הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: Lead Talks – המרתון השינוי שייך לצעירים 6 הרצאות קצרות בסגנון TED

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 16/11/2017 שעה: 20:30

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

Lead Talks – המרתון השינוי שייך לצעירים 6 הרצאות קצרות בסגנון TED

טוקהאוס, תל אביב-יפו 16/11/2017 בשעה 20:30

הסתיימה המכירה, נשמח לראותכם באירועים הבאים
 
 

Lead Talks – המרתון השינוי שייך לצעירים 6 הרצאות קצרות בסגנון TED

שיתוף פעולה של טוקהאוס ועמותת LEAD

עמותת LEAD  פותחת לראשונה את שעריה ומציגה 6 מבין הבוגרים שלה. העמותה שוקדת מזה 19 שנים על פיתוח מנהיגות נוער ומלווה את משתתפי התכנית  בין הגילאים 16 ל- 35.  מדי שנה מגישים מועמדות לתכנית כ- 5,000 בני נוער. מתוכם, מתקבלים  120 בנים ובנות מכל רחבי הארץ.

בעמותה כ 800 בוגרים: כולם בוגרים נחושים עם מחויבות לאחריות והשפעה חברתית בסטנדרטים הגבוהים ביותר, רבים פועלים הרחק מעין הזרקורים

עכשיו תורכם להכיר אותם ולשמוע את מה שיש להם להגיד...

 

בואו להכיר 6 מבוגרי העמותה הפורסים רשתות של השפעה בחברה הישראלית, כל אחד בדרכו הייחודית, החד פעמית והאוטנטית: ברפואה, בממשל, במדע, בפסיכולוגיה, בתקשורת,  בצבא וכן..... גם בתרבות ובספרות.

 

שירה אטינג - להצליח (ו)להיות אישה: סיפורה של טייסת מסוקי קרב "

נשיא המדינה, עזר ויצמן, התייחס לעתירתה לבג"צ של אליס מילר ב 1995 כך:  "תשמעי מיידלע, את ראית פעם גבר סורג גרביים? ראית פעם אישה כירורגית או מנצחת על תזמורת? נשים לא מסוגלות לעמוד בלחצים הדרושים מטייסי קרב".

אז היום יש נשים כירורגיות, גם נשים מנצחות יש וכן: גם טייסות....ספורות.

בהרצאתה שירה משתפת, כחלק מפעילותה ליצירת שוויון מגדרי אמיתי, בחוויות ובסיפורים אישיים משירותה הצבאי ושופכת אור על המורכבויות שבשילוב נשים במסגרת גברית ובשילוב מיעוטים בסביבת רוב.  באמצעות שיתוף בתחושת הפיזיות והרגשיות ובפרטים הקטנים המרכיבים את המציאות - בחדר ההלבשה, במסעות בקורס הטיס, באוהל ובחדר המגורים, בתדריך ובתחקיר הטיסה, במטוס עצמו, בדינמיקה שבין אנשי הצוות - שירה יוצאת מהחוויה האישית שלה לסוגיה כללית יותר ושואלת עד כמה אנחנו באמת פתוחים להכיל מגוון אנושי?  

שירה אטינג היא טייסת מסוקים במיל' ומאז שבחרה להשתחרר מהצבא היא מקדישה את חייה המקצועיים לעשייה סביבתית ועסקית. בעלת תואר שני מאוניברסיטת אוקספורד, במדעי הסביבה, ועובדת כיום בחברת ייעוץ אסטרטגי ועושה מילואים כמדריכת טיסה בבית הספר לטיסה. משתתפת בסדרת הדוקו החדשה של Yes "הטייסות".

 

טל עקרוני - "דוד  וגולית.... אמנות האפשר"

"זה לא יעבוד", "ככה אנחנו עושים דברים", "אתה עוד צעיר ולא מבין כלום", את המשפטים האלה שמע טל, בעשור האחרון, מכל כיוון.

