הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: בטחוניסטיות על הבר - מרתון הרצאות בסגנון TED

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 15/08/2018 שעה: 21:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

בטחוניסטיות על הבר - מרתון הרצאות בסגנון TED

טוקהאוס, תל אביב-יפו 15/08/2018 בשעה 21:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

80 ₪

מחיר באתר החל מ-

70 ₪

 
 

בטחוניסטיות על הבר - מרתון הרצאות בסגנון TED

מרתון הרצאות עם מיטב המומחיות למדיניות חוץ ובטחון של פורום דבורה.

ישתתפו במרתון:

ארנה מזרחי (סגנית ראש המל״ל לשעבר) - למה אין מו"מ עם הפלסטינים?

ד"ר ציפי ישראלי (חוקרת בכירה ב inss) מה באמת חושבים בישראל על צה"ל - תוצאות סקר חדש

סימה שיין (לשעבר בכירה במשרד ראש הממשלה ובמשרד לנושאים אסטרטגיים)  - מה קורה עם איראן והגרעין בעידן טראמפ?

רב גונדר (בדימוס) תא"ל (במיל) אורית אדאטו (נציבת שב"ס לשעבר)  - הכלא ואסירים ביטחוניים -  מה ניתן ללמוד מישראל?

אל"מ (במיל') עו"ד פנינה שרביט ברוך (רמ״ח מחלקת הדין הבינלאומי לשעבר) -  האם באמת יש איום מבית הדין הפלילי הבין לאומי בהאג לחיילי צהל?

אל"מ (במיל') מירי איזין (רמ״ח מודיעין שדה לשעבר)  - למעלה מ 50% מתושבי המזרח התיכון הם מתחת לגיל 25 - מה זה אומר על ההווה והעתיד שלנו?

דברי פתיחה: אתי לבני, יו"ר פורום דבורה, סגנית יו"ר הכנסת לשעבר

 

פורום דבורה: נשים במדיניות חוץ וביטחון לאומי הנו פורום ישראלי א-מפלגתי, המורכב מכ-100 מומחיות במגוון תחומים כגון ביטחון, משפטים, כלכלה, סייבר וסביבה.

 

על המרצות:

אורנה מזרחי - לשעבר הסגנית למדיניות חוץ של היועץ לביטחון לאומי וראש המטה לביטחון לאומי במשרד ראש הממשלה בשנים 2015-2018.. מוותיקי הסגל הבכיר של המטה לביטחון לאומי ושירתה בו כ- 12 שנים בתפקידים שונים. היא הצטרפה למטה מיד לאחר סיום שירות של 26 שנים בצה"ל, אותו סיימה בדרגת סגן אלוף. במהלך שירותה בצבא היא שימשה כחוקרת מודיעין בחטיבת המחקר של אגף המודיעין ובהמשך כקצינה בחטיבה לתכנון אסטרטגי באגף התכנון. לאורנה תואר MA בהיסטוריה של המזה"ת מאוניברסיטת ת"א ושני תארי BA בהיסטוריה של המזה"ת ובהיסטוריה כללית ובמקרא.

 

ד"ר ציפי ישראלי - חוקרת בכירה במכון למחקרי ביטחון לאומי. ישראלי מרצה באוניברסיטת ת"א ובין-תחומי בהרצליה. כמו כן, היא משמשת כחברת הוועד המנהל של אגודת חוקרי צבא-חברה בישראל. לציפי תואר ראשון במדיניות ומנהל. את התארים השני והשלישי סיימה במדעי המדינה במגמה לתקשורת ציבורית במחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר-אילן. עבודת הדוקטורט זכתה בפרס ביטחון ישראל מטעם קרן איהל. ציפי ניהלה את פעילות מכוני המחקר של המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר-אילן וכן שימשה חברת סגל באוניברסיטת אריאל, שנקר והמכללה האקדמית עמק יזרעאל.

סימה שיין - חוקרת בכירה במכון למחקרי ביטחון לאומי. שיין פרשה מהמשרד לנושאים אסטרטגיים שם כיהנה כאחראית על התיק האיראני ובהמשך אף כמשנה למנכ"ל (2009 - 2015). במסגרת תפקידה זה הייתה מעורבת במגעים הדיפלומטיים שהתנהלו בנושא בשנים האחרונות. קודם לכן, כיהנה סימה כסגן ראש המל"ל לנושאים אסטרטגיים (2008 - 2009). מרבית שנותיה המקצועיות של סימה שיין היו בקהילת המודיעין – אמ"ן ומוסד – ובתפקידה האחרון הייתה ראש חטיבת המחקר באגף המודיעין במוסד (2003 - 2007). לסימה תואר שני במדע המדינה ולימודי ביטחון, תואר ראשון בלימודי המזרח-התיכון, וכן היא בוגרת המכללה לביטחון לאומי. נבחרה להשיא משואה ביום העצמאות ה-67 למדינת ישראל.

 

רב גונדר בדימוס ותא"ל מיל. אורית אדאטו - ייסדה וניהלה את "אדאטו יועצים בע"מ", חברת ייעוץ בינלאומית המתמחה בנושאים כגון התמודדות עם טרוריסטים בבתי סוהר, תאי טרור, רדיקליות והקצנה, פשע מאורגן וכנופיות ובנייה ועיצוב של מערכות מודיעין במוסדות כליאה. בין השנים 2001 – 2010 כהנה רב גונדר אדאטו כסגנית הנשיא של ארגון בתי הכלא  הבינלאומי – ICPA.

