הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: נשים וגברים – מלחמה ושלום

מקום: טוקהאוס, אונליין (ONLINE)

מועד: 06/03/2021 שעה: 21:00

סוג אירוע: אטרקציה

נשים וגברים – מלחמה ושלום

טוקהאוס, אונליין (ONLINE) 06/03/2021 בשעה 21:00

סוג אירוע

אטרקציה

מחיר בקופות

110 ₪

כרטיס לסדרה כולה

110 ₪

 
 

נשים וגברים – מלחמה ושלום

המפגש הבא: יום ד' - 6.3 - ד"ר ליאת יקיר + תמיר אשמן

ד"ר ליאת יקיר ותמיר אשמן בסדרה של 3 מפגשי און ליין על גברים, נשים ומה שביניהם

 

 

ד"ר ליאת יקיר חוקרת ביוכימיה וגנטיקה ופעילה חברתית ותמיר אשמן מומחה להתנהגות גברים ולטיפול באלימות וביחסים במשפחה במיני קורס משותף על היחסים המורכבים בין נשים לגברים – בהיבטים ביולוגיים, חברתיים פסיכולוגיים ותרבותיים.            

3 מפגשים בימי רביעי  10.2.21, 17.2.21 ו 24.2.21. ניתן לרכוש את הסדרה כולה או מפגשים בודדים או לצפייה בשידור החי או צפייה בהרצאות מוקלטות

 

יום רביעי 10.2.21 – ד"ר ליאת יקיר: מוח נשי, מוח גברי – האמנם?

נשים מנוגה, גברים ממאדים - לעיתים נדמה לנו שהגענו ממש משני כוכבי לכת רחוקים. האם ההבדלים בהתנהגויות של גברים ונשים הם תוצאה של תרבות וחינוך או תוצר של הבדלים פיזיולוגיים - גנטיים עתיקי יומין ? האם ישנם באמת הבדלים בין מוח נשי ומוח גברי ? ואם כן מהם ?

במהלך ההרצאה נצא למסע אבולוציוני מרתק בעקבות ראשית הנקבה והזכר, נסקור מחקרים מחזית תחומי הביולוגיה המתארים את ההבדלים העיקריים בין התפתחות המוח הזכרי למוח הנקבי בכל הנוגע לרגשות, התנהגות חברתית, זוגיות והורות.

לסיום, מתוך הבנה עמוקה של ההבדלים שטבעה בנו האבולוציה במשך 500 מיליון שנים, נשאל כיצד נוכל כולנו כחברה לעצב את המסגרות והמבנים החברתיים באופן מותאם כך שיאפשרו לנשים וגברים כאחד לשגשג ולמשש את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם לרווחת החברה כולה.

ד"ר ליאת יקיר - חוקרת ופעילה חברתית, בוגרת מכון ויצמן למדע ברחובות, מתמחה בגנטיקה מולקולרית. מחקריי עוסקים בתחומי הביוכימיה והגנטיקה. כיום עוסקת בהבנת השורשים האבולוציוניים של ההתנהגות האנושית ומקורותיה הרגשיים. אני מאמינה בהנגשת המדע לקהל הרחב למען בניית חברה טובה יותר לכולם. ד"ר ליאת יקיר - ב-Facebook , ב- TEDx וב-YouTube .

 

יום רביעי 17.2.21 – תמיר אשמן: גברים ונשים מאותו כוכב - הסיפור הלא מסופר של הגבריות הישראלית.

למה גברים ונשים לפעמים ממש לא מסתדרים? למה זוגות רבים מסיימים את מערכות היחסים שלהם ברבנות ובפרידות נוראיות? נדבר על רגעים של מלחמה ואלימות בין המינים , וגם נלמד על עשיית שלום ביחסים בין גברים ונשים.

כבר למעלה מעשרים שנה תמיר אשמן מטפל בגברים במצבי טראומה ומשבר. בהרצאה זו הוא ישתף בסיפורים וחוויות מתוך חדר הטיפולים אותם אסף במשך השנים, תוך כדי שהוא עובר בתחנות משמעותיות שעיצבו את חייו שלו, ואת חייהם של גברים רבים החיים סביבנו. 

ביחד נבין את הסיפור הלא מסופר של הגברים בחיינו, נשמע על ההתמודדות שלהם במצבי משבר, וגם עם אתגרי הקורונה, נלמד על טעויות נפוצות, ונגלה מה באמת בנים וגברים צריכים מאיתנו.

תמיר אשמן - מנהל אקדמי של התוכנית להנחיית מעגלי גברים באוניברסיטת תל אביב, מומחה לטיפול בגברים וליחסים בריאים  בתוך המשפחה, ומנהל את בית הספר הווירטואלי ליחסים – ללמוד לכעוס נכון.

 

יום רביעי 6.3.21 ד"ר ליאת יקיר ותמיר אשמן – כשאדרנלין ואוקסיטוצין נפגשים

שיחה משותפת עם ד"ר ליאת יקיר ותמיר אשמן על איך ניתן להתגבר על השוני וההבדלים הביולוגיים, החברתיים והתרבותיים ליצירת זוגיות ויחסים מספקים וטובים. הזמנה לדיאלוג על המפגש היומיומי הזוגי והמשפחתי. דיאלוג של תקווה וייאוש, כעסים ותסכולים אבל גם אמונה שניתן לייצר שפה שלישית במפגש בין הגברי לנשי בעזרת כלים מעולם המדע והטיפול.

הערות

 

* ניתן לצפות בהרצאות בשידור חי או בהקלטה של ההרצאות.
* ניתן להמשיך לרכוש את הסדרה כולה גם לאחר שהסדרה תחל ולקבל הקלטות של ההרצאות שחלפו.
* בהרשמה יש להקפיד למלא פרטים גם של מייל וגם של טלפון!
* כשעה לפני האירוע יישלח אליכם לינק לכל מפגש . חדר הצפייה ייפתח רבע שעה לפני האירוע
* במידה ורכשתם כרטיס ואינכם יכולים להשתתף באירוע בלייב יש לפנות למייל של טוקהאוס [email protected] ואנחנו נשלח לכם הקלטה של ההרצאה פתוחה לצפייה למשך 72 שעות
* יש לשמור על זכויות היוצרים של המרצים. אסור לצלם, להקליט, לשדר, להעביר הלאה את התכנים.

v      מוצר זה נמכר באמצעות מערכת GOSHOW על ידי חברת טוק האוס בע"מ, ח.פ. 515396059 מרח' השניים 14/5, גבעתיים

v      חברת GOSHOW אינה אחראית על איכות השירות ו/או קיום האירוע ו/או כל מחדל הקשור באירוע מושא מוצר זה

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של טוקהאוס

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00