הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: ד"ר לירז מרגלית - תעצרו את העולם, אני רוצה לרדת

מקום: טוקהאוס, תל אביב-יפו

מועד: 17/11/2021 שעה: 20:00

סוג אירוע: אטרקציה

ד"ר לירז מרגלית - תעצרו את העולם, אני רוצה לרדת

טוקהאוס, תל אביב-יפו 17/11/2021 בשעה 20:00

סוג אירוע

אטרקציה

מחיר בקופות

80 ₪

כרטיס למפגש 3

70 ₪

 
 

ד"ר לירז מרגלית - תעצרו את העולם, אני רוצה לרדת

מיני קורס על כללי המשחק החדשים, טכנולוגיה ונפש האדם

 

למרות שהיינו רוצים שהעולם יציית לחוקי ההיגיון, המציאות שוב ושוב מראה שהעולם לא פועל כך. ד״ר לירז מרגלית תיקח אתכם למסע שמפריך את כל מה שחשבתם על האופן בו העולם פועל.

בסדרת הרצאות מרתקת נלמד מהם כללי המשחק החדשים בעולם שבו לא ניתן לדעת מה אמת ומה שקר ובכל מקום מנסים לתפוס את הקשב שלנו ולהשפיע על החלטותינו.

מה משפיע על העושר שלנו? מה משפיע על הבחירות שלנו? כיצד להשפיע על ההחלטות של הסובבים אותנו ואיך לעשות שימוש במודלים מתחום הפסיכולוגיה והכלכלה ההתנהגותית כדי להיות תמיד צעד אחד לפני כולם?

 

יום רביעי 20.10 20:00

מפגש מס'1  - הפסיכולוגיה של עיצוב תודעה בעידן הפוסט אמת

ב-50 השנה האחרונות פסיכולוגים מנסים להבין מדוע מוחנו התפתח לתחזק ולשמר את הדעות שבהן אנו אוחזים ולהיהפך אטומים לטיעונים המפריכים את דעתנו.

כצופים מהצד, התנהגות זו נתפשת כלא רציונלית.  אך רציונליות במובן של שקילת החלופות והסקה על סמך עובדות אינה תכונה שמקדמת את הישרדות המין האנושי. זו הסיבה לכך ששקרים נוטים להתפשט הרבה יותר מהאמת.

אז כיצד אפקט של דאנינג-קרוגר משפיע על פוליטיקה בעידן הפוסט האמת?  מדוע תיאור הנלקח ממדורי אסטרולוגיה מקבל משקל רב בחיינו ומדוע כשאדם מתאר עצמו כאדם אמין שאינו מזגזג או מחליף דעות – מיד צריך להתחיל לחשוד בו?

במפגש מרתק זה  ד״ר לירז מרגלית תביא את מיטב התובנות שיש לתורת המשחקים ולפסיכולוגיה להציע בנושאי שגיאות לוגיות והטיות קוגניטיביות, מוזרויות המוח האנושי, האיזון בין רציונאליות ורגש והאופן בו אנו מעבדים מידע בעידן הדיגיטלי

 

יום  רביעי 3.11 20:00

מפגש מס' 2 –הפסיכולוגיה של הזוגיות האושר והעושר בעידן הנוכחי

המרדף אחרי האושר מעסיק אותנו מאז שחר האנושות אך למרות שאחוז ספרי האושר מעולם לא היה גבוה יותר, אנחנו רק הולכים ונהיים פחות מאושרים. אחד מאויבי האושר הוא הנטייה האנושית להסתגל במהירות לדברים. הריגוש לעולם לא נותר בשיא. אין זה משנה אם התקבלת ללימודי רפואה, אם הבחורה שרצית כבר תקופה ממושכת הסכימה סוף סוף לצאת אתך או אם קיבלת הצעת עבודה חלומית. לאחר תקופה מסוימת, ההנאה מתחושת הזכייה תישחק בהדרגה, וגם האירועים המרגשים ביותר יפסיקו להשפיע.

כיצד  הזיכרון של החוויות שלנו, משפיע על האושר, מדוע כסף לא בהכרח יעשה אותנו מאושרים יותר, מהו הגורם המשמעותי ביותר שמשפיע על מידת האושר שלנו וכיצד אנחנו יכולים לעצב את מידת האושר של עצמנו.

 

 

יום רביעי 17.11.21 20:00

מפגש מס' 3 -  אינטרנט, רגשות ומה שביניהם - כיצד מהנדסים התמכרויות בעידן הדיגיטלי

מה המשותף בין סוחרי סמים ומהנדסי תוכנה? שניהם בעלי המקצוע היחידים
שמכנים את הלקוחות שלהם ׳משתמשים׳ (users).

