הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: לילי פרנקו וקין והבל 90210

מקום: וונדרבר, חיפה

מועד: 31/08/2017 שעה: 21:30

סוג אירוע: עמידה

לילי פרנקו וקין והבל 90210

וונדרבר, חיפה 31/08/2017 בשעה 21:30

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

50 ₪

מחיר באתר החל מ-

40 ₪

 
 

לילי פרנקו וקין והבל 90210

לילי פרנקו

אפשר לראות דגים

 

אחרי שנתיים של רקיחת שיקויים בחדר החזרות ובאולפן, ׳אפשר לראות דגים׳, האלבום השלישי של לילי פרנקו, יצא סוף סוף לאוויר העולם.

 

"הכתיבה המשוחררת, הגיטרות הסטונריות וההגשה הלא־שגרתית של הסולן עירא נוסבאום הן הבסיס לאווירה המהפנטת שמושלת ב'אפשר לראות דגים', האלבום השלישי והמצוין של ההרכב. מההזיה על 'שלמה 2000' דרך התקף הקלסטרופוביה של 'רוח' ועד פצצת הרוקנרול 'רעל טרי' - ככה אינדי ישראלי צריך להישמע: חי, מקורי וחסר פחד, כזה שעסוק בלתת בראש ולא בלאכול אותו.​"

- עינב שיף, ידיעות אחרונות.

 

׳אפשר לראות דגים׳ הוא מסע ישראלי מהלב המתפקע אל עבר השמש שמעל, ובחזרה אל השתקפות הקרניים בנבכי הנשמה. מסע לא נגמר של יממה אחת נצחית, מעורפלת ושקופה, תחת השמש הקופחת. בדרך מתגלות תובנות ומופיעים סמלים ודימויים טקסטואלים ומוסיקלים שמייצרים בד בבד עולם מיסטי ויום-יומי, פנימי ומטה-פיזי, אישי וישראלי.

 

להקת לילי פרנקו הוקמה בשלהי 2009. במהלך השנים הוציאו שלושה אלבומים שזכו לאהדה בקרב קהל מגוון, הושמעו בתחנות רדיו מקומיות וארציות והתקבלו בברכה בעיתונות הכתובה. ההשפעות המוסיקליות של לילי מגוונות: מרוק מתקדם של שנות ה-60 וה-70, דרך המוסיקה הישראלית של גדולי הדור, קאנטרי אמריקאי, פאנק, פסיכדליקה ועוד.

 

"סקס־אפיל שזורם בלי מאמץ, גיטרות לא מתפשרות ומילים שהופכות את השפה העברית למלאת מיסתורין."

- טיים אאוט תל-אביב.

קין והבל

אלבום שני ללהקת המטאל\סטונר\פרוגרסיב\הארדקור\היפ-הופ\פופ\פאנק מלודי עם נגיעות של מלאכים המשועבדים לשפה העברית – "קין והבל 90210 .”אלבומה הראשון מ-2010" ,מסע הכזבים של קין והבל", זכה להערכה רבה בקרב השונים, המוזרים, והמיוחדים בחברתנו השסועה )וגם קיבל חיבוק גדול מהמבקרים ועיתונאי המוסיקה של ארצנו(. מאז הספיקה הלהקה להופיע בכל חור בארץ ולצבור קהל גדול, משוגע ואוהד שתמיד לוקח חלק אינטרגרלי ומיוחד בהופעות המופרעות והידועות לשמצה. האלבום החדש, "הוידאודרום", הוא "הגרסה האפלה ביותר לאודיסיאה של הומרוס שנכתבה עד היום“, לטענת חברי הלהקה. האלבום, תוצאה של שלוש שנות עבודה והשקעה כספית גבוהה )שחלקה נעשה ע"י הקהל הנהדר באמצעות אתר "הדסטארט"( שואב השראה ממקורות שונים ומגוונים: הוא מתכתב עם הסרט "וידאודרום" של דייוויד קרוננברג )"ארוחה עירומה", "היסטוריה של אלימות"(, עם כתביו של בולגקוב )"האמן ומרגריטה"(, מתנגח בתרבות האינסטנט ואף מתלטף עם מוסיקה מהעידן הרומנטי )!(. "קין והבל" משלבים בטקסטים אלמנטים של מד"ב פנטזיה, אופל, סקס, אלימות, אהבה והמון ישראליות וכאב על תרבות שהייתה ואיננה יותר לכדי יצירה חדשה, בועטת ובוגרת יותר. ההתעסקות האובססיבית של האדם במדיה החדשה, באינטרנט, בריאליטי, נרקמים לכדי קרקס מוסיקלי מופרע בראשיהם של המאזינים החל מהשמיעה הראשונה של "הוידאודרום". בנוסף לכך הלהקה הצטיידה בשחקני חיזוק מהשורה הראשונה להשתתף באלבום: הסולנית תמר אריאל )S.S.E.M ). והקריין ובמאי הקולות ניקו בר )"שוטרים וגנבים", "דני שובבני", "אבירי האור הקסום"(. ב-24 לינואר האלבום הושק חגיגית בבארבי וכעת הלהקה מטיילת עם הבשורה ברחבי הארץ. המופע והליין אפ משתנים בכל כמה חודשים. כדאי להזמין מופע מראש. "קין והבל 90210 "הוקמה בשנת 2007 ע"י שאול לוריא )בס ושירה( יונתן השילוני )גיטרה ושירה( ואיתמר לוי )תופים ושירה(. מוות לוידאודרום, יחי הבשר החדש.

הערות

 

* 20:30 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע
* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים ממועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

* ניתן לבטל כרטיסים עד טווח זמן של 48 שעות לפני מועד קיום המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

* מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי זירו פור בע"מ, ח.פ. 514460609 מחטיבת גולני 18, חיפה 33233.
חברת GOSHOW אינה אחראית על שמירת זכויות בעלי התכנים ו/או איכות השירות במקום האירוע ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של וונדרבר

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00