הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: דודו טסה

מקום: ברקה, באר שבע

מועד: 01/01/2018 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

דודו טסה

ברקה, באר שבע 01/01/2018 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

120 ₪

מחיר באתר החל מ-

105 ₪

 
 

דודו טסה

דודו טסה מוציא את אלבומו השנים עשר עם הלהיטים "הגולה", שכיכב במצעדיההשמעות במשך תקופה ממושכת והדואט המצוין עם ברי סחרוף: "לאן תקחיאותי היום".

אחרי ששיר הנושא של האלבום "הגולה" סירב לרדת מפסגת מצעדי ההשמעות שבועות ארוכים, זכה לביקורות נלהבות והוכתר כ"השיר הישראלי הכי טוב שיצא בזמן האחרון", ולאחר מכן "לאן תקחי אותי היום" בו מתארח ברי סחרוף כבש גם הוא את המצעדים ונתקע בראש של כולנו, דודו טסה מוציא לאור את אלבומו החדש. יצירת מופת נוספת מבית היוצר של דודו ושותפו להפקה המוזיקלית, ניר מימון.

"הגולה", יוצא כשבמקביל דודו טסה זוכה להצלחה חסרת תקדים עם פרויקט הכוויתים: "עלא שוואטי" קטף ביקורות מצוינות, אלבום הכוויתים הראשון הגיע לאחרונה למעמד של אלבום זהב ואחרי שהופיע עם הפרוייקט בפסטיבלים נחשבים ברחבי העולם לרבות SXSW ובאבל מד ואף בבניין האו״ם בניו יורק, הוא יגיע הקיץ גם לפסטיבל הענק Sziget בהונגריה ובסתיו לועידת מוזיקת העולם הגדולה WOMEX בספרד.

באלבומו השנים עשר ממשיך דודו טסה לפתח את השפה המוזיקלית שהמציא ולחדד אותה. בשנים האחרונות הפך לאחד האמנים המוערכים והמצליחים בארץ והוא ממשיך לנבוע כמעיין יצירה בלתי נדלה ולהעשיר את רפרטואר הלהיטים שלו ללא הנחות אמנותיות. על ההפקה המוזיקלית חתומים טסה וניר מימון שעושים יחד דרך מוזיקלית ארוכה. כתיבת הטקסטים באלבום היא שיתוף פעולה של דודו עם כותבים מוכשרים ובהם גלעד כהנא שחיבר עם דודו את המילים לשני הסינגלים שיצאו מתוכו.

https://www.youtube.com/watch?v=8wWPt4GbNx4

הערות

 

* 20:30 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע
* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים ממועד המופע בכפוף ך-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של ברקה לייב

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00