הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: GAY POWER TALK

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 07/06/2017 שעה: 21:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

GAY POWER TALK

טוקהאוס, תל אביב-יפו 07/06/2017 בשעה 21:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

45 ₪

מחיר באתר החל מ-

35 ₪

 
 

GAY POWER TALK

GAY POWER TALK
ערב של שש הרצאות קצרות (כ 15 דק' כ"א) בסגנון TED לכבוד שבוע הגאווה בתל-אביב.

משתתפים:

זהורית שורק –פוליטיקה של זהויות
זהורית אישה לסבית, דתיה, פעילה פוליטית וגם אימא לשני ילדים, גילתה רק בגיל 29 את זהותה המינית. מאז עשתה דרך ארוכה. היא תאפשר לנו לפתוח דלת ולהציץ מקרוב אל עולמה ועל המורכבות של בניית גשרים בין זהויות.

זהורית שורק, ממייסדי הקהילה הדתית הגאה, מועמדת לכנסת ה-20  ויו"ר המטה הגאה של יש עתיד, הקימה את המניין הגאה ואת בית הכנסת האורתודוקסי "יחד" בתל אביב, פועלת לשינוי חברתי ופוליטי למען שוויון, מאמינה כי ניתן ואפשר לשנות באמצעות חינוך ויצירת שיח.

 

יוסי צברי – אני הומו
יוסי צברי, אמן הספוקן הוורד מ"הפואטרי סלאם" במבחר קצר של קטעים מצחיקים, ביקורתיים ומעוררי מחשבה מתוך המופע היחיד והמיוחד שלו בו הוא לא מפחד לגעת, לפתוח ולדבר על כל מה שאחרים מנסים לטאטא מתחת לשטיח.
במופע שלו הוא מפרק את הסטראוטיפים הסובבים את המושגים 'מזרחי-אשכנזי', 'שמאלני-ימני', 'הומו-סטרייט' או 'גברי-נשי' ונוגע בנקודות משותפות בין מיעוטים, שהרי כולנו משתייכים למיעוט כזה או אחר.

יוסי צברי,
שחקן, רקדן, סטנדאפיסט, פמיניסט, חצי הומניסט ושלושת רבעי טבעוניסט, שמדבר בח' וע' ו... אה, כן –הוא גם הומו.

אילה כץ: מסע של אהבה בעקבות פשע שנאה
לפני ה-1 באוגוסט 2009 היא הייתה אימא, “אישה מהפרברים”, אחת מהרוב הדומם. בנה, ניר, יצא מהארון בגיל 20. אחרי פרידה מחלומותיה לחייו ואחרי הערכה לבחירתו לחיות את האמת שלו בעולם, הכל הרגיש בסדר. אבל אז הוא נרצח בפשע השנאה בבר נוער, ועולמה התהפך.
סיפורה של אילה כץ על דרכה המיוחדת מאז הרצח של ניר, בה למדה להכיר מצוקות של רבים ועל בחירתה לצאת ולפעול כדי לשנות. בדרך היא מצאה את עצמה במקומות שמעולם לא חשבה שתגיע אליהם כמו מצעדים ואירועי גאווה, על במת תיאטרון בחיפה, במועדון גייז בברלין ואפילו בבית כנסת גאה בסן פרנסיסקו.

אילה כץ,
היום בעיקר סבתא, כותבת ומרצה. מתנדבת למען הקהילה הגאה. ב 2010 הייתה יו”ר תהל”ה, ארגון לתמיכה בהורים של להט”ב.

 

אבי בוסקילה: אחוות המדוכאים
אבי בוסקילה - מזרחי, שמאלני, פעיל חברתי והומו בזוגיות, מאמין שישנה הקבלה בין המאבק לשלום, המאבק הלהט"בי, המאבק המזרחי והמאבק לזכויות אדם.
אבי ידבר על הקווים המחברים בין המאבקיםבישראל של שנת 2017 ועל האליטה אשר נלחמת במאבקים הללו ומנסה למנוע את הצלחתם.

אבי בוסקילה
, מנכ״ל שלום עכשיו. לשעבר פרסומאי ובעלים של משרד פרסום שפנה לקהילה הגאה, נולד וגדל במושב משמר הירדן, שירת בנח״ל ובתפקידו האחרון שירת כקצין אג״ם בחטיבה. במהלך שירותו הצבאי גם יצא מהארון.

 

חן אריאלי – יחד אנחנו חזקות!
חן, יו"ר האגודה למען הלהט"ב באה לדבר על הקהילה הגאה כקהילת שער לשינוי בחברה הישראלית. מה הצעד הבא שלנו כקהילה ואיך אפשר לקחת את ישראל אל מעבר לקשת?

חן אריאלי, לסבית פמיניסטית, יו"ר האגודה למען הלהט"ב, אקטיביסטית בנשמה וגם מייסדת ומנכלית שותפה של "דוגרי" - ארגון חברתי חדש שמקדם שיתופי פעולה ורישות
בחברה האזרחית, מתעסקת ומרצה בין השאר בנושאים של שמנופוביה, סולידריות נשים ונשים בעמדות מפתח.

 

נינה הלוי – מיומנה של טרנס-דולה

נינה הלוי חייתה כגבר הייטקיסט נשוי + ילדה, ולפני 13 שנים הבינה לפתע שהיא בעצם אישה. היא עזבה את ההייטק, עברה לחיות כאישה, הקימה מאפייה, מכרה אותה, ובמשך כל הזמן נשארה נשואה לאותה אישה והן ממשיכות לגדל באהבה את בתם.

כיום נינה מקדישה את זמנה לליווי והדרכה של נשים טרנסיות בתהליכי שינוי מגדרי, ופועלת להטמעת ידע טרנסי במערכת הציבורית ולשינוי מדיניות בתחום הבריאות.

נינה תשתף אותנו במחשבות על ליווי והעצמה של נשים טרנסג'נדריות, על החתירה לדיוק פנימי בהתמודדות עם מצוקה וחוסר אונים ועל אמנות המעבר בין עולמות.

 

נינה הלוי, מדריכת רחוב במרפאת לוינסקי, נציגת הציבור בוועדה לניתוחי השמה מגדרית של משרד הבריאות, ובעלת אות יקירת הקהילה בתחום הבריאות לשנת 2016 על פעילותה למען הקהילה הטרנסג'נדרית.

הערות

 

טוקהאוס ביתן 12 (לא האנגר 12) יריד המזרח בצפון מזרח נמל תל-אביב, צמוד לגשר "המנעולים" המחבר בין חניון רידינג מערב לבין יריד המזרח. החניונים הקרובים למקום הם חניון רידינג מערב או החניון של מטבחי סמל בכניסה הצפונית לנמל.
הישיבה סביב שולחנות. המקומות לא מסומנים. הקהל שמגיע מאוחר מצטרף לשולחנות או מוזמן לשבת בכסאות הפזורים מסביב באולם.
הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע. הקהל מוזמן להגיע קודם לשתות ולאכול. טוקהאוס מציעה בר עשיר ותפריט של אוכל רחוב מהעולם בניצוחו של השף אריאל כהן.
כניסה מגיל 16+ מלבד אירועים מותאמים לילדים.
המקום נגיש לבעלי מוגבלויות. למלווה לבעל מוגבלות אין צורך בכרטיס.
פינת עישון בחוץ בדק.
טלפון:03-5545500 // [email protected]

לשאלות גו שואו: 03-6133556

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00