הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: יהודית כץ ושירלי יובל יאיר המרדף אחר המושלם - איך להתמודד עם פרפקציוניזם

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 12/06/2018 שעה: 21:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

יהודית כץ ושירלי יובל יאיר המרדף אחר המושלם - איך להתמודד עם פרפקציוניזם

טוקהאוס, תל אביב-יפו 12/06/2018 בשעה 21:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

70 ₪

מחיר באתר החל מ-

63 ₪

 
 

יהודית כץ ושירלי יובל יאיר המרדף אחר המושלם - איך להתמודד עם פרפקציוניזם

מפגש מיוחד בטוקהאוס,במסגרת הפודקאסט המצליח של יהודית כץ "חושבים טוב", בו תתארח שירלי יובל יאיר לשיחה על חוסר שלמות, על למה השאיפה לפרפקציוניזם מסוכנת ועל איך להתמודד איתה ולחיות בשלום עם הדברים הלא מושלמים בחיינו.

קארל יונג, תלמידו של פרויד, הפסיכיאנטליקאי המפורסם  אמר ש"בכל כאוס יש קוסמוס ובכל אי סדר יש סדר נסתר". לעומת יונג אנחנו מעדיפים את ה"יותר ויותר", את "הסדר המוחלט" ואת השלמות. אנחנו רוצים לעבוד בעבודה הכי טובה, לצאת עם הפרטנר הכי נחשק, להקיף את עצמנו בכמה שיותר חברים, להצטיין, להוביל ולנצח. מכונים שמכינים אנשים לראיונות עבודה מספרים להם שכדאי לומר "פרפקציוניזם", כתגובה לשאלה "איזו תכונה בך היית רוצה לשנות".

כשאנשים ששואפים לשלמות יש מבחינתם רק שתי אפשרויות על כף המאזניים: שהצלחה או כישלון. כל דבר שהוא פחות ממושלם מדכא אותם, הם נעשים נוקשים וקפדנים, מקשים על עצמם ועל הסביבה שלהם. הם גם לא ייקחו סיכונים, ינסו דברים חדשים או יעמידו את עצמם למבחן, כי הם לא יוכלו להתמודד עם תוצאה שהיא פחות ממושלמת.

במפגש נעסוק בפרפקציוניזם, בשאיפה להשתפרות שבאמת מובילה לעתיד טוב יותר, ובזו שהורסת לנו את החוויות והאושר, בהבדל בין פרפקציוניסט לאופטומליסט ולמה כדאי להיות דווקא כזה.

מה יהיה תכלס?

שיחה בלייב של יהודית כץ ושירלי יובל מאיר שיחשפו סיפורים אישיים, כלים, ומחקרים שתוכלו להשתמש בהם כבר מהיום.

תוכלו לשאול שאלות ולהשפיע על התוכן שיוקלט בלייב.

 נתחיל לתרגל ביחד כמה מהכלים.

תכירו עוד מאזינים שנמצאים בשלבים דומים כמו שלכם

 

לפודקאסט הפופולרי ״חושבים טוב״, של יהודית כץ יש 80,000 האזנות מידי חודש. בכל מפגש משוחחת יהודית עם אורח/ת על נושאים שונים הקשורים בפסיכולוגיה חיובית, מדעי המוח, פרקטיקות לשינוי הרגלים ועצות לחיים טובים ומאושרים יותר.

יהודית כץ היא יזמית, מטפלת, מאמנת ומרצה המתמחה בתחום הפסיכולוגיה החיובית ופסיכולוגיה פרקטית מבוססת מחקר. היא שמה לעצמה למטרה להנגיש את היישום של המחקר אקדמי לציבור הרחב.

שירלי יובל יאיר  M.A בפסיכולוגיה קלינית, מטפלת ומנחת סדנאות, מרצה במרכז הבינתחומי הרצליה, וב"קתדרה". מוזיקאית, מחזאית וסופרת לילדים. כתבה  יחד עם דר' טל בן שחר את "גיבורים אמיתים" (הוצאת "כנרת") , על עקרונות הפסיכולוגיה החיובית – בחיי המשפחה

הערות

 

מיקום
טוקהאוס ביתן 12 (לא האנגר 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול החוצה את נחל הירקון ומחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.

חניה
ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול עד אלינו או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל". טוקהאוס הוא המבנה האחרון בצד שמאל.

שעות פתיחה וסידורי ישיבה
הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע, ושעה לפני האירוע בימי שישי בערב. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה.

ניתן לצפות בעמוד התפריט באתר הבית www. talkhouse.co.il, המסעדה אינה כשרה.
הישיבה סביב שולחנות. המקומות לא מסומנים. הקהל שמגיע מאוחר מצטרף לשולחנות או מוזמן לשבת בכסאות הפזורים מסביב באולם, יש פינת עישון בדק בחוץ.
מי שמגיעים בהרכבים גדולים ומעוניינים לשבת ביחד מומלץ להגיע כשעה לפני תחילת האירוע.

הזמנת כרטיסים ותנאי ביטול
מומלץ להזמין כרטיסים מראש דרך האתר או דרך מוקד "GOSHOW" בטלפון 6119*
/ 03-6133556
המוקד עובד בימים א'-ה' בשעות 09:00-18:00 ובימי ו' 09:00-13:00.
כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור שלנו
בה נשלחים עדכונים על אירועים קרובים והטבות, להסרה מהרשימה ניתן לשלוח בקשה להסרה ממייל הדיוור או לשלוח בקשה להסרה למייל [email protected].
ניתן לרכוש כרטיסים בערב המופע באשראי/מזומן, מחירי הכרטיסים בקופה במקום הינם
גבוהים יותר מרכישה מראש. המחירים ללא הנחות והטבות ועל בסיס מקום פנוי בלבד.
ניתן לבטל כרטיסים עד 48 שעות לפני האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן, ניתן לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים, ההחלפה מותנית בהודעה מראש במייל בלבד עד שעתיים לפני האירוע לכתובת [email protected].

שונות
הכניסה לילדים מתחת לגיל 16 הינה עם כרטיס סטודנט (אם מופיע כרטיס סטודנט באירוע) או כרטיס רגיל, ע"פ שיקול דעת ההורים ובליווי מבוגר.
המקום נגיש לבעלי מוגבלויות. למלווה לבעל מוגבלות המחזיק/ה בכרטיס נכה שמחייב מלווה - הכניסה למלווה ללא תשלום. מומלץ לאורחים בכסאות גלגלים להודיע לנו על כך מראש או במייל או בטלפון להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 // [email protected] מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים
חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה.

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00