הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: A-WA

מקום: YUL - יול, כפר סבא

מועד: 19/01/2017 שעה: 22:00

סוג אירוע: עמידה

A-WA

YUL - יול, כפר סבא 19/01/2017 בשעה 22:00

סוג אירוע

עמידה

מחיר בקופות

90 ₪

מחיר באתר החל מ-

75 ₪

 
 

A-WA

שלושת האחיות מהמדבר, תאיר תגל ולירון חיים הן הסנסציה המוסיקלית הכי מסעירה של השנים האחרונות. פצצת אטום שנחתה ביום בהיר אחד ביוטיוב עם HABIB GALBI  ומכאן השמיים והצוקים של יישוב שחרות הם ממש לא הגבול. נדמה שב 2016 הספיקו האחיות לקטוף הישגים של כמה שנים טובות : HABIB GALBI  , אחד השירים היחידים בשפה הערבית שנוגנו ברדיו הישראלי במינונים של להיט ענק, הופעות סולדאאוט והשתפות בפסטיבלים הגדולים בארץ, ומה שנדמה כמו חיידק תימני בניחוח היפ הופ שמאיים לסחוף את המדינה.

 

אחרי אלבום הבכורה עטור השבחים שיצא בישראל , אירופה וארה"ב המשיכו האחיות להנפיק יהלומים כמו הסינגל המשותף עם רד בנד SOMEBODY TO LOVE ME , וכעת עם הריליס החדש במסגרת APE RECORDS יחד עם גלעד כהנא ותמיר מוסקט שיוצא בהשקה בינלאומית ומלווה בקליפ שומט לסתות.

 

בחודשים האחרונים גם שאר העולם מצטרף לחגיגה  ולא מפסיק לדבר על שלושת האחיות בגלביות הוורודות מהמדבר, ועל היצירה הייחודית והצבעונית שלהן - חידוש שירי נשות תימן העתיקה שנעטפים באלקטרוניקה חדשנית והרבה סטייל.. חביב גלבי הפך ללהיט רדיו גם מעבר לים עם כניסה לפלייליסטים יוקרתיים של תחנות במערב אירופה וביניהן רדיו נובה הצרפתי, רימיקס שיצר הצמד ACID ARAB  שהפך ללהיט רחבות ענק בצרפת ובעקבות האלבום המצליח וסיבוב ההשקה שלו,החתימו האחיות דרכון עשרות פעמים בחודשים האחרונים כולל פסטיבלי ענק באירופה וארה"ב והופעות סולדאאוט במועדונים .

יחד עם העשייה הבלתי פוסקת הגיעו גלים של אהבה וחיזוק ממדינות ערב והתקשורת הבינלאומית שלא מפסיקה להתעניין ולפרגן להרכב הישראלי שהפך לסנסציה - מהרולינג סטון  והניו יורק טיימס דרך וול סטריט ז'ורנל, וושינגטון פוסט,  לה מונד ועד ELLE,  מרשת הטלוויזיה הגדולה ביותר ביפןששידרה כתבת פרופיל ארוכה על ההרכב  ועד אירוחים בלייב בתכניות טלוויזיה מרובות רייטינג בצרפת, מראיונות במגיזני מוסיקה כמו  THE FORWARD ועד רדיו NPR שרק לאחרונה הכניס את A-WA  לרשימה הנחשקת של עשרת האקטים המוצלחים בתחום הגלובל מיוזיק לשנת 2015,  BBC ,CNN    ועוד.

נדמה שכל הקלישאות נכונות במקרה של A-WA . מוסיקה שמצליחה לפרוץ מחסומי דת, תרבות, שפה, גבולות וירטואליים ופיסיים. האוניברסליות של ההרכב והיכולת של המוסיקה להגיע באמת ולגעת בקהל  (עוד לא ראיתם מחזה כמו כמה אלפי שוויצרים שרים במבטא תימני ) מצליחה גם לרגש את הקהל אך לא פחות את שלושת האחיות, שחוץ מVIBE  וגרוב מביאות מסר לא פחות חשוב - בעזרת אמנות אפשר וניתן להתגבר ולגשר על פערים בכל התחומים , מהשקפות עולם ועד גיל (הי לכל הסבתות התימניות , מחכים לראות אתכן בקרוב בקהל כמו תמיד)

 

"במקום לתת רק פרשנות חדשה למוסיקה של אבותיהן, A-WA  לקחו את היסודות האלו ובנו איתם טריטוריה מוסיקלית חדשה לחלוטין"

NPR

"יש משהו במוסיקה של A-WA  שמרגיש רענן , מודרני, לא כמו שום דבר ששמעתי מעולם..והמראה שלהן וחוש הסטייל הצבעוני בהחלט לא מזיקים גם כן "

VOUGE

הערות

 

* 20:00 פתיחת דלתות // 22:00 תחילת מופע
* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום המופע בכפוף לדמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים
* מופע עמידה

צפו בוידאו

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של YUL - יול

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00