הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: סער וילף וד"ר עינת וילף - האם ראית את האופק לאחרונה?

מקום: סינקופה-בר, חיפה

מועד: 25/04/2018 שעה: 21:15

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

סער וילף וד"ר עינת וילף - האם ראית את האופק לאחרונה?

סינקופה-בר, חיפה 25/04/2018 בשעה 21:15

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

20 ₪

מחיר באתר החל מ-

20 ₪

 
 

סער וילף וד"ר עינת וילף - האם ראית את האופק לאחרונה?

ביום רביעי, 25.4, נארח בסינקופה-בר את סער וילף וד"ר עינת וילף לשתי הרצאות מעוררות השראה במסגרת סדרת אירועי "האם ראית את האופק לאחרונה?" המתקיימת ברחבי הארץ בשיתוף עם Think&Drink Different.  

 

הרצאה ראשונה: סער וילף לטעות פחות

האם הטכנולוגיה תספק לנו כלים חדשים לפתרון בעיות פוליטיות? 

למוח האנושי יש מגבלות ביכולת לקלוט ולעבד מידע, אך כדי לקבל הכרעות בנושאים מורכבים כמו הסכסוך הישראלי-פלסטיני צריך קודם כל להבין את העובדות. זה בדיוק ההבדל שבין החלטה רציונלית לניחוש פופוליסטי. סער וילף, שכבר בגיל צעיר הקים חברה למניעת הונאות ועשה את האקזיט הראשון שלו לפייפאל, טוען שאפשר בכלים טכנולוגיים ליישב את המחלוקות העובדתיות סביב הסכסוך. זה עשוי לשפר את המצב ולהקטין את הטעויות וגם אם לא תמיד נהיה צודקים לפחות נהיה "טועים פחות".

 

סער וילף הוא סטארטאפיסט אשר מכר את הסטארטאפ השני שלו, FraudSciences, לפייפאל. מאז הוא מעורב בסטארטאפים בתחומים של ראייה ממוחשבת, אלגוריתמים ובינה מלאכותית. השקיע עד כה ב-15 חברות סטארטאפ. כיום המייסד והמנכ"ל של Rootclaim. הבעיה שהחברה באה לפתור: אנשים אינטליגנטיים ורציונלים שמסתכלים על אותו מידע מגיעים למסקנות הפוכות לחלוטין, וכל אחד משוכנע בוודאות גמורה שהמסקנה שלו נכונה. האלגוריתם שפותח ברוטקליים מאפשר להזיז את האנושות מהחלטות שעל גבול הנונסנס להחלטות עם ודאות של עד 90%.

 

הרצאה שנייה: ד"ר עינת וילףההתנתקות שהצליחה

האם ההתנתקות הצליחה? לגבי עזה, הדעות חלוקות. אך רבים שוכחים שישראל פינתה במקביל גם ארבע התנחלויות בגזרת ג'נין שבשומרון. אך שלא כמו בעזה, ממנה פונו גם המתנחלים וגם הצבא גזרת ג'נין נותרה באחריות צה"ל. וזה מצליח: ג'נין, שהיתה "בירת המתאבדים" בשיא האינתיפאדה השנייה, נחשבת לאחת הערים הבטוחות והמשגשגות בגדה. ד"ר עינת וילף בהרצאה מרתקת על ההתנתקות שהצליחה ועל הסיבות שבגללן לא שמעתם עליה עד היום.

ד"ר עינת וילף היתה חברת הכנסת ה-18 מטעם סיעת העבודה וסיעת העצמאות. היא היתה יושבת ראש ועדת החינוך, התרבות והספורט. שימשה כיועצת מדינית למשנה לראש הממשלה, שמעון פרס. היתה יועצת אסטרטגית בנושא קרנות השקעות בחברת הייעוץ העולמית מקינזי, ולאחר מכן שותפה מנהלת בקרן ההון סיכון של "כור תעשיות". היתה עמיתת מחקר במכון לתכנון מדיניות העם היהודי. כותבת קבועה של מאמרי דעה בעברית ובאנגלית. מרצה בישראל ובחו"ל בנושאי חברה ופוליטיקה.

צילום: איליה יפימוביץ׳

 

על סדרת אירועי "האם ראית את האופק לאחרונה?"

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולקחת חלק באירוע גדול שקורה לראשונה. בואו לשאוב השראה ולהיטען בתקווה, שלא רק שאפשר לשנות את המציאות - לפעמים זה הרבה יותר קל ממה שנדמה.
בסדרת אירועי הרצאות בכל רחבי הארץ יציגו מרצים ומרצות מעוררי השראה ממגוון תחומים וזירות פתרונות, מחשבות, רעיונות ופרספקטיבות, שמטרתם להפיח רוח חדשה בקיבעון סביב הסכסוך הישראלי-פלסטיני.
 

כל הכנסות האירוע הינן תרומה לכיסוי עלויות פרויקט "האם ראית את האופק לאחרונה?​"

הערות

 

* 19:30 פתיחת דלתות // 21:15 תחילת הרצאה.
* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול. לאחר מכן אין ביטולים.

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני מועד ההרצאה בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של Think&Drink Different Haifa

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00