הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: איריס דרור- מעבדות לחירות כלכלית

מקום: מסעדת טאיה, קדימה צורן

מועד: 07/11/2017 שעה: 21:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

איריס דרור- מעבדות לחירות כלכלית

מסעדת טאיה, קדימה צורן 07/11/2017 בשעה 21:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

38 ₪

מחיר באתר החל מ-

38 ₪

 
 

אודות האירוע

 

איריס דרור- מעבדות לחירות כלכלית

איך יוכל כל אדם לחסוך מאות ואלפי שקלים בשנה? מהי אלימות כלכלית? מהי הימנעות כלכלית? ומדוע אלימות כלכלית תגרום למחאה החברתית הבאה?

כל מי שמכיר את הכלכלה הישראלית, מכיר בוודאי את השם איריס דרור. דרור שימשה בתפקידים בדירקטוריונים של חברות שמעצבות את הכלכלה הישראלית כגון בבנק הפועלים, קבוצת שיכון ובינוי וארגונים שונים ומגוונים בצמרת הנדל"ן והפילנתרופיה הישראלית.

בשנת 2011, כשפרצה המחאה החברתית, עברה דרור מהפך רעיוני גדול, בעיקר במושג- "אלימות כלכלית", אותה האלימות הכלכלית שחווה האזרח מצד המוסדות הפיננסיים מולם הוא חייב לפעול, אך לא תמיד יודע כיצד. לרוב, מהסיבה שאין בידו את הידע והמידע הרלוונטי.

באותה השנה, כתוצאה מהמהפך הגדול שעברה, ולמרות התנאים הכלכליים המפתים והמשכורת הגבוהה, החליטה דרור "שזה פשוט לא זה". דרור ניצלה את כל הידע המקצועי שלה ובחנה כל פרט ופרט, במטרה לשנות את המצב של חוסר האמון ההולך ומעמיק בין המוסדות הפיננסיים לבין הציבור.

היא השתחררה מכל הפרדיגמות לפיהן פעלה, חקרה את כל תפקידיה ופעילותה במשך השים והביטה במבט ישיר על המציאות הכלכלית של ימנו. מציאות שכוללת משבר אמון בין הציבור למוסדות הפיננסיים, הממשלתיים והציבוריים והמוסדות הפיננסים הפרטיים- בנקים, חברות הביטוח, חברות אשראי וכ'ו.

אחרי חמש שנים של תהליך חקירה מקיף ביותר החליטה דרור להעביר את כל הניסיון והתובנות שצברה במשך השנים בהרצאות מרתקות לציבור הרחב. בהרצאותיה, מעניקה דרור כלים מעשיים, פתרונות להעברת הכוח והשליטה ותפיסת עולם משנת חוקי המשחק בהתנהלות הפיננסית לכל אחד מאתנו, בתפיסה מהפכנית ולא שגרתית. דרור משוכנעת שלכל אחד מאתנו יש את היכולת לקחת את חירותו הכלכלית בידיו.

בהרצאתה עומדת דרור באומץ רב על הנקודה הרגישה ביותר במערכת הכלכלית של מדינת ישראל בעת הזו, על העול אשר אותו נושאים אזרחי המדינה בקושי רב, על השיטה. אך יותר מכל- היא מציגה את הדרך לפתרון באמצעות כלים לא קונבנציונליים, שלא דובר עליהם עד עכשיו בהקשר של כסף, והתמודדות וטיפול בסיפור הכסף האישי של כל אחד ואחת מאתנו.

הערות

 

* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים ממועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים
* 19:30 פתיחת דלתות // 21:00 תחילת מופע

* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טאיה

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00