הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: ISAIAH UNPLUGGED

מקום: פסאז' בר, תל אביב-יפו

מועד: 21/02/2015 שעה: 22:00

סוג אירוע: עמידה

ISAIAH UNPLUGGED

פסאז' בר, תל אביב-יפו 21/02/2015 בשעה 22:00

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

50 ₪

מחיר באתר החל מ-

40 ₪

 
 

אודות האירוע

 

ISAIAH UNPLUGGED

המופע משולב עמידה וישיבה בכפוף לסדר הגעה

 

מופע אנפלאגד אינטימי, מיוחד ומצומצם בלוקיישן מהפנט במיוחד לקראת צאת האלבום החדש.

ההופעה תתועד בשלמותה ותצא כוידאו לייב בהמשך השנה.ֿ

שימו לב! מספר הכרטיסים מאוד מאוד מוגבל!

 

ֿרקע:

 

את סיפור הקמתה של להקת ISAIAH נוהגים להתחיל חברי הלהקה בלב ליבו של שוק לווינסקי. השוק, שמתאפיין בצלילים, צבעים ושאר אלמנטים שמשלבים בין מזרח למערב, הוא גם מקום החיבור שבו התחיל הפרוייקט המוזיקלי המשותף של תומר ישעיהו ומיקה אבני.

 

קשה להגדיר במדויק את המוסיקה של ISAIAH אשר מחברת ומאגדת סגנונות מוזיקלים רבים. הלהקה משלבת אלמנטים של פופ, רוק אינדי ופולק אמריקאי תוך שהיא שומרת על הסאונד המקומי - אוריינטלי דרך שילוב של כלי נגינה ממזרח ומערב. כך שלצד התבנית הקלאסית של גיטרה-בס-תופים אפשר למצוא בוזוקי, כינור, הרמוניום וכלי הקשה מסורתיים. על פני התערובת המוזיקלית הזאת מלווה קולו הייחודי והמרגש של הסולן תומר ישעיהו שאליו מצטרפים קולות רקע ההרמוניים והמכשפים של מיקה אבני אשר יחדיו יוצרים שירים מרגשים וסוחפים כבר משמיעה ראשונה.

 

 

"במדינה בה הפלייליסט נע בין מזרח למערב, לא נדיר למצוא הרכבים המשלבים בין השניים. Isaiah הוא הרכב המשלב בין שני העולמות הללו, ולמרבה השמחה הם עושים אותו בלי ליפול לקלישאות ולהימאס…..קשה להגדיר את המוזיקה של Isaiah, גם לא בטוח שצריך. לא מדובר במוזיקה מזרחית או יוונית וגם לא בפופ או ברוק. ההשפעה של ארבעת הסגנונות ניכרת. כתיבתו של ישעיהו מתוחכמת בדיוק במידה הנכונה, כך שהשירים נעים בעדינות בין תחושות ומקומות שונים. השירים שמופיעים באלבום הבכורה שלהם מצליחים לזרוק את המאזין למקומות מגוונים ובכל זאת לשמור על קונספט אחיד."

עדי רותם - קול הקמפוס.

 

"ISAIAH היא דוגמה טובה לאפשרויות שמזמן ההווה להרכב בתחילת דרכו. ההרכב פועל יחד רק כשנה וכבר עטוף בצליל עשיר ומרובד, בדיוק מהסוג שכוחות טריים היו יכולים רק לחלום עליו עד לפני שניים או שלושה עשורים."          בן זילכה- טיים אאוט.

 

"כש ”ISAIAH” מתחילים לשיר, יחד, כל האלמנטים השונים מסתדרים במקומם והתוצאה היא צליל מוכר, אסתטי, ומוקפד. ההרמוניות המדויקות של ארבעת חברי ההרכב מזכירות את Fleet Foxes, והמנגינות הן מערביות, רכות, ללא קצוות מחודדים או שינויי מקצב מאולצים. התחושה שנוצרת היא כזו שנתקלנו בה לא מעט בשנים האחרונות – צליליו של אינדי-פופ יפה ונעים, שלא מתאמץ להישמע אחר ולא שואף להתבלט בקיצוניותו הייחודית."                                          גיל דיקמן- מרפסת.

 

הערות

 

22:00 פתיחת דלתות

צפו בוידאו

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של ISAIAH

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00