טל עקרוני, יזם מגיל 16, מראה בהרצאתו כיצד רוגטקה מכוונת היטב, הנתונה בידיו של צעיר נחוש, אמיץ וחדור מטרה הופכת לנשק רב עוצמה מול ארגונים "גולייתים". בהרצאתו מספר טל כיצד רתם גופים ממשלתיים וארגונים גדולים כגון צה"ל, משרד החינוך, "חבר" והמכללה למנהל ליוזמות חברתיות חדשניות ואפקטיביות מהסוג שמעולם לא היה עולה בדעתם הארגונית לחולל.

על הכלים הפסיכולוגיים, המשפטיים והפוליטיים והטכניקות האפלות בהם השתמש כיזם צעיר ונחוש כדי לרתום גופים ממשלתיים וארגונים גדולים ליזום ולהטמיע תכניות חינוך פיננסי עבור עשרות אלפי אזרחים.

טל עקרוני מומחה לחינוך פיננסי, יזם חברתי, סטארטאפיסט ומרצה לכלכלה. מרצה ומנחה סדנאות מעל 10 שנים בכל רחבי הארץ לחיילים, בני נוער וסטודנטים. לאורך העשור האחרון, ייסד טל את תכנית החינוך הפיננסי הראשונה בישראל !Ready, Set, Go . 

 

ד"ר יסמין אבו פריחה  -  "בראשית נברא עולם טוב יותר"

מחלות גנטיות הן מחלות המופיעות על רקע שינויים במבנה הDNA שינויים הגורמים להפרעה בתפקוד הגוף.מחלות אלה נפוצות ושכיחות יותר באוכלוסיות "ייחודיות" כמו החברה החרדית, והבדואית . כבת למשפחת אבו-פריחה לא יכלה יסמין להשאר אדישה לנתון הבא: סיכויו של ילד בדואי בנגב למות בשנה הראשונה לחייו בשל מחלה גנטית גבוה פי עשרה מזה של ילד יהודי. הנתון המדהים הזה עומד מאחורי הקמתGENESIS - יוזמה של שלוש יזמיות הצעירות, השואפות להפחית את שכיחותן של מחלות גנטיות באוכלוסייה הבדואית, באמצעות בדיקות מקדימות. בגיל 27 אבו פריחה משמשת כמנכ"ל החברה. יסמין תשתף אותנו במורכבות ובהזדמנות שבהשתייכות למשפחת  אבו פריחה. היא תראה לנו שכאשר הלב נכון, העיניים פקוחות והמוח חושב טובות, מבשילים התנאים למצב בו שייכות לשני עולמות יכול ליצור הזדמנות, גשר, סינרגיה, שילוב שתי שפות היוצר שפה חדשה – שכולם יכולים להיות שותפים לה ולהבין את יתרונותיה.

ד"ר יסמין אבו-פריחה היא רופאה צעירה, זכתה במספר פרסים ותארים, כולל אות רמון לאיכות, מנהיגות ומצוינות, פרס החוקרת הצעירה המצטיינת מטעם החברה האירופאית לציסטיק פיברוזיס, ונבחרה לרשימות הצעירים המשפיעים בישראל של מגזין גלובס ושל פורבס ישראל

ביסמין ובסיפור המשפחתי שלה ניתן לצפות בסרט התעודה המרגש "אחריך" שביימה אחותה רנא אבו פריחה.

 

לירון זייד - יוצרים ללא גבולות

האם אנחנו פתוחים באמת? האם אנו אנשי תרבות? האם ישראל היא מדינה פלורליסטית?

ב15 דקות לוקח לירון את המשתתפים למסע סביב תרבות פורצת גבולות מסביב לעולם, מברודויי ועד למירי רגב, תוך שימוש בדוגמאות שחלקם יגרמו גם לאדון המתורבת ביותר לנוע בכיסא באי נוחות. בכישרונו ובסגנונו המיוחד מעביר לירון הרצאה אקוטאלית, מעוררת מחשבה, מעשירה, מלמדת ומעודדת יציאה מהקופסאות והבועות שלנו.