בנוסף, בין השנים 2005 – 2013 שמשה כחברת הוועד המנהל במועצה לשלום ולביטחון – ישראל, וכן כהנה בין השנים 2005 – 2012 כחברת הנהלה, ונשיאה בפורום הנשים הבינ”ל בישראל -IWF. רב גונדר אדאטו היא נציבת שירות בתי הסוהר של ישראל לשעבר, בשנים 2000-2003 בהן התרחשה האינתיפאדה השניה. רב גונדר אדאטו שירתה בצה"ל במשך 25 שנים, בתפקידה האחרון כקצינת ח"ן ראשית בדרגת תא”ל. בעלת תואר ראשון במנהל חינוך ולימודי ארץ ישראל ותואר שני במדעי המדינה.

 

אל"ם (מיל') עו"ד פנינה שרביט ברוך - חוקרת בכירה במכון למחקרי ביטחון לאומי וראש התכנית למשפט וביטחון לאומי. עו"ד שרביט ברוך פרשה מצה"ל בשנת 2009 לאחר שירות של עשרים שנה במחלקת הדין הבינלאומי בפרקליטות הצבאית, מתוכן חמש שנים בתור ראש המחלקה. עו"ד שרביט ברוך השתתפה כיועצת משפטית במשלחות הישראליות למשא ומתן עם הפלסטינים, החל מראשית המגעים עימם, וכן במשלחת הישראלית למשא ומתן עם סוריה. במסגרת תפקידה הייתה אחראית על מתן ייעוץ משפטי בתחומי המשפט הבינלאומי והמשפט המנהלי למפקדי צה"ל ולממשלת ישראל, כולל בנוגע לדיני מלחמה ומאבק בטרור ובכלל זה הייתה אחראית על מערך הייעוץ המשפטי האופרטיבי בצה"ל.  לאחר פרישתה מצה"ל, שימשה עו"ד שרביט ברוך מרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א ובמכללה לביטחון לאומי של צה"ל.

 

אל״מ (במיל׳) מירי איזין - שירתה למעלה מ– 20 שנה בתפקידים מגוונים בקהילת המודיעין. עסקה הן בתחום המחקר המודיעיני, והן בתפקידי שדה. בסוף שירותה בחיל מודיעין נתבקשה להשתתף במאמץ ההסברה של מדינת ישראל במבצע "חומת מגן" ומאז היא מהווה ציר מרכזי במאמץ ההסברה מול העולם. לאחר שחרורה מצה"ל נתמנתה לתפקיד יועצת ראש הממשלה לתקשורת זרה, תפקיד אשר מילאה במלחמת לבנון השנייה ולאחריו. בעלת תואר שני בלימודי ביטחון ובוגרת המכללה לביטחון לאומי.

הערות

 

מיקום
טוקהאוס ביתן 12 (לא האנגר 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול החוצה את נחל הירקון ומחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.

חניה
ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול עד אלינו או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל". טוקהאוס הוא המבנה האחרון בצד שמאל.

שעות פתיחה וסידורי ישיבה
הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע, ושעה לפני האירוע בימי שישי בערב. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה.

ניתן לצפות בעמוד התפריט באתר הבית www. talkhouse.co.il, המסעדה אינה כשרה.
הישיבה סביב שולחנות. המקומות לא מסומנים. הקהל שמגיע מאוחר מצטרף לשולחנות או מוזמן לשבת בכסאות הפזורים מסביב באולם, יש פינת עישון בדק בחוץ.
מי שמגיעים בהרכבים גדולים ומעוניינים לשבת ביחד מומלץ להגיע כשעה לפני תחילת האירוע.

הזמנת כרטיסים ותנאי ביטול
מומלץ להזמין כרטיסים מראש דרך האתר או דרך מוקד "GOSHOW" בטלפון 6119*
/ 03-6133556
המוקד עובד בימים א'-ה' בשעות 09:00-18:00 ובימי ו' 09:00-13:00.
כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור שלנו
בה נשלחים עדכונים על אירועים קרובים והטבות, להסרה מהרשימה ניתן לשלוח בקשה להסרה ממייל הדיוור או לשלוח בקשה להסרה למייל [email protected].
ניתן לרכוש כרטיסים בערב המופע באשראי/מזומן, מחירי הכרטיסים בקופה במקום הינם
גבוהים יותר מרכישה מראש. המחירים ללא הנחות והטבות ועל בסיס מקום פנוי בלבד.
ניתן לבטל כרטיסים עד 48 שעות לפני האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן, ניתן לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים, ההחלפה מותנית בהודעה מראש במייל בלבד עד שעתיים לפני האירוע לכתובת [email protected].

שונות
הכניסה לילדים מתחת לגיל 16 הינה עם כרטיס סטודנט (אם מופיע כרטיס סטודנט באירוע) או כרטיס רגיל, ע"פ שיקול דעת ההורים ובליווי מבוגר.
המקום נגיש לבעלי מוגבלויות. למלווה לבעל מוגבלות המחזיק/ה בכרטיס נכה שמחייב מלווה - הכניסה למלווה ללא תשלום. מומלץ לאורחים בכסאות גלגלים להודיע לנו על כך מראש או במייל או בטלפון להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 // [email protected] מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים
חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה.

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00