הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: מיכל שפירא במחווה לאיימי ווינהאוס- גלריה בלבד

מקום: אוסליבן, פאב אירי, מודיעין

מועד: 20/10/2017 שעה: 23:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

מיכל שפירא במחווה לאיימי ווינהאוס- גלריה בלבד

אוסליבן, פאב אירי, מודיעין 20/10/2017 בשעה 23:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

80 ₪

מחיר באתר החל מ-

73 ₪

 
 

מיכל שפירא במחווה לאיימי ווינהאוס- גלריה בלבד

מקומות בגלריה בלבד

מיכל שפירא ידועה כאחת הזמרות הכי מעניינות וצבעוניות בארץ, יכולותיה המשחקיות כבוגרת בית הספר "ניסן נתיב" המשולבות עם יכולותיה הווקאליות, מייצרות פרפורמנס תיטראלי\ קברטי, איכותי ונועז.

כבר שנים שמיכל שפירא משתפת פעולה עם מיטב היוצרים בארץ וכן השתתפה בפרויקטים רבים, מגוונים ומעניינים- היא שיטפה פעולה עם נקמת הטרקטור, הקליטה אלבום עם ההרכב הבין לאומי- אופנהיים, הופיעה כזמרת ליווי של אייל גולן וכן עבדה עם צביקה פיק, בשנת 2011 התפרסמה מיכל שפירא בזכות הדואט המרגש- "מה זה עצוב)רחמים(" אותו בצעה עם בן זוגה דאז אורי סלונים ז"ל. בימים אלו מקליטה מיכל את אלבומה הראשון. הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה-"אלוהים הוא אישה" יצא בימים אלו והתקבל בהתלהבות גדולה.

בשנים האחרונות החלה מיכל לבצע שירים של איימי ווינהאוס בהופעותיה, מה שהתחיל כביצועים מיוחדים ומקוריים לשיריה של ווינהאוס שיצאו מתוך אהבה גדולה לאיימי והזדהות עמה, הפך מהר מאוד למופע שלם. מיכל שפירא אף השתתפה במופע ההוקרה שעשו לכבוד איימי ווינהאוס בתיאטרון הבימה.

כאשר הגיעה פניה מבית התפוצות בעקבות תערוכה על איימי ויינהאוס שהגיעה לארץ ונערכה שם, נולדה ההופעה הראשונה ועלתה בדצמבר 2014 ,ומאז המופע עלה שם עוד 5 פעמים בזמן התערוכה של איימי בעקבות הצלחת המופע הראשון.

האהבה וההזדהות הגדולה שיש למיכל שפירא עם איימי ווינהאוס הביאו אותה לחקור את הדמות הזו ולגלות את הסיפורים שמאחורי השירים, אותם משתפת מיכל במהלך המופע. כמו כן מבוצעים במופע ביצועים נדירים של שירים פחות מוכרים של איימי ווינהאוס, שנמצאו הודות למחקרה של מיכל.

מיכל שפירא על המופע: " אני מבצעת במופע גם את הלהיטים הגדולים של איימי גם שירים פחות מוכרים שלה שאני מאוד אוהבת,כמו כן קאברים שהיא הייתה מבצעת, הרבה קלאסיקות ג'אז. היא מאוד אהבה אתפרנק סינטרה ,היא גדלה איתו בבית כי אבא שלה היה שר סינטרה, וגם אני גדלתי בבית עם סינטרה, כי אבא שלי היה מנגן בפסנתר ואני הייתי שרה איתו. לקראת המופע העמקתי את התחקיר שלי עליה, והתרגשתי לגלות שיש בינינו הרבה קווים משותפים."

"לקחתי את זה יותר לכיוון הג'אזי, ואני מופיעה עם טריו של בס, קלידים ותופים. גם איימי התחילה בתור זמרת ג'אז בברים, מאוד דומה להתחלה שלי, ולכן הרגשתי שזה גם נותן, מצד אחד, איזו שהיא אינטרפרטציה שלי, . ומצד שני זה גם נאמן לאיימי"

מיכל שפירא מופיעה בליווי ה"ג'נטלמנים" בכל הארץ כטריו- פסנתר, בס, תופים. כמו כן ישנו פורמט אינטימי של המופע בו מיכל מבצעת את השירים בליווי פסנתר.

הערות

 

* 23:00 תחילת מופע
* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום המופע בכפוף לדמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים
* הכניסה מגיל 18 ומעלה
* מקומות לגלריה

* ניתן לבטל כרטיסים עד טווח זמן של 48 שעות לפני מועד קיום המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

* מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי גולדשמיט בע"מ (ח.פ. 514132620) משדרות המלאכות 121, מודיעין

* חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של אוסליבן פאב אירי

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00