הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: עומר נצר

מקום: חמדת ימים באגמוניה, אגמון מרקט

מועד: 26/09/2019 שעה: 22:00

סוג אירוע: עמידה

עומר נצר

חמדת ימים באגמוניה, אגמון מרקט 26/09/2019 בשעה 22:00

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

80 ₪

מחיר באתר החל מ-

73 ₪

 
 

עומר נצר

עומר נצר, מהמוזיקאים והיוצרים המעניינים והמסקרנים, מוציא סינגל ראשון מתוך אלבום שלישי שבדרך. את השיר כתב והלחין עומר ואילו ההפקה המוזיקלית הופקדה בידיו של גל פדה. השיר מדגיש את הווקאליות הייחודית של עומר וכובש את האוזן מהאזנה ראשונה.

עם יציאת השיר הראשון, יוצא עומר בסיבוב הופעות חדש, עם עיבודים חדשים ללהיטיו משני האלבומים כגון: Angel, Couldn't love you moregoodbye song, Trouble Makerועוד רבים וטובים.

 

אלבומו הראשון  GOODBEY SONG הניב להיטים גדולים אשר הושמעו ללא הרף בתחנות הרדיו המובילות, בזמן שעומר מופיע ברחבי הארץ באולמות מלאים עד אפס מקום, והוזמן להשתתף בפסטיבלים בארץ ובחו"ל (ברלין, ארה"ב, ליטא, שוויץ, מוסקבה) אלבומו השני SWEET MISTAKE   מוכיח שהרף הגבוה אליו הגיע באלבומו הראשון, לא רק מוצדק אלא גם ממתג את עומר כאחד המוזיקאים החשובים שיש לנו עם נוכחות ווקאלית עצומה. באוגוסט האחרון הופיע בפסטיבל המוסיקה הבינלאומי  SZIGET לצד אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה. השיר שלו  Trouble Maker נבחר לקדם את הפסטיבל ברשתות החברתיות ואילו הקליפ לשיר  I Can Stand Itזכה במקום הראשון בפסטיבל הסרטים Chatharsis International Film Festival בקטגוריית הווידאו קליפים, בתור הווידאו קליפ הטוב של 2018.

עומר נבחר לייצג את ישראל ברומניה בתחרות "אייל הזהב 2018" לרגל חגיגית 100 שנה לרומניה.

 

עם 2 אלבומים והופעות רבות בארץ ובעולם, עומר נצר הפך לאחד מהאמנים והיוצרים הצעירים והמבטיחים שיש כיום עם יכולות ווקאליות מרשימות וכריזמה בימתית כובשת.

 

 

"עומר נצר הוא מסוג האומנים שישראל צריכה לייצא ולנופף בהם בגאווה. היצירה שלו קליטה אבל לא מתחנפת, הוא יודע להרכיב שיר עם רבדים ולהגיש אותו בצורה נגישה לכל אוזן, וניכר שהבחור מבין דבר או שניים ביצירת להיטי פולק-רוק".

ענת טייכר ועמי פרידמן, ynet

"אלבום שני בו הוא מנסה לשמור על הייחודיות שלו בנוף המוסיקה המקומית כמי שמביא אמריקנה שורשית קאנטרי-פולק-בלוזית ובד בבד להתפתח ולחדש, לעצמו ולקהל המאזינים, חדשים וותיקים כאחד...נדמה שנצר מוכן לעבוד כבר ברמה אחרת ולהעניק לעצמו את המתנה להשתחרר ולהתפתח יחד עם היצירה שלו "גיא טנא, טנא G

"אלבום שהיה יכול לצאת בארצות הברית, מזכיר את כריס קורנל או פרל ג'אם" יואב קוטנר, גלי צה"ל

"עומר נצר שוב מרסק לנו את הלב...בשנים האחרונות אי אפשר היה להתעלם מהקול הקסום של עומר נצר, שהושמע נון סטופ בתחנות הרדיו השונות". mako

 

"עומר נצר נוסק בחודשים האחרונים עם אלבום בכורה מהולל, השמעות ללא הרף והופעות בלתי פוסקות" וואלה

הערות

 

* 21:00 פתיחת דלתות // 22:00 תחילת מופע
* ההפקה שומרת לעצמה את הזכות להושיב (בנוחות) באותו השולחן מזמינים נפרדים.

* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני מועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של מועדון הופעות חמדת ימים באגמוניה

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00