לירון הינו כתב תרבות בחדשות ערוץ 2, כתב ב"אולפן שישי" ומגיש את המהדורה הצעירה, מיזם משותף של ערוץ 2 וערוץ הילדים. לשעבר ראש דסק התרבות בגל"צ. לירון בולט בחן רב, בסגנון ייחודי ובידע נרחב בכלל תחומי התרבות. אל תתנו למראה הילד הטוב להטעות אתכם – לירון יודע לטלטל קהל, לייצר מחשבה ולהניע לפעולה. 

 

ספיר בלוזר - שלושה דברים שלמדנו על שינוי חברתי.

בהרצאה קצרה ומרתקת, תספר ספיר על התובנות שלה מעולם העשייה החברתית, שבו, על אף גילה הצעיר, יש לה נסיון רב. ספיר תוכיח לנו שעקרונות נכונים ומדויקים יכולים לייצר אימפקט אמיתי בעולם – מהשפעה על בנקים ומשרד האוצר (ישראל 2050), דרך עיצוב תודעה ציבורית (יום המורה) וכלה בארגון טורניר ספורט (ליגת הכדורעף).

ספיר היא ממייסדי ומנהלי תנועת ישראל 2050, תנועה הפועלת לשיפור המציאות החברתית- כלכלית בישראל ע"י חיזוק המעורבות  והאחריות האזרחית במערכת הדמוקרטית, מתוך אמונה שחברה אזרחית מודעת, פעילה ומשפיעה בצורה חכמה וממוקדת, תוכל לשנות את המצב הנוכחי שבו משרתי הציבור פועלים בעיקר למען הצרכים של קבוצות אינטרס ולא למען הצרכים של הציבור הרחב.

 

עידו גפן: לכתוב בתוך חדר לבן

עידו גפן בן 25, מחבר רב המכר "חוף הים של ירושלים" מספק הצצה לשולחן הכתיבה הפרטי שלו. הוא מספר איך ביקור במצפה הכוכבים בגבעתיים גרם לו לכתוב את הסיפור הראשון שלו, ולמה יש לו סיפורים על קשישים שמתגייסים לגולני במקום ללכת לבית אבות. גפן, מהנציגים הראשונים של דור ה-y בספרות הישראלית, מספר בכנות על הכישלונות והקשיים בתהליך ביצירה, ומסביר איך דווקא ההתכנסות העצמית פנימה, אל תוך עולם הסיפורים הפרטי שלו, עזרה לו למצוא את מקומו בעולם האמיתי.

הערות

 

מיקום - טוקהאוס ביתן 12 (לא האנגר 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול החוצה את נחל הירקון ומחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.***

חניה - ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול עד אלינו או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל". טוקהאוס הוא המבנה האחרון בצד שמאל.***

שעות פתיחה וסידורי ישיבה -הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע ושעה לפני האירוע בימי שישי בערב.
הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה. טוקהאוס מציעה בר עשיר ותפריט של אוכל רחוב מהעולם בניצוחו של השף אריאל כהן. ניתן לצפות בעמוד התפריט באתר הבית talkhouse.co.il .
הישיבה סביב שולחנות. המקומות לא מסומנים. הקהל שמגיע מאוחר מצטרף לשולחנות או מוזמן לשבת בכסאות הפזורים מסביב באולם, יש פינת עישון בדק בחוץ. ***

*** הזמנת כרטיסים -מומלץ להזמין כרטיסים מראש דרך האתר או דרך מוקד "GOSHOW" בטלפון 6119* / 036133556
המוקד עובד בימים א'-ה' בשעות 09:00-18:00 ובימי ו' 09:00-13:00.
ניתן לרכוש כרטיסים בערב המופע באשראי/מזומן, מחירי הכרטיסים בקופה במקום הינם ללא הנחות והטבות ועל בסיס מקום פנוי בלבד.

*** שונות - הכניסה לילדים מתחת לגיל 16 הינה עם כרטיס רגיל, ע"פ שיקול דעת ההורים ובליווי מבוגר.
המקום נגיש לבעלי מוגבלויות. למלווה לבעל מוגבלות אין צורך בכרטיס.

*** להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 // [email protected]

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00