הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: אלון אולמן - פריצת גבולות

מקום: היכל התאטרון, קריית מוצקין

מועד: 29/06/2018 שעה: 10:30

סוג אירוע: ישיבה

אלון אולמן - פריצת גבולות

היכל התאטרון, קריית מוצקין 29/06/2018 בשעה 10:30

סוג אירוע

ישיבה

מחיר בקופות

0 ₪

מחיר באתר החל מ-

70 ₪

 
 

אלון אולמן - פריצת גבולות

אם הייתה הרצאה, שהייתה יכולה לעשות שינוי אמיתי ביכולת שלך לפרוץ את הגבולות שלך, ולהשיג תוצאות שלא האמנת שתוכל להשיג קודם לכן, האם היית מרשה לעצמך לפספס אותה?

אלון אולמן, המנטור של ישראל, מומחה בהצלחה מעשית מגיע לטוקהאוס להרצאה אינטימית ויוצאת דופן על הדרך והכלים להשגת יעדים נועזים, לפעול למרות הפחדים והמעצורים  ולפרוץ פעם אחת ולתמיד את הגבולות המוכרים של מה שאפשרי עבורך!

לפני מספר שנים היה אלון על סף מוות, כששרד פעמיים אירוע נדיר של קריסת ריאה, הוא הבין שאם החיים הציבו לו גבולות כל כך ברורים הוא חייב לנסות ולמתוח אותם קצת... אלון הפך את הנחישות ואת פריצת הגבולות הפיזיים והמנטליים לאורח חיים. לאחר שכמעט מת, התחיל לחיות בעוצמה ומאז הוא מקדיש את חייו בתשוקה ובלהט בלתי מתפשר לחקור, למפות, למדל, ולהגיש באופן פרקטי את הDNA- של ההצלחה המעשית.

אלון אולמן, המייסד והבעלים של קבוצת קוד המנצח, המובילה בתחום ההתפתחות האישית ופריצת גבולות עסקית בישראל. ב7 השנים האחרונות עזר למעל 250 ארגונים ומעל 130 אלף אנשים להשיג את המטרות וההצלחה המעשית שלהם בעוצמה ובמהירות שלא הכירו.

אלון אולמן, סגן אלוף במילואים, מדריך בכיר במכללה לפיקוד ומטה ומפקד ספינות טילים לשעבר. בעל תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות, MASTER COACH, מרצה באקדמיה והמאמן המנטלי של נבחרת ישראל בכדורגל. חבר ויו"ר לשעבר בארגון "שולחן עגול ישראל", חבר באגודת ידידי מכון וינגייט.

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני מועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של קסטיליה הפקות

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00