הסתיימה המכירה לאירוע זה
 
 
 

אירוע: גיא מזיג

מקום: YUL - יול, כפר סבא

מועד: 10/12/2016 שעה: 22:00

סוג אירוע: ישיבה לא מסומנים

גיא מזיג

YUL - יול, כפר סבא 10/12/2016 בשעה 22:00

סוג אירוע

ישיבה לא מסומנים

מחיר בקופות

80 ₪

מחיר באתר החל מ-

65 ₪

 
 

גיא מזיג

זה עשר שנים ויותר שבהן הצליל הייחודי של גיא מזיג הוא המצרך המבוקש בהפקות של המוסיקאים הגדולים בארץ, עכשיו סוף סוף השחור החדש יוצא לאור.

 גיא מזיג הוא אחד המוסיקאים העסוקים שפועלים במחוזותינו. מ"הדורבנים"- ההרכב שהקים גיא עם אחיו ועשה היסטוריה קטנה בארץ בתחילת שנות ה 2000  ודרך נגינה והפקה באינספור פרויקטים ושיתופי פעולה עם מיטב האמנים בארץ: מכוורת דרך גרוניך, סנדרסון ועד הגשש החיוור, מגע הקסם של גיא נוכח ביצירות של כל הענקים המוזכרים מעלה והפך אותו לדוקטור של כבוד בתחום הפקות המוסיקה. לפני שנתיים בערך מזיג החל את המסע שלו לקדמת הבמה, עם חומרים שגרמו למגירות להתפקע והוקלטו לכדי אלבום בכורה במהלך 4 השנים האחרונות. עם המון תשוקה למוסיקה שחורה על גווניה ואהבה גדולה גם לכחול לבן - נוצר השחור החדש. 

באלבום מקים לתחייה גיא חזון שמלווה אותו שנים רבות, להביא לאוזניים הישראליות סול אמיתי ובעברית. בשנים האחרונות ז'אנרים מוסיקליים רבים חצו את האוקיינוס וזכו לפרשנות משלהם על ידי אמנים מקומיים. מאלקטרו ועד לרמבטיקו, מהיפ הופ ועד אמריקנה. עכשיו הגיע גם זמנו של הסול, שזוכה לאחרונה לעדנה מחודשת . נדמה שאי אפשר לפתוח רדיו בלי לקבל מנה הגונה של נשמה -  פארל וויליאמס, סי לו גרין, ברונו מארס, רובין ת'יק, והרשימה אינסופית. גם אם נדמה שזו אופנה וגם זה יעבור,  לא כך בעבור מזיג שחי, נושם וכנראה ינק מוסיקה שחורה עוד מילדות. הטיימינג הנוכחי , שבו העולם מגלה מחדש את הסאונד העגול החם והממכר רק מרים להנחתה לאלבום של מזיג, שכולו קדירה מבעבעת עם רכיבים של הומור ושפה מקומיים וסול על שלל נגזרותיו . לילד  עם האפרו , שמצוטט בעל פה מ"סיפורי פוגי" ו"מציצים" וגדל על תקליטים של ג'יימס בראון לא יכול היה להיות גורל אחר כנראה :) 

באלבום 9 שירים, כל אחד מהם הוא עולם ומלואו שברא גיא, מלידתו של השיר בלילות של כתיבה עם גיטרה ומחברת ועד לקול התרועה (תרתי משמע) שהוא התוצר הסופי. מזיג אחראי על מילים, לחן, עיבודים, הפקה ותזמורים של כל שירי האלבום, ובחוברת תמצאו כמה  שמות מפתיעים של מוסיקאים אורחים שהשתתפו בו.

המופע של השחור החדש מורכב מסופר גרופ  וכולו חגיגה מוזיקלית עשירה וייחודית בנוף המוזיקה הישראלית.

בהופעה מבוצעים להיטים מימי הדורבנים ושירים מהשחור החדש והמשובח!

הערות

 

* 20:00 פתיחת דלתות // 22:00 תחילת מופע
* לתשומת ליבך: מהשעה 21:30 תיפסק תנועת המלצרים ויפונו השולחנות
* מקומות עבור קבוצות של 7 אורחים ומעלה ישמרו עד השעה 20:30
* ניתן לבטל כרטיסים עד יומיים מיום המופע בכפוף לדמי ביטול, לאחר מכן אין ביטולים

לשאלות בנושאים טכניים

רכישה,כירטוס ותקלות באתר

GoShow LTD

טלפון:

*6119

 

פקס:

03-6440730

 

ליצירת קשר:

 
 
 
 

נגישות

 
הגדרות נגישות לא הוגדרו לאירוע הזה.
 
 

אירועים נוספים של YUL - יול

 

תגובות

 
 
נגישות

פרטי ההתקשרות עם ממונה הנגישות של האתר:
טלפון: *6119
צ׳אט באתר
דוא״ל: [email protected]
ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00
יום ו׳ בין השעות 10:00-13:00