הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: יהודית כץ: תעשו לכם הרגל | על יצירת הרגלים ושינוי

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 25/08/2022 שעה: 21:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

יהודית כץ: תעשו לכם הרגל | על יצירת הרגלים ושינוי

טוקהאוס, תל אביב-יפו 25/08/2022 בשעה 21:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

85 ₪

כרטיס רגיל

85 ₪

 
 

יהודית כץ: תעשו לכם הרגל | על יצירת הרגלים ושינוי

המפגש הוא חלק מסדרת המפגשים של יהודית כץ – לשם שינוי, אך כל מפגש עומד בפני עצמו.

שימו לב ניתן לרכוש את הסדרה כולה בזום לצפייה בהקלטה או בלייב בשלושת המפגשים. שרוכשים את הסדרה לאון ליין מקבלים תוך 24 שעות לאחר הרכישה את ההקלטות של המפגשים שחלפו למשך 3 ימים בהתאם. לא ניתן לרכוש מפגשים בודדים לאון ליין - מפגשים בודדים ניתן לרכוש רק כרטיסים בהגעה פיזית לטוקהאוס

על המפגש: 

הרגלים אולי נראים קטנים, אבל הם מכתיבים 47% מהפעולות שלנו. זה הרבה יותר מידי כדי שלא נעצור לרגע ונבדוק, איך ההרגלים שלנו מעצבים אותנו?

ההרגלים שלכם, הם הטייס האוטומטי שיבחר באותן הפעולות פעם אחר פעם, עד שבסוף פשוט תחשבו ״זה מי שאני״. הם גם ידאגו להחזיר את המפתחות למקרר (ליד החלב), להיכנס בשבילכם לכל אתרי החדשות, אז לפייסבוק, ואז שוב לפייסבוק, ואיכשהו, בזכותם, תלכו שוב לישון ב1:00 בלילה בלי להבין איך זה שוב קרה. יש להם גם את הצדדים היפים שלהם; הם יצחצחו לכם שיניים, יסדרו את החדר ויגידו שלום ותודה. הרגלים הם נפלאים ונוראיים מאותה הסיבה בדיוק: כל מה שלימדתם אותם לעשות, יעיל או מזיק, הם פשוט יעשו. הם יוכלו לעזור לכם לצלוח את הכנרת, לכתוב ספרים, להתמכר לסמים, לשמור על חיי האהבה, לסיים סדרות, להתלונן ולאכול בריא.

אם תכירו, תזהו, ותדעו איך לתפעל הרגלים, תוכלו לעשות שינויים שילכו איתכם, לאורך זמן, ויעזרו לכם להיות הגרסה שכן הייתם רוצים לפגוש במראה.

בהרצאה מלאה בכלים פרקטיים, דוגמאות מהשטח, מחקרים, וסיפורים נלמד איך מפצחים את ההרגל. איך משנים הרגל קיים ואיך יוצרים הרגל חדש? מדוע רב השינויים לא מחזיקים בכלל (ואיך לא ליפול שם שוב)? מה כדאי לדעת על המוח כדי לעשות שינויים יעילים יותר?

המפגש הוא חלק מסדרת המפגשים של יהודית כץ – לשם שינוי, אך כל מפגש עומד בפני עצמו.

המפגש הבא בנושא דחיינות יתקיים ביום רביעי 7.9

שימו לב ניתן לרכוש את הסדרה כולה בזום לצפייה בהקלטה או בלייב בשלושת המפגשים.

 

יהודית כץ היא יועצת, מאמנת ומרצה המתמחה בתחום הפסיכולוגיה החיובית ופסיכולוגיה פרקטית מבוססת מחקר. במקור הגיעה מתחום הפסיכוביולוגיה, מדעי המוח ומחקר קליני, כשהיא שמה לעצמה למטרה להנגיש את היישום של מחקר אקדמי מבוסס ופרקטי לחיים חסינים וטובים יותר. היא כותבת באופן קבוע בעיתון ״הארץ״, ומקליטה את הפודקאסט המצליח ״חושבים טוב״. ספרה ״חושבים טוב - להעז לחיות את החיים המתאימים לך״ הפך במהרה לרב מכר.

הערות

 

• שעות פתיחה וסידורי ישיבה - הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע . המקומות לא מסומנים. ההושבה היא בשולחנות לפי סדר הגעה. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה.

• שימו לב בחלק מהאירועים יש שתי אופציות – כרטיסים רגילים להגעה למקום וכרטיסי און ליין לצפייה בלייב מרחוק. במידה ולא מופיעה אופציה לצפייה בלייב מרחוק – ישנם רק כרטיסים למקום פיזית

• כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור של טוקהאוס


• מדיניות ביטולים - ניתן לבטל כרטיסים ולקבל החזר כספי ובלבד שהביטול התבצע עד 48 שעות לפני מועד האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול. במידה והביטול מאוחר יותר ניתן לשלוח מייל ל [email protected] ותוכלו לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים

• כרטיסי און ליין - בהרשמה יש להקפיד למלא פרטים גם של מייל וגם של טלפון. כשעתיים לפני האירוע יישלח אליכם לינק להרצאה . חדר הצפייה ייפתח רבע שעה לפני האירוע. במידה ורכשתם כרטיס ואינכם יכולים להשתתף באירוע בלייב יש לפנות למייל של טוקהאוס [email protected] ואנחנו נשלח לכם הקלטה של ההרצאה פתוחה לצפייה למשך 48 שעות

• במידה ויש אפשרות לרכישת כרטיסים של גמלאי/ת, סטודנט/ית, חייל/ת, בעל/ת מוגבלות יש להציג בקופה תעודה בהתאם לכרטיס שרכשתם. הטבות תקפות רק לרכישה מראש. אין הנחות בקופה בכניסה.


• מיקום - טוקהאוס ביתן 34א (שימו לב יש מספור חדש בנמל – לשעבר ביתן 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול המחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.

• חניה - ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל".

• המסעדה אינה כשרה.

• להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 // [email protected]

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
  • המתחם מציע שירותים נגישים

  • במתחם ישנם 60 מקומות נגישים

  • ניתן להכניס למתחם חיית שירות

  • המתחם אינו מצוייד במערכת עזר ייעודית לכבדי שמיעה

  • ליצירת קשר לצורך קבלת אמצעי עזר:

    יש לתאם מול אחראי הנגישות ביום האירוע

  • עזרי נגישות נוספים:

    ישנה רמפה לכניסה לדק החיצוני רמפה ומעקה לבמת הדוברים ולבר

  • פרטי אחראי נגישות:

    איילת הראל: 03-5545500 ימים א'-ה' בין השעות 8:30-23:00

 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00