הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: אלדד ציטרין - °360

מקום: פאב הפרה, שבי ציון

מועד: 13/11/2021 שעה: 20:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

אלדד ציטרין - °360

פאב הפרה, שבי ציון 13/11/2021 בשעה 20:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

90 ₪

מחיר באתר החל מ-

80 ₪

 
 

אלדד ציטרין - °360

אורחת מיוחדת - אמילי קרפל

 

כמה כיף לחזור !!!

כמה התגעגענו !!

" וואו כמה זמן חיכיתי לחזור אליכם  , והנה זה מתחיל!

הופעות באוזניות! 360 מעלות!


אז מה זה בדיוק? למי שעוד לא היה ..
זה בדיוק מה שזה אומר, כולכם עם אוזניות, מקיפים אותי מכל עבר, שומעים איתי בדיוק את מה שאני שומע, בדיוק כמו שאני רוצה שתשמעו את זה.
אז רגע, יהיו רמקולים?
לא. בשום שלב לא יהיה סאונד מרמקולים חיצוניים כמו בכל הופעה, כולנו עם אוזניות אלחוטיות, הכי קרובים שאפשר."

מופע מיוחד, ישיבה ב-360 מעלות, סביב אלדד וכלי הנגינה שלו וכולם עם אוזניות.

ללא סאונד מרמקולים חיצוניים.
שומעים בדיוק מה שאלדד שומע.
בדיוק מה שאלדד רוצה שתשמעו .

מרגישים את הצלילים והמוזיקה הכי קרוב שאפשר.  

חווית מופע אחרת!

 

 

 

 

"אין גימיקים אצל אלדד ציטרין. מה שכן יש זה מוזיקלית גדולה ומלאכת מחשבת של הרכבת שירים. ציטרין הוא בעל מלאכה – הוא יוצק את היסודות לשיר, מוסיף שכבה ועוד שכבה, מעטר, מסובב ומספק בסופו של דבר מוצר ברמת גימור של אולפן, רק בלייב. הצפייה בהופעה מעבירה תחושה של המצאות בתוך סטודיו של אומן, רק שבמקום לשייף עץ או לסתת אבנים, הוא משייף ומסתת שירים. וזה מרתק...היה משהו מהמם באפקט שהנגינה שלו יצרה בלייב, ומי שהגיע לאזור פשוט התמגנט לבמה ולא עזב. ככה זה: כשרואים את הקסם של האולפן מתרחש לנגד העיניים, הכישוף פשוט עובד."

(תום יוגב, "קולומבוס – מגזין לאוהבי מוזיקה)

 

 


"המיתוס "הוא גבר - הוא לא יכול לעשות כמה דברים במקביל" נופץ אל מול עיני... הקרדיט לכך שמור לתופעה המדוברת ביותר בסצנה המקומית והשם החם של עולם המוסיקה, אלדד ציטרין"

(טל נמיר, מגזין רעש).

 

 

 

בדרכו הייחודית ובאופן מעורר השתאות, אלדד ציטרין יוצר ומנגן את המוסיקה שלו, מוקף בסט כלי נגינה ייחודיים שנבנו עבור המופע. ציטרין הוא man showOne - תזמורת של איש אחד. הוא שר, יוצר, מנגן את המוסיקה שלו, תוך שהוא משתמש בו זמנית במגוון כלי הנגינה העומדים לרשותו.

כמו אקרובט המרחף באוויר כשהוא מוקף בסט 360 מעלות המורכב מפסנתר חשמלי, מקלדות, כלי נשיפה, כלי הקשה, תופים אקוסטיים ואלקטרוניים הוא מאתגר את עצמו ובוחן את גבולות יכולתו כרב-נגן שיוצר ומקליט בזמן אמת והופך את התפקידים הנפרדים של כלי הנגינה המקיפים אותו, לכדי יצירה שלמה.

 

לצד הופעותיו האישיות, מנהל אלדד מוסיקלית את הופעותיה של ריטה ומשתף פעולה עם בכירי האמנים בישראל, ביניהם דודו טסה, אביתר בנאי, אמיר דדון, נתן גושן, שלומי שבת, מיכה שטרית, עידן רייכל ואחרים.

 

עד היום הוציא ציטרין 3 אלבומים ו-EPהמציגים מגוון ושלל סגנונות החוברים יחדיו, אלקטרוני לצד אקוסטי, אלטרנטיבי לצד פולק, קלאסי לצד קרוסאובר, רוק לצד ניו אייג'.

 

הראשון – ""Last of Songs-פרויקט משותף עם אירית דקל, השני -"A Train View" -אלבום סולו פסנתר, השלישי - "אוויר לעוד שנים" שכלל 11 שירים. וה-EP"Three Old Words" (שמתוכו יצאו הסינגל הנושא את שם ה-EP והחידוש המיוחד ל"HALO" של ביונסה שמבוצע יחד עם ליאורה יצחק). ה-EP הושק במופע באברהם הוסטל ת"א.במסגרת סיבוב ההופעות שמלווה את יציאת ה-EP, ציטרין מבצע שיתופי פעולה מסקרנים עם אמנים מהשורה הראשונה: עם עידן רייכל במופע ההשקה הראשון,עם עידן עמדי, אותו אירח בפאב הפטרייהועם ישי ריבו, במופע משותףומיוחד שהועלה עבור פסטיבל הפסנתר ה-20 של תל אביב.

 

זוכרים שהיו לנו חיים לפני הקורונה??? אז רק שנתדעו שסיבוב ההופעות של מופע האוזניות, כולו ללא יוצא מן הכלל היה סולד אאוט!!

 

קרדיט תמונה: גלית כסלאסי

הערות

 

* 20:00 פתיחת דלתות // 21:30 תחילת מופע

לשאלות ובירורים: [email protected]

ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים לפני המופע בכפוף ל5% דמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

שים לב, כתובת הדוא"ל תצורף לרשימת הדיוור של פאב הפרה - ככל שאין ברצונך לקבל דיוור יש ללחוץ על כפתור ה"הסרה" עם קבלת הדיוור

לא תותר כניסה עם נשק

הכניסה לפאב הפרה מותרת מגיל 18 ומעלה או בליווי הורה

מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי הפרה והשוקת בע"מ, ח.פ. 516576055 מדרך הים, שבי ציון.
חברת GOSHOW אינה אחראית על שמירת זכויות בעלי התכנים ו/או איכות השירות במקום האירוע ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של פאב הפרה

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00