הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: מעיין בשן: מה שפת הגוף אומרת לנו?

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 26/12/2021 שעה: 21:00

סוג אירוע: אטרקציה

מעיין בשן: מה שפת הגוף אומרת לנו?

טוקהאוס, תל אביב-יפו 26/12/2021 בשעה 21:00

סוג אירוע

אטרקציה

מחיר בקופות

70 ₪

כרטיס למפגש 4 | 26.12

70 ₪

 
 

מעיין בשן: מה שפת הגוף אומרת לנו?

מיני קורס על הסודות של השפה הלא מילולית בחיי היום יום  - שימו לב המפגש האחרון בסדרה נדחה ליום א' 26.12 בשעה 21:00 

 

 

הגוף שלנו כל הזמן "מדבר" גם בלי שנגיד אף מילה, אבל מה הוא אומר?

איך נדע שמישהו משקר לנו? מהי שפת הגוף של פושעים מסוכנים? איך שפת הגוף באה לידי ביטוי בזוגיות ובחדר המיטות? וכיצד נזהה אם הילד שלי במצוקה?

מעיין בשן, מומחית לניתוח שפת גוף תגלה לנו את כל הסודות בסדרת הרצאות חדשה בת 4 מפגשים.

שפת גוף היא השפה הלא מילולית, המשמעותית והמדויקת ביותר! (אף יותר מהמילים) שפה זו מספרת לנו מה מרגיש אדם שאיתו אנחנו נמצאים במגע. גם אם ינסה להסתיר את מה שהוא מרגיש. זה יכול להיות בן הזוג שלכם, קולגה לעבודה ואפילו ילדיכם הקטנים או המתבגרים.

בכל ההרצאות ישולבו המחשות באמצעות קטעי וידאו שונים של פוליטיקאים, ניתוחים מתוך תוכניות ראליטי, וניתוח דמויות שהועלו לשיח הציבורי בשנים האחרונות שכולנו מכירים .

כל ההרצאות מועברות בשיתוף מלא של הקהל !

 

8.11.21 בשעה 21:00 | מפגש מס' 1 – ניתוח גוף פתוח – הרצאת מבוא על שפת גוף   

למעלה מ-90% מהמסרים שלנו אינם מילוליים. איך מפענחים את השפה הזאת?

בהרצאה מועברים חומרים ייחודיים, הנוגעים בחיי היום יום של כולנו, החל מניתוח שפת הגוף כשאנחנו מקיימים משא ומתן, מה אומרות העיניים, מה הן מיקרו הבעות , ומה מספרות לנו הידיים של טראמפ וביבי.

בואו למסע מרתק וחוויתי וקבלו כלים שימושים לחיי היומיום.

 29.11.21 בשעה 21:00 | מפגש מס' 2  - שפת הגוף בזוגיות

שפת הגוף בתקשורת זוגית ובבחירת תנוחות השינה המועדפות עלינו מספקת הר של מידע על הזוגיות שלנו.

איך מבינים על מה חושב בן הזוג רק על בסיס תנועות העיניים שלו? איך אני יכול לזהות כשבן זוגי לא אומר את כל האמת? כיצד מיקרו הבעות מסייעות לזיהוי רגשות מוסתרים של בני הזוג איתם אנו חיים.

והכי מעניין , נבין מה הגוף שלנו משדר בזמן שינה ומה מספרות לנו תנוחות שינה על טיב מערכת היחסים אותה אנו מנהלים .

ואם ממש יהיה לנו אומץ נדבר גם על מה מספרות לנו תנוחות הסקס המועדפות עלינו בקשר זוגי.

 

6.12.21 בשעה 21:00 | מפגש מס' 3 שפת גוף של ילדים ומתבגרים 

כמה פעמים ביום עמדת מול הילדים שלך  והרגשת חוסר אונים ? כמה פעמים ביום תהית אם אתה עושה את הדבר הנכון ? כמה פעמים עמדת מול הילדים, הרגשת שמשהו אינו כשורה ולא הצלחת לחלץ מהם את האמת ?

אם היה לך מקל קסמים או אוזניה קטנה באוזן שהיתה לוחשת לך מה עובר על הילד שלך? על מה הוא חושב, מה הוא מרגיש, האם הוא מפחד ? רגוע? בטוח בעצמו? ומה הדבר הכי נכון שתוכל לעשות עבורו וכל זה תוך מספר שניות, איך זה היה תורם לך?

