הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: ד"ר רועי צזנה: השולטים בעתיד - מטראמפ ועד גוגל

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 15/02/2017 שעה: 21:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

ד"ר רועי צזנה: השולטים בעתיד - מטראמפ ועד גוגל

טוקהאוס, תל אביב-יפו 15/02/2017 בשעה 21:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

70 ₪

מחיר באתר החל מ-

48 ₪

 
 

ד"ר רועי צזנה: השולטים בעתיד - מטראמפ ועד גוגל

בשנה האחרונה היינו עדים לתהפוכות פוליטיות בשלל מדינות. דונלד טראמפ נבחר להפתעת כולם, ברקזיט התחולל כמעט בין-לילה, ובאיסלנד נפלה הממשלה - ומפלגת הפיראטים התבקשה להרכיב ולהוביל את הממשלה החדשה.
לכל ההתחוללויות הללו קיים הסבר הנובע מתסכול הציבור, כאשר אי-השוויון בכל המדינות גדל, צד בצד עם העלייה בשקיפות שחושפת את השחיתויות הקטנות והגדולות שבפוליטיקה, ואת כל לחיצות היד מתחת לשולחן בין אנשי ההון ואנשי השלטון. וזוהי רק ההתחלה.

נלמד כיצד הטכנולוגיות מגבירות את אי-השוויון בחברה, ויותר מכך - כיצד הן מתחילות להיכנס לשימוש בידי הממשלות ותעשיות הענק. נבין כיצד האוטומציה מאיימת על עתיד העבודה של האדם הקטן, ובדרך מגבירה את כוחם של האנשים הגדולים. נלמד אודות מערכות הצדק המידיות ומערכות הדירוג החברתי, וכיצד הן משתלבות עם האינטרנט של הדברים. ואחרון חביב, נראה כיצד טכנולוגיות אחרות מסוגלות להחזיר חלק מהשליטה לידי הציבור - אם רק נדע לדרוש זאת.

ההרצאה היא תוצר של מחקר מעמיק שערך ד"ר רועי צזנה בשלוש השנים האחרונות בנוגע לעתיד הממשלות, התעשיות, הציבור ויחסי הכוחות ביניהם. התובנות השלמות יתפרסמו בספר "השולטים בעתיד: הון-שלטון, טכנולוגיה, תקווה" שיצא לאור בקרוב בהוצאת כינרת זמורה. ד"ר רועי צזנה, דוקטור לננו-טכנולוגיה וחוקר עתידים בסדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון באוניברסיטת תל אביב. מחקריו עוסקים בעיקר בניתוח טכנולוגיות מפציעות וחדשניות וחיזוי השפעותיהן על האדם והחברה, ומתנהלים בשיתוף פעולה עם חברות פרטיות, משרדי הממשלה, משטרת ישראל והאיחוד האירופי.

ד"ר צזנה הקים ועומד בראש פרויקט לחיזוי פוליטי, ו- "חי את העתיד" כמייסד-שותף של טלה-באדי – חברה המפיצה ומתחזקת רובוטי טלפרזנס משוכללים ברחבי העולם, כך שהוא מסוגל להרצות, ללמד ולנהל מיזמים בשלוש יבשות דרך אוואטארים רובוטיים המשמשים עבורו כגופים חלופיים. ספרו הראשון של ד"ר צזנה – "המדריך לעתיד" – הפך לרב-מכר וריכז את תשומת לב הציבור בעתיד ובדרך בה ישפיעו הטכנולוגיות על החברה. בימים אלו הוא מוציא את ספרו הבא, העוסק בשלטון בעתיד ובחלוקת הכוח בין הממשלה, התעשייה והציבור.

הערות

 

טוקהאוס ביתן 12 (לא האנגר 12) יריד המזרח בצפון מזרח נמל תל-אביב, צמוד לגשר "המנעולים" המחבר בין חניון רידינג מערב לבין יריד המזרח. החניונים הקרובים למקום הם חניון רידינג מערב או החניון של מטבחי סמל בכניסה הצפונית לנמל.
הישיבה סביב שולחנות. המקומות לא מסומנים. הקהל שמגיע מאוחר מצטרף לשולחנות או מוזמן לשבת בכסאות הפזורים מסביב באולם.
הדלתות נפתחות שעה לפני תחילת ההרצאה. הקהל מוזמן להגיע קודם לשתות ולאכול. טוקהאוס מציעה בר עשיר ותפריט של אוכל רחוב מהעולם בניצוחו של השף אריאל כהן.
כניסה מגיל 16+ מלבד אירועים מותאמים לילדים.
פינת עישון בחוץ בדק.
טלפון:03-5545500 // [email protected]
ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני המופע בכפוף לדמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים.

לשאלות גו שואו: 03-6133556

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00