לאורך כל ההיסטוריה, לא היה חיזוק כל כך משמעותי ביכולתו לעצב את המחשבות והתחושות והרגשות שלנו, כמו התגמולים שיש כיום בעולם הדיגיטלי. תגמולים אלו מקושרים לתחושות ומוטיבציות כמו ערך עצמי, צורך בהערכה ובהכרה ועל כן מייצרים אצלנו תלות הולכת וגדלה. בשילוב בין מוחנו, שריד אבולוציוני בן מיליוני שנים  והטכנולוגיה שלא מפסיקה להתפתח, אנחנו מפסידים בגדול.
בשנים האחרונות העולם הדיגיטלי מתווך יותר ויותר פונקציות בחיינו. כל צעד נמדד ומתועד. בעוד המטרה הגלויה של המדידה היא לשפר את חווית המשתמש, המטרה הסמויה היא להבין לעומק כיצד ניתן להבנות את הסביבה הדיגטלית כך שתוכל להשפיע על המשתמשים לשנות את התנהגותם בכיוון הרצוי. להוציא יותר כסף, לבלות יותר זמן, לפתח תלות גבוהה יותר בשירותים המוצעים. 

הטכנולוגיה אמנם מגדילה משמעותית את הרווחה הפסיכולוגית שלנו אך לא רק כתוצאה מיכולתה ליעל את חיינו אלא בעיקר מכיוון שהיא מספקת מענה על הצרכים הפסיכולוגים הבסיסיים ביותר.

המפגש השלישי בסדרה יעסוק בהשפעות הטכנולוגיה על ההתנהגות ועל הדרכים באמצעותן ממנפים הבנות פסיכולוגיות של המוח האנושי, על מנת לזכות בתשומת הלב של המשתמשים.

הערות

 

• הכניסה למקום עם תו ירוק ירוק בהתאם להנחיות משרד הבריאות או בדיקת קורונה שלילית

• שימו לב בחלק מהאירועים יש שתי אופציות – כרטיסים רגילים להגעה למקום וכרטיסי און ליין לצפייה בלייב מרחוק. במידה ולא מופיעה אופציה לצפייה בלייב מרחוק – ישנם רק כרטיסים למקום פיזית

• כתובת המייל של הרוכשים מראש דרך האתר, תתווסף באופן אוטומטי לרשימת הדיוור של טוקהאוס


• מדיניות ביטולים - ניתן לבטל כרטיסים ולקבל החזר כספי ובלבד שהביטול התבצע עד 48 שעות לפני מועד האירוע בכפוף ל-5% דמי ביטול. במידה והביטול מאוחר יותר ניתן לשלוח מייל ל [email protected] ותוכלו לקבל כרטיסים חלופיים לאירועים אחרים

• כרטיסי און ליין - בהרשמה יש להקפיד למלא פרטים גם של מייל וגם של טלפון. כשעתיים לפני האירוע יישלח אליכם לינק להרצאה . חדר הצפייה ייפתח רבע שעה לפני האירוע. במידה ורכשתם כרטיס ואינכם יכולים להשתתף באירוע בלייב יש לפנות למייל של טוקהאוס [email protected] ואנחנו נשלח לכם הקלטה של ההרצאה פתוחה לצפייה למשך 72 שעות

• לרוכשים כרטיסים של גמלאי/ת, סטודנט/ית, חייל/ת, בעל/ת מוגבלות יש להציג בקופה תעודה בהתאם. הטבות תקפות רק לרכישה מראש. אין הנחות בקופה בכניסה.

• המקום נגיש לבעלי מוגבלות לרבות כניסה. מומלץ לאנשים עם כסאות גלגלים להתקשר אלינו ביום האירוע לשמירת מקום מתאים.

• מיקום - טוקהאוס ביתן 34א (שימו לב יש מספור חדש בנמל – לשעבר ביתן 12) ממוקם ביריד המזרח, בצפון מזרח נמל ת"א, על גדות נחל הירקון, צמוד לגשר העץ העגול המחבר בין חניון רידינג מערב לנמל תל-אביב.

• חניה - ניתן לחנות בחניון רידינג מערב ולחצות את הגשר העגול או להיכנס לנמל בכניסה הצפונית בכיכר פלומר (סוף רח' דיזנגוף) ולפנות מיד ימינה לחניון שנמצא מאחורי "מטבחי סמל".

• שעות פתיחה וסידורי ישיבה - הדלתות נפתחות שעה וחצי לפני כל אירוע . המקומות לא מסומנים. ההושבה היא בשולחנות לפי סדר הגעה. הקהל מוזמן להגיע מוקדם לתפוס מקום וליהנות מהבר והמסעדה.

• המסעדה אינה כשרה.

• להזמנת אירועים סגורים ובירורים נוספים: 03-5545500 // [email protected]

• מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים. חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00