותר עמוקים, סוערים ועשירים מוזיקלית"
בן שלו, גלריה

"כמו פרח נדיר במיוחד, אלון לוטרינגר מצליח כבר שנים ליצור מוזיקה שהיא שילוב של פרא ודיוק, משהו שאתה כל כך שמחת שפגשת, ולא בטוח שתפגוש דומה שוב... לוטרינגר מבטא מצבים נפשיים דרך מוזיקה, כאילו היו רגעי פריצת דרך על ספת הפסיכולוג"
טל אורן, הארץ

"אלון לוטרינגר, אחד המוזיקאים הכי מוכשרים בסביבה, חוזר עם אלבום שני. ... סינגל הבכורה, The Maze, כמו כל האלבום עוסק במסע הנפשי שחווה לוטרינגר בשנים האחרונות. פסקול נהדר למסעות נפשיים של אחרים."
בחירת העורכים, כאן 88

* ניתן לבטל כרטיסים עד 48 שעות לפני מועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים
* מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי מרכז ענב לתרבות, עיריית תל אביב יפו, ח.פ. 50025006 מרח' אבן גבירול 71, תל אביב יפו.
* חברת GOSHOW מהווה פלטפורמה למכירת מוצר זה בלבד ואינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של מרכז ענב

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00