הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: היללה במעיין מופע להקה 360

מקום: המעיין, אזה"ת מעיין צבי

מועד: 19/08/2021 שעה: 21:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

היללה במעיין מופע להקה 360

המעיין, אזה"ת מעיין צבי 19/08/2021 בשעה 21:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

65 ₪

מחיר באתר החל מ-

65 ₪

 
 

היללה במעיין מופע להקה 360

היללה יוצרים מוזיקה פולקלורית מקורית, עם זמן ותנועה משלה. ההופעה שלהם מתפתחת כמו סיפור מיתולוגי שמספר סיפורים משמיע , או התכנסות בבית תפילה שבה הזמן הוא אחר. לשירים יש זיקה בלתי ניתנת להכחשה לכישוף הבלתי נגמר של האדמה - עשב, ים, סלע, ברקים ורוח. הלהקה מבצעת את הלחנים והשירים של ניתאי קלי, סולן הלהקה. השירים זוכרים. אהבה, געגועים והיפרדות. כישלון, זעם וצחוק. הם זוכרים עקבות של פרסות וכפות שעירות שהוטבעו מתחת לכבישים ואתרי הבנייה. הם זוכרים יללה, שנשמעת בחורשה ובסופרמרקט, בשדות ומתחת לבלטות, ונותנים לה קול ופנים. מזיכרון זה, זורם דם חדש בתאי הלב.

 

היללה נודדת בעולם עם הסאונד הייחודי שלה:  מוסיקה ופואטיקה מיתית, מקהלה שמושפעת מהגרוב השחור של הגוספל, הפסנתר של רחמאנינוף, ומהחצוצרה של איברהים מאאלוף הלבנוני. היללה השתתפו בשלל פסטיבלים בארץ ובחו"ל (פיוז'ן ורודלשטט בגרמניה, Floating Castle בסלובניה, "מקודשת" ואינדיגנב", פסטיבל הפסנתר בישראל ועוד).

אלבומם האחרון Back In The Mystery יצא ב 2019. האלבום הופק על ידי אורי וינוקור(אסף אבידן, לולה מארש, אלון עדר ואחרים) ועבר הפקת סאונד ועריכות בסטודיו "באבל" בפריז עם וינסנט ג'ונוויל(איברהים מאאלוף, פסקול הסרט ""HUMAN" , La Concert" " ואחרים). האלבום יצא באמצעות "קמע" – קבוצת מוסיקה עצמאית. השירים של היללה הושמעו הרבה ברדיו הישראלי, בעיקר ב88FM שם נכנסו 4 סינגלים מתוך האלבום החדש לרשימת ההשמעה היומית. בימים אלו הם עובדים על אלבום חדש.


ניתאי קלי – שירה,גיטרה אקוסטית | יובל מעיין - גיטרה חשמלית | אורי ארמן -סקסופונים | איתמר בן יקיר – חצוצרה | סוף ניקריטין – קונטראבאס | יובל קאופמן – תופים | נור בר גורן - כלי הקשה

הערות

 

* 20:00 פתיחת דלתות // 21:00 תחילת מופע

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני מועד המופע בכפוף ל-5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של ימית הגר

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00