בהרצאה מרתקת , תלמד מעיין כיצד לזהות סימני מצוקה או נפש סוערת אצל ילדינו המתבגרים ואפילו אצל פעוטות שעדיין לא מדברים, כיצד להשתמש נכון בשפת הגוף בכדי לייצר תקשורת מקרבת, פתיחות וסמכותיות מול ילדינו .

 

26.12.21 בשעה 21:00 | מפגש מס' 4 - שפת גוף של פושעים  

אחד הפחדים הגדולים שלנו היא להיתקל באדם שיכול לפגוע בנו או בילדינו בסמטה חשוכה באישון לילה. כשאנחנו חושבים על אדם מסוכן, רובנו נוטים לדמיין דמות מפחידה, פושע בעל תווי פנים חדות וחורשות זימה, מבט חודר ומצמרר  - היישר מסרטי המתח של הוליווד…

נשאלת השאלה - בחיים עצמם, האם באמת קיימים סימנים מובהקים שניתן להבחין בהם גם בשפת הגוף של אנשים מסוכנים? האם ניתן ״לראות עליהם״ פיזית את הרוע? ואם כן איך הוא בא לידי ביטוי? ומה ההבדל בין שפת הגוף של אנשים נורמטיביים ואלו המוגדרים עם הפרעת אישיות, מסוכנים ופושעים?

בהרצאה זו נחשוף, דרך סקירת דוגמאות מגוונות של פושעים ידועים את הפער בין מה שהם מבטאים במילים לבין מה שהגוף שלהם מספר לנו באמת - רק צריך ללמוד להתבונן… כי האמת מסתתרת שם תמיד - בפרטים הקטנים, בשפת בגוף.

 

מעיין בשן – מומחית ופרשנית לשפת גוף. מנתחת ומפרשת מזה למעלה מעשור את שפת גופם של פוליטיקאים, אנשי ציבור וידוענים, מרצה ומלמדת בארגונים ובאוניברסיטאות, פרשנית קבועה ובעלת טור קבוע באתר החדשות Ynet מופיעה באופן קבוע בתוכניות טלוויזיה, אינטרנט וחדשות.

הערות

 

• הכניסה למקום עם תו ירוק ירוק בהתאם להנחיות משרד הבריאות או בדיקת קורונה שלילית
• שימו לב בחלק מהאירועים יש שתי אופציות – כרטיסים רגילים להגעה למקום וכרטיסי און ליין לצפייה בלייב מרחוק. במידה ולא מופיעה אופציה לצפייה בלייב מרחוק – ישנם רק כרטיסים למקום פיזית
• כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור של טוקהאוס
• מדיניות ביטולים - ניתן לבטל כרטיסים ולקבל החזר כספי ובלבד שהביטול התבצע עד 48 שעות לפני מועד האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול. במידה והביטול מאוחר יותר ניתן לשלוח מייל ל [email protected] ותוכלו לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים.
• כרטיסי און ליין - בהרשמה יש להקפיד למלא פרטים גם של מייל וגם של טלפון. כשעתיים לפני האירוע יישלח אליכם לינק להרצאה . חדר הצפייה ייפתח רבע שעה לפני האירוע. במידה ורכשתם כרטיס ואינכם יכולים להשתתף באירוע בלייב יש לפנות למייל של טוקהאוס [email protected] ואנחנו נשלח לכם הקלטה של ההרצאה פתוחה לצפייה למשך 72 שעות
• לרוכשים כרטיסים של גמלאי/ת, סטודנט/ית, חייל/ת, בעל/ת מוגבלות יש להציג בקופה תעודה בהתאם. הטבות תקפות רק לרכישה מראש. אין הנחות בקופה בכניסה.
• המקום נגיש לבעלי מוגבלות לרבות כניסה. מומלץ לאנשים עם כסאות גלגלים להתקשר אלינו ביום האירוע לשמירת מקום מתאים.
• מיקום - טוקהאוס ביתן 34א (שימו לב יש מספור חדש בנמל – לשעבר ביתן 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול המחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.
• חניה - ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל".
• שעות פתיחה וסידורי ישיבה - הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע . המקומות לא מסומנים. ההושבה היא בשולחנות לפי סדר הגעה. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה.
• המסעדה אינה כשרה.
• להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 // [email protected